summer 2018

Leto nám síce končí ale ja som si pre vás pripravila ešte pár záberov z tohto naozaj letného fotenia a jediného momentu kedy som strávila teplý letný deň pri vode. Áno aj keď to znie neuveriteľne ale moje leto je skoro každoročne bez akéhokoľvek náznaku vody.
Ak samozrejme nerátam tú zo sprchy alebo vodovodného kohútika, čo pravidelne využívam na sprchovanie a pitie. Ako už mnoho z vás vie som neplavec, preto si sama na návštevu akejkoľvek lokácie s vodou netrúfam a presvedčiť mojich dvoch chlapov (rozumej drahý a náš chlpáč) je podľa mňa väčšie umenie ako vidieť padať hviezdu. Za tých 10 rokoch čo som ale s ním som si už zvykla. Možno aj preto sa moja plavková zbierka nejak nezväčšuje ako u mnohých iných žien a to aby sme sa chápali bola doteraz o počte jeden spodný diel a 3 vrchné. Dokonca som tento rok s hrôzou zistila, že ten môj obľúbený spodný diel plaviek doslúžil. Áno ten sa mi ešte stále nepodarilo zohnať podľa mojich predstáv a to už máme polovicu septembra. No ako to dosť býva u mňa v šatníku zvykom s odchodom jedného by mohol prísť ďalší. Aj preto som v kútiku duše dúfala v zázrak, že možno tento rok konečne nájdem svoje vytúžené celé plavky. Niekto si asi teraz pomyslel, že pche však na teba to musí byť malina nájsť. Veru moji milí nie nie. Ani náhodou. Ono sa to možno nezdá ale ja som postavou hruška - boky široké a vrch neprimerane úzky, prsia skoro žiadne. Viete si možno teraz predstaviť koľká to je námaha nájsť niečo, čo teda prejde mojimi bokmi z ktorých proste neukrojím ani keby som veľmi chcela (lebo kosti proste nepustia) a zároveň by mi to hore nemalo odstávať bez pomoci 2 pároch ponožiek môjho drahého? Do toho celého by ešte mali kamuflovať bruško, ktoré síce viem, že mám trochu väčšie ako by sa patrilo ale zatiaľ ho poctivo schovávam ak sa dá. Viete, čo je na tom celom najlepšie a podľa fotiek to už asi tušíte? Podarilo sa! Áno, po cca dvoch rokoch hľadania sa podarilo. Nevravím, že 100% lahodia mojej postave ale cítim sa v nich najkomfortnejšie, najkrajšie a hlavne spokojne oproti ktorýmkoľvek iným čo som skúšala za tie dva roky. Ono totižto podľa mňa pokiaľ nemáte typickú konfekčnú postavu, tak je celkom ťažké hľadať plavky, ktoré vám sadnú. Hlavne čo sa týka práve tých celých. Možno to sami poznáte... a možno teraz rozmýšľate načo mi vlastne budú keď som neplavec? Viete čo? Vôbec mi nevadí, že ich asi tak často nevyužijem (aj keď ja si ich viem predstaviť aj ako body, čo myslíte? :) Viem, že ich budem mať rada a s chuťou si ich na seba oblečiem aj keby len do detského bazénika na záhradke. A možno raz keď sa mi podarí konečne vidieť aj to more naživo ich využijem aj tam. Hm, ale to by som si mala zabezpečiť pre istotu asi aj ten spodný diel, čo mi stále chýba... More asi počkám, kým ho nenájdem :) Žeby ďalšie dva roky?
Vy mi zatiaľ napíšte ako ste na tom vy a plavky? Je to pre vás výzva nájsť si plavky podľa predstáv alebo si dokážete ľavo-zadnou nejaké zaobstarať? Preferujete viac celé či dvojdielne?







photo by Zuzana Madarászová

bikini & white top - F&F / hat - Zoot / handbag - Abreadbag / shoes - Topankovo (old, podobné šľapky s nápismi nájdete aj tu) /glasses - Izipizi via Zoot / earrings - sammydress

Menovky: , ,