violet overal


Väčšina z nás vníma overal ako kúsok vhodný na nejakú párty, spoločenskú udalosť alebo prípadne ako kúsok pre teplé letné dni. Čo ak vám ale poviem, že overal môžete pokojne nosiť aj počas zimného obdobia? Dokonca k tomu nepotrebujete, žiadnu špeciálnu príležitosť?
Ja som tento môj fialový úlovok napríklad využila počas vianočnej večere, zároveň pri našej silvestrovskej pohode a následne som ho využila na prechádzke po Bratislave, keď ma Veronika oslovila, či by sme si spoločne neurobili fotoráno. Keďže "rozospatú" Bratislavu mám rada, aj keď počas zimy zas naopak nerada skoro vstávam, tak som s chuťou súhlasila a jedno sobotné ráno sme si dali rannú prechádzku. Ako samozrejme viete, moja maličkosť sa rada oblieka inak a príležitostí keď niekam idem je málo, využila som ju a nahodila som na seba farbu, ktorá mi tento rok počas zimy akosi učarovala. Poviem vám, že nie každý mal pre ňu pochopenie, napríklad môj chlap asi veľmi nie :D U mňa to začalo tak nevinne touto čiapkou, ktorá ma vo vintage secondhande dostala ako strihom, tak aj farbou a v neposlednom rade cenou. Niečo ma k nej ťahalo a vedela som, že bez nej z toho sekáču neodídem. No a ona nečakane spustila vlnu mojich fialových fotiek na instagrame a mojej fialovej zimy. Popravde sama som bola prekvapená, koľkokrát som skončila za toto zimné obdobie pri fialovom looku. Dokonca aj fialovým rúžom som prišla viac na chuť a nenechávala som ich len na svoje domáce lipartové pokusy. Z toho dôvodu si našiel u mňa miesto aj tento veľmi pohodlný overal z Bonprixu, ktorý sa dá vynosiť ako v lete, tak aj v zime. Cez zimu vám totižto stačí ak lodičky, či sandálky zameníte za čižmy a teplé pančuchy. Odhalený chrbát a krátky rukáv doplníte o body. Zoberiete si teplý kabát a naň ešte teplejší šál, a máte hotovo. Zimný look ako stvorený, samozrejme nie do tej treskúcej zimy, čo nás niektoré dni prekvapí, ale do tej typickej mestskej áno. Naozaj sa netreba báť nosiť aj takéto kúsky počas zimných dní. Tiež sa netreba báť farieb, sama som si pred pár rokmi nepomyslela, žeby som nosila toľko fialovej pokope a vidíte nosím. Hlavné je, že sa v nej cítim ja dobre a mne sa páči. Pohľady ľudí neriešim, skôr vnímam to či sa v danom oblečení cítim pohodlne. Zároveň sa vám musím pochváliť s týmto čižmičkami, ktoré som objavila a si ich ulovila tiež v Bonprixe. Totižto som s radosťou zistila, že aj tento obchod máva pár druhov topánok v tej mojej mini-pidi veľkosti tj. 35. Moje srdce poskočilo a rozhodla som si na skúšku jedny 35 zobrať. Niekedy sa mi totižto stáva, že daný obchod síce veľ. 35 má ale je to aj tak strihovo veľkosť, ktorá mi nesedí a je aj tak veľká. Áno, život popolušky nie je veru ľahký. :) Ale za tie roky som si už na to zvykla. Veď čo iné mi ostáva, všakže... Preto musím s radosťou oznámiť, že tento obchod radím medzi tých pár obchodov, ktoré určite navštívim pri hľadaní svojich nových topánok. Dosť bolo ale opisovania môjho look. Ja som skôr zvedavá ako vy vnímate fialovú farbu, preto mi napíšte ako ste na tom vy s fialovou farbou. Nachádza sa vo vašich šatníkoch alebo ani nie? Ak áno čo vo fialovej doma vlastníte? Ja pevne verím, že sa fialová farba bude u mňa v šatníku ešte rozširovať. Hlavne, aj na iné ročné obdobia ako len zimu.





photo specialeditionlife with olympus pen

scarf - F&F / hat- secondhand / coat - GATE / overal, belt & shoes - bonprix (overal here, belt here, shoes similar here or here) / earrings - NaUši handmade / handbag - Deichmann

Menovky: , ,