F&F AUTUMN/WINTER 2018


Verili by ste, že už tu máme jeseň? Človek sa ani nenazdal a leto je dávno za nami aj keď ešte pár víkendov teda vyzeralo, akoby sa chcelo ešte vrátiť. Aj vďaka tomu si väčšina z nás užívala tie príjemné slnečné jesenné dni, ktoré boli. No a síce to tento víkend tak nevyzeralo, vraj by sa mala ešte tá príjemná jeseň vrátiť. Leto je však už nenávratne preč a preto by bolo načase aby som tento článok konečne zverejnila. Väčšina kúskov, ktoré tu uvidíte bude už dostupných aj na predajniach a po niektorých sa možno už aj zaprášilo rýchlosťou svetla. Nedalo mi však nepodeliť sa s týmto fotkami z predstavenia F&F kolekcie jeseň/zima 2018. Mňa tam totižto oslovilo toľko vecí, že jedna ruka na spočítanie by mi nestačila. Tak možno niečo z toho osloví alebo aspoň inšpiruje na jeseň a prichádzajúcu zimu aj vás. Celé predstavenie sa tentokrát konalo pre mňa v novo objavených priestoroch Bless studia, ktoré celej tejto jesenno-zimnej kolekcii dodávalo tú správnu atmosféru aj keď sa konala počas teplého letného dňa. Poďme však k tomu čo som vám chcela ukázať. A to ku kolekcii F&F. Aká je teda tohtoročná jeseň a zima v móde? Značku F&F mám rada z viacero dôvodov. Jedným z nich sú naozaj kvalitné kúsky, ktoré každým rokom sú viac a viac trendy. Ak hľadáte niečo za prijateľnú cenu, obstojnú kvalitu a zároveň aj aktuálne trendové, oplatí sa zavítať práve do F&F. Tak tomu je aj teraz. Aktuálne retro a inšpirácia 70. - 80. tymi rokmi ani u nich nemohla chýbať. Nájdu si tam svoj kúsok podľa mňa všetky ženy... aj tie čo milujú eleganciu a noblesu ale aj tie čo preferujú farby či pohodlnosť. Pestrá paleta farieb očarí podľa mňa viaceré z nás, v podobe príjemných oversize svetrov. Nechýbajú v ponuky ani overené klasiky akými sú kvety a káro. Mimochodom trend károvaného oblečenia nabral aktuálne asi najväčší boom zo všetkých predstavovaných trendov pre túto jeseň/zimu. Pre tie odvážnejšie zas pripravili nadčasové kúsky s luxusnou zamatovou a saténovou textúrou, ktoré naozaj v správnom stylingu podčiarknu vašu ženskosť. Pre všetky party girls dobrá správa, tento rok budú mať glitre prím. Čím viac tým lepšie, takže už viete čo voliť na vianočné večierky či firemné párty a chcete naozaj zažiariť. Tak ako vybrali ste si alebo vás zaujal niektorý z trendov? Mňa teda rozhodne áno a už premýšľam ako ho preniesť do svojho šatníka dlhodobejšie. Keďže sama sa riadim tým, že to čo je trendom jeden rok neznamená, že nemôže byť super aj tie ďalšie. Len je potrebné vybrať naozaj ten správny nadčasový kúsok, ktorý sa vynosí aj na počas viacerých sezón.
























na záver jedna spoločná (sprava): zrzkastyle, timeatimbo, specialeditionlife, simonaskodova, the blond zebras
***
my outfit: top - F&F / pants - Calliope / handbag & shoes - Deichmann



Menovky: ,