Event - superblogeri

"Superblogeri" projekt so super myšlienkou, ktorá skrsla v hlave jednej talentovanej blogerke Veronike. Projekt, ktorý má už 4. event v poradí za sebou a projekt, ktorý naozaj stojí za zmienku.
Popravde som vám o tomto projekte chcela napísať už minule ale môj čas a time management sú niekedy moji veľký nepriatelia. Z toho dôvodu som sa k tomu dostala až pri tomto 4. evente, ktorého som sa zúčastnila a poviem vám bolo to super. Vidieť ako tento projekt a Veronika spolu s ním napreduje je skvelé. Vidieť, že ani v tomto svete, vo svete blogerov to zas nie je až také povrchné, ako sa môže niekomu na prvý pohľad zdať. Zo všetkých eventov pod záštitou superblogerov, a ktoré som mala možnosť navštíviť, bol pre mňa osobne tento najlepší. Tým samozrejme nehovorí, že tie predchádzajúce neboli super, práve naopak. :) Každý z nich mi do života, teda do života blogera niečo dal. Niečo nové som sa naučila, niečo nové som sa dozvedela a niekoho nového som spoznala. Viete ako, takéto akcie sú tie najlepšie na networking. Tentokrát sa rozoberala naozaj zaujímavá téma v ešte zaujímavejších priestoroch design factory, ktoré boli podľa mňa na takúto akciu super voľba. No a čo sme to vlastne rozoberali, tentokrát? Naše blogerské spolupráce, to po čom v kútiku duše asi každý bloger túži, či už tie bartrové alebo platené. Prebiehala skvelá diskusia s dvomi zakladateľkami PR agentúr Simonou Mištíkovou a Zuzanou Beňovou, spolu s PR freelancerkou Veronikou Maťašovskou., ktorá bola pre mňa osobne veľmi prínosná. Poviem vám, kto tam nebol môže ľutovať, lebo veľa otázok mi bolo zodpovedaných počas diskusie a tým pádom som sa ani nemala čo pýtať :D V každom prípade som zistila, že sa ešte tu na Slovensku máme čo učiť ohľadom blogovaniu, spoluprác a hlavne zodpovednosti. Pretože, spolupráce naozaj nie sú len o tom, že vám niekto dá niečo "zadarmo", ako si to mnoho ľudí myslí. Taktiež, bola prínosná aj diskusia dvoch podľa mňa naozaj talentovaných blogeriek Ivanky a Katky, ktoré sú síce také protipóly ale zároveň veľmi dôsledné čo sa spoluprác týka. Popravde nechcem to tu celé rozpisovať lebo to by asi bolo aj na 5 strán a neviem či vás to tu vôbec zaujíma. V každom prípade sme sa toho naučili veľa, a ako som písala, ešte sa máme aj čo učiť. Slovenské blogovanie je naozaj v plienkach, a je čo doháňať aby sme sa rovnali aspoň našim susedom z Česka. Myslím si však, že sme na dobrej ceste a pokiaľ sa naozaj chcete vzdelávať a napredovať oplatí sa superblogerov sledovať a prihlásiť sa na ďalší event v poradí, ktorý snáď nezmeškám ani ja :) Lebo viete ako jedna vec je hobby  a druhá, či chcete so svojim hobby napredovať. Ak ste si odpovedali áno, tak v tom prípade to ide v jednej ruke so vzdelávaním, a to presne superblogeri robia... Vzdelávajú nás a spájajú, pretože blogeri nemajú byť voči sebe ako konkurencia ale ako komunita, ktorá sa podporuje a pomáha si. Predsa kto iný vás, tak dobre pochopí ako niekto iný z vášho "fachu". No nie? ;) No a k tomu mi ešte napadlo, že od nás od blogerov si na akcii pripravili jednu super diskusiu aj dvaja talentovaní a naozaj milí ľudia, a to Simča s Dušanom, ktorí nám priniesli dve super hosťky. A to, moderátorku Máriu Zelinovú a speváčku Ronie. Všetci čo poznáte humor týchto v dvoch ľudí a je vám blízky, isto viete, že o zábavnú časť bolo tým pádom postarané. Hlavne, bolo zaujímavé počuť ako vnímajú tento celý instagramový svet, tieto podľa mňa dve naozaj známe osobnosti, lebo čo si budeme klamať ony nimi naozaj sú. Ha, a čo by to bol za event, kde by si naša zlatá Veronika na nás nepripravila aj súťaž so sponzormi akcie, ktorými boli Just Be, Fjällräven, powerlogy, Kvetináreň a Zemito s ich vermikompostérom. Jednoducho lákavé ceny, a stačilo naozaj pozorne počúvať a následne zodpovedať niekoľko otázok. Tak sme trochu potrénovali pamäť alebo rýchlosť nášho zapisovania do mobilov :D  Čo vám poviem na záver, ak ste bloger/ka alebo instagramer/ka určite ďalšie eventy, ktoré majú superblogeri na starosti nepremeškajte, lebo budete banovať. Ja dodnes banujem, že mi nevyšlo zúčastniť sa eventu kde sa rozoberalo SEO, ktoré ma taktiež lákalo a preto som rada, že tento nedávny som konečne nezmeškala. Veronike na záver ďakujem, že sa na to dala a takéto skvelé akcie pre nás robí. My to síce nevidíme ale je to mnoho práce a úsilia zorganizovať, takéto niečo a preto som za všetky tieto akcie nesmierne vďačná a aj z toho dôvodu som sa rozhodla aspoň týmto článkom poďakovať za celý tento projekt, ktorý pevne verím bude napredovať spolu s nami blogermi, instagramermi a tými influencermi, či ako sa to voláme. ;)





 to je sústredenosť :)







 výhry od sponzorov - Just Be, Fjällräven, powerlogy, Kvetináreň






Za fotografie z eventu ďakujeme Petre Rajnicovej


Menovky: