Perfect curves? NO!

Som si vedomá, že zo mňa modelka nikdy nebude. No za tie roky blogovania a fotenia so Zuzkou som sa už čo to priučila a občas som milo prekvapená z toho výsledku. ALE! Fakt len občas.
Som totižto žena ako každá iná a vidím na sebe nedostatky, ktoré mnohokrát na mne iný nevidia. Preto som tak povediac bola prekvapená z toho keď mi tieto fotky moja šikovná Zuzka poslala. Prvá vec čo ma napadla, sakra tá mi isto nejaké tie faldíky na zadku a stehnách ubrala. Nedalo mi to tak som sa jej spýtala, či to mu tak náhodou nebolo ale ubezpečovala ma, že nie že okrem tej retuše tipu žilky, celulka a pod. zo mňa nezobrala ani centi. Sama som tomu nechcela veriť ale zároveň som pochopila aké čaro dokáže mať občas správna póza. Nebojte stále som si vedomá, že od nejakej profesionálky alebo blogerky čo pózuje roky som na kilometre ďaleko a  stále som len čistý amatér, ale viete chcela som len ukázať, že niekedy taká správna póza dokáže viac ako by sme si mysleli. Hlavne, že naše nedostatky naozaj nemusia byť tak veľkými nedostatkami ako ich vnímame my. Viete... Vždy keď doma prejdem okolo zrkadla len v spodnom prádle pozriem sa doň a som večne nespokojná. Môj zadok a boky sa mi zdajú neprimerane veľké k útlemu vršku a malým prsiam. Keď som však zbadala tieto fotky rozmýšľala som čo to vlastne riešim. Áno postavu modelky nebudem mať nikdy a viem to už od momentu keď sa môj rast zastavil niečo nad 160 cm. No moje telo je moje telo a kosti si predsa za to rezať nebudem, lebo mám široké boky. Prsia si tiež nedám zväčšiť, keď na to nemám. No nie?! Jednoduchšie je predsa sa naučiť žiť sama so sebou, takou aká som. Aj so širokými bokmi. V tomto je ale práve ten skreslený svet instagramu a celkovo sociálnych sietí, tak trochu nebezpečný. Lebo pri každej príležitosti na vás vyskočí nejaká "dokonalá" instagramerka, ktorá okrem toho že má čas chodiť do fitka každý druhý deň, vie hlavne ako na správnu pózu. Ako a kam vypučiť tú svoju prdelku aby to vyzeralo dobre a nie ako keby ste mali vzadu rozkysnutý koláč. (Áno aj toto prirovnanie som občas dávala svojmu pozadiu) Vie aký uhol je ten správny na fotku aby vyzerala minimálne o 10 cm vyššia ako je naozaj a to nehovorím o pózach sa tak aby vaše nohy vyzerali ako keby ich vlastnila Sklenaříková. Avšak ak ju stretne na ulici akurát v tom "bad day" ako sa hovorí, lebo či chceme či nie každá z nás ho občas má, tak vlastne aj táto "dokonalá" instagramová žena ostala iba obyčajnou ženu. I keď slovo obyčajná žena nerada používam, lebo každá z nás je podľa mňa iná, originálna a niečím svojím výnimočná. Nie sme obyčajné ani náhodou, aj keď nemáme dokonalé fotky od profi fotografou a nevieme pózovať. Každá z nás je talentovaná na niečo iné. Tým sme podľa mňa jedinečné a krásne. Ak by ste sa predsa len chceli naučiť nejaké tie finty F na fotky, poradím vám.... Nikto učený z neba nespadol, čím viac skúšate, pozeráte, skúmate tým viac sa naučíte. Na YouTube je mnoho videí na správne pózy alebo sledujte módne editoriály v časopisoch. Prípadne máme na Slovensku mnoho talentových žienok - fotografiek, ktoré vám tie pózy počas fotenia poradia. Jednou z nich je práve Zuzka, ktorá to už má v oku keďže sama je hobby modelka. Potom vám ostáva sa len naučiť na to nezabúdať (tak ako to mám ja vo zvyku), keď už ste pred objektívom :) Hlavne nezabúdajte... Naučme sa mať rady samé seba, také ako sme a všetky sme výnimočné!





(k záveru moja radosť z vody 😁 )

photo by Zuzana Madarászová

bikini & white top - F&F / hat - Zoot / handbag - Abreadbag / shoes - Topankovo (old, podobné šľapky s nápismi nájdete aj tu) /glasses - Izipizi via Zoot / earrings - sammydress

Menovky: ,