relax in my life


Dni kedy človek nič nestíha, nevie čo skôr a má pocit, že je večne pod stresom. Áno tie dni asi každý z nás pozná a určite mi dáte za pravdu, keď poviem že žijeme v hektickom uponáhľanom svete plnom povinností. Česť výnimkám ale pre tie dnešný článok veru nebude. ;)
Viete dnes som sa rozhodla, tak trochu rozpísať o tom v akej dobe to žijeme, aký sme a ako nevieme relaxovať. Myslím si totižto, že tak ako fungujem v živote ja, tak asi tak funguje aj mnoho iných ľudí a že nie som naozaj jediná, ktorá si takpovediac už nevie ani poriadne vychutnať relax. Ono totižto nie je relax ako relax. Ja osobne vypadnúť zo stereotypu zbožňujem a relax v prírode tiež. Snažím sa pri výletoch, prechádzkach a prípadnom oddychu naozaj vypnúť. Faktom však je, že síce moje myšlienky naozaj nie sú vtedy o práci a povinnostiach ale nie sú ani 100% off. Či chcem, či nie aj pri výletoch občas skĺznem pod pomyselnú čiaru, kde sa ukrývajú moje povinnosti, starosti a pracovné záležitosti, či iné veci čo ma trápia. Čiže výsledok? Síce mi tento relax naozaj pomáha sa neopúšťať, aj tak nikdy nevypnem svoje myšlienky na 100% od všetkého. Teraz mi povedzte koľko z vás to má tak isto? A úprimne... jasnačka? ;) Veľakrát som sa nad tým zamýšľala, prečo to tak je. Veru neprišla som na to ale osobne si myslím, že proste je to niečo ako taký menší blok. Jednoducho mozog si asi príliš uvedomuje, že môže nad tými vecami uvažovať a myšlienkové pochody nedostali "STOP". Sú však možnosti ako svoju hlavu "vypnúť" totálne. Ako niektorý z vás viete vďaka instagramu, minulý týždeň som si spravila podľa mňa po 100 rokoch taký relaxačný. Pre tých čo ma nesledujete na instagrame objasním... Ešte pred Sashe v tržnici (z ktorého mimochodom mám, fotky ale stále som ich nespracovala a nedala von na druhý web - už by bolo načase) ma oslovili z novootvoreného thajského salónu v Bratislave - Tawan. Dostala som možnosť vyskúšať si akúkoľvek masáž z ich ponuky. Keďže verím na osud a posledný týždeň pred akciou som stále pri svojom krku len ochkala a achkala, počas toho ako som bola zohnutá pri tvorbe mojich kúskov, vnímala som to ako znamenie. Však za svojich 28 rokov som v živote na žiadnej masáži nebola, tak prečo to neskúsiť? Do toho mi v práci končila platnosť poukážky, ktorú sme dostali ako darček na MDŽ a zároveň sa nám spustil nový interný program ohľadne nášho zdravia a tela. V hlave mi teda prebehlo, že po akcii bude ten čas na tieto moje aktivity najideálnejší. Hlavne keď som vedela čo ma čaká v piatok (minulý týždeň) - trhanie ďalšej 8mičky. Tak kedy si neoddýchnuť ak nie teraz? Všakže? V pondelok som teda po práci nacupitala aj s fotografkou Zuzkou do nových priestorov Tawan v Bratislave z čoho mi šikuľka Zuzka spravila aj pár záberov a mohol začať týždeň relaxu. Verte či nie po masáži zvanej Facial Treatment, ktorú som si v salóne vybrala a je zameraná na kompletné očistenie tváre, jej prekrvanie a tiež masáž horných končatín, som sa cítila oddýchnutá ako nikdy predtým. Za tých 60 min. môj mozog vypol, pri tej relaxačnej hudbe hneď ako som dostala tampóniky na oči. V stredu som v spomínanom relaxe pokračovala, využila som poukážku na masáž rúk a parafínový zábal, ktorý na moje zničené ruky bol potrebný asi ako soľ a v práci som si dala zo zvedavosti spraviť analýzu tuku a svalov.  Celé som to zavŕšila tým piatkovým trhaním. O ňom som ale rozprávať nechcela. Viete tie dve masáže mi tak trochu "otvorili myseľ" a rozmýšľala som prečo si väčšinou my ľudia pre seba nedoprajeme aspoň občas takýto oddych. Prečo nevypneme takýmto spôsobom? Veď každý z nás si to zaslúži. Či už je to handmade tvorca, freelancer, podnikateľ, zamestnanec na TPP alebo mamička na materskej. Každý z nás je predsa pod inou námahou a hlavne stresom. Práve preto by sme si mali dopriať aj takúto chvíľku oddychu. Hlavne zregenerovať svoje telo, lebo či chceme či nie buď sa naťahujete denne za deťmi/s deťmi, za počítačom, pri tvorbe, na nákupoch a mohla by som takto menovať do nekonečna koľkokrát naše telo trpí ani nevieme ako. Sama nie som anjel v tomto a toto bolo asi také moje nakopnutie, že si naozaj treba nájsť čas na ten relax a regeneráciu. Preto by som bola rada, keby ste si aj vy doprialy aspoň raz za čas oddychu iného ako len dovolenkového, takého toho naozaj pre seba a svoje telo. Aj preto som si ja spolu so salónom Tawan, pripravila na instagrame aj súťaž o párovú masáž v Bratislave aby som aspoň niekoho z vás takto potešila a "donútila" relaxovať.  Tú samozrejme môžete využiť s kamarátkou, priateľom či maminou aby ste si spoločne trochu oddýchli. Môžete sa tak zapojiť do 17.6. a v pondelok 18.6. budem v instastories žrebovať :) Tak teda neváhajte súťažte, relaxujte a pozrite si pár záberom zo salónu, ktoré sme so Zuzkou spravili. Hlavne nezabúdajte na ten oddych, lebo naše telo to potrebuje a pokiaľ mu to nedoprajeme, dá nám to časom pocítiť. Ak sa vám bude chcieť budem rada, ak mi napíšete do komentára, či chodievate na masáže ak áno aké, prípadne kam alebo či relaxujete nejakým iným spôsobom?











photo by Zuzana Madarászová



shoes - Deichmann  / dress - sammydress /glasses - Izipizi via Zoot



Menovky: ,