last days

Za celé svoje blogovacie obdobie som veru tento typ článku na blog nepísala. Prečo? Hm sama neviem. Popravde na tieto typy článkov veľmi nie som, v každom prípade som si povedala, že tento rok je na to priam ideálny. Za tento rok sa totižto v mojom živote toho naozaj zmenilo veľa. Naučila som sa opäť o kúsok viac akceptovať samú seba a konečne som mala ten pocit, že som konečne spozorovala rozdiel na sebe. Začiatkom roku som nastúpila do svojej novej práce, nikdy by som neverila tomu, že dostanem svoj dlhoročný dream job. Predsa sa stalo, a síce som nemala žiadne očakávania, tak som po toľkých rokoch naozaj nesmierne šťastná a spokojná. Síce som zistila, že som taký menší workoholik ale samozrejme sa snažím svoj workoholizmus krotiť. Naučila som sa totižto za tento rok aj tomu, počúvať svoje telo. Síce občas máme "krízu", ale sme spoločne na dobrej ceste. Tak ako to je každý rok, tak presne teraz som si konečne na to zvykla, že môj zdravotný stav má veľmi kolísavú krivku, preto sa snažím sa ho aj počúvať a občas čítať medzi riadkami. Veru je to naozaj občas ťažké ale nevzdávam sa. :) Na strane druhej som sa vďaka tomu začala viac venovať športovým aktivitám naplno a hlavne začala byť v tom dobrom slova zmysle závislá na milovanom aerial hoop-e, kde naozaj dokážem vypnúť a vyčistiť svoju myseľ. Zároveň som konečne po 1.x mala poriadnu dovolenku a mala som možnosť spoznať niektoré krásy Talianska. Za tento rok som ale zanedbávala mnoho iných vecí, medzi nimi aj tvorbu, či blogovanie. Tým som sa naozaj nevenovala natoľko akoby som chcela. Čo ma veľmi mrzelo, no na druhej strane mi to veľmi padlo vhod, taká ľahkosť a neviazanosť v tejto mojej časti života. Mala som čas premyslieť si mnoho vecí, ako napríklad kam chcem smerovať svoj značku LukZu design, blog a pod. Za tento rok som sa totižto ani nezúčastňovala veľmi predajných akcii, čo mi tak trochu chýbalo. Kontakt s vami, či už so sledovateľmi blogu alebo sledovateľmi mojej značky, je to na nezaplatenie. Pevne verím, že v roku 2020 sa k týmto offline akciám dostanem častejšie. :) Naučila som sa za rok 2019 myslieť pozitívnejšie a zároveň sa viac obliekať farebne a tým si privolávať pozitívny prístup. Síce na konci tohto roka som myslela, že ma porazí a bola moja pozitívna energia v čudu, keď sa mi môj x - ročný notebook bez akejkoľvek zálohy odpálil len vďaka menšiemu omylu v podobe pohára vody. Dodnes riešim problém stratených dát, ktoré zatiaľ vyzerá tak že sú nenávratne preč. (nádej umiera posledná, ešte som to nevzdala úplne) No ako vám to poviem, hm poučila som sa a možno by som to prirovnala k.... Dovtedy sa chodí s džbánom po vodu, kým sa nerozbije. Záloha dát je základ, poučte sa z mojej chyby! Postupne zisťujem čo všetko som brala ako samozrejmosť a teraz zisťujem, koľko súbor som bežne využívala a vôbec sa nad tým nezapodievala, že nejakú tú zálohu si treba spraviť. Hold moja chyba, ktorú som pocítila veľmi kruto ako na peňaženke, tak aj na tej strate dát. Z toho dôvodu aj to opozdenie vo všetkom, ku koncu roku 2019.  V každom prípade na ďalší rok mám veľké plány. Predsavzatia si síce nedávam ale mám určité ambície v čom napredovať a od roku 2020 mám veľké očakávania, uvidíme či sa mi moje plány a ciele aj podaria.
***
Mimochodom ako ste si aj z fotiek mohli všimnúť moje pozitívne obliekanie (hlavne počas zimy) sa mi celkom darí aplikovať do svojho života a konečne sa mi podarilo okrem môjho milovaného žltého a modrého kabátu zaobstarať ďalší farebný. Ním je tento krásny ružovučký obláčik z bonprixu, v ktorom spolu so setom od Moniky vyzerám ako taká malá cukrová vata. Vždy bolo mojim snom vyzerať ako taký cukrík. Milovala som totižto keď niekto mal aspoň časť outfitu takýto matchy-matchy :) Mne sa ale nikdy nepodarilo vlastniť tak skvele ladiace farby k sebe, lebo hľadanie kúskov tón v tóne je celkom fuška. Dokonca niekedy náročnejšie ako kombinovať viacero rozličných farieb spolu. O to viac som sa z toho tešila, keď som to zistila, že tieto kúsky k sebe skvele ladia. Dosť bolo ale o mne, napíšte mi do komentárov ako ste na tom vy a nový rok. Bol pre vás ten starý niečím špeciálny alebo ani nie?








photo by Mish Neumann photography

hat & scarf - monicha / gloves - F&F / coat - bonprix / sunglasses - izipizi via Sii brands / handbag - Deichmann / shoes - bonprix


Menovky: , ,