violet - color of the year




Možno to bude znieť neuveriteľne ale po 1.x som mala na sebe oblečenie od dizajnéra. Teda ak by ste do toho nerátali čiapku, či pančuchy. :) Poviem vám že tak ako ich vždy obdivujem na trhoch, a s jemnosťou a citom si obzerám ich kúsky, a ba až s takou opatrnosťou ich chytám do rúk...
Presne tak som sa cítila keď som sa do nich obliekala. Bála som sa aby som im neublížila a sama tomu neverila, že mám na sebe niečo slovenské, pracne tvorené. S malou dušou a veľkým nadšením. Bol to naozaj príjemný pocit a cítila som sa naozaj výnimočne. Hrdo, z toho čo moja maličkosť má na sebe aj keď iba na okamih. Aj tak to bolo skvelé, že som mala na sebe skoro všetko slovenské...
***
Fialová, teda presnejšie ultra violet je farbou roka a je to jedna z farieb, ktorú naozaj nemám v šatníku. Aby som bola presnejšie mám doma až jeden top v podobnom odtieni, aký môžete vidieť aj na dnešnej blúzke. Osobne som jej nikdy nevedela prísť na chuť a popravde ju až tak nevidím ani v obchodoch, ani na uliciach. Je však možné, že som sa na ňu doteraz nesústredila. Nedávno sa to ale zmenilo. Viete, ako som pri vyberaní vecičiek na fotenie (aby som vám opäť ukázala niekoho zo sveta handmade) uvidela u Vivien túto blúzku a sukňu, bolo mi jasné, že k sebe skvele pasujú. Vďaka tomu vznikol krásny outfit vo fialových tónoch. Vždy som chcela totižto nakombinovať look zvaný "tón v tóne", ale popravde je to niekedy v obchodoch celkom umenie. V tomto prípade som sa tiež popasovala ale nebol to až taký problém. Vzhľadom k tomu, že táto bavlnená kvetovaná blúzka hrá naozaj rozličnými odtieňmi fialovej a k nej jednoducho tá sukňa sadla ako uliata. Bonusom bol
A-čkový strih, ktorý podľa mňa sadne skoro každej postave. Vačky boli zas bonusom pre mňa. ;) A síce by som osobne lodičky vymenila za nejaké pekné jemne ružovo-fialové. Viete také čo by skvele ladili so spomínanou blúzkou a podtrhli, tak ešte viac celý pastelový look. Ja som ho nakoniec doplnila telovými lodičkami, ktoré mám konečne doma. Osobne si ale myslím si, že s nimi človek nič nepokazí a hodia sa naozaj k čomukoľvek. Vznikol vďaka tomu podľa mňa romantický look ako do práce, tak aj do mesta, či rande. Samozrejme my s fotografkou Zuzkou sme to poňali po svojom a už tak dosť fialový a kvetinový outfit sme sa rozhodli nafotiť opäť s veľmi podobnou farbou na kvetoch stromov. Viete ako, k romantickej kombinácii to chce aj romantické prostredie. Odhodila som predsudky voči kombinácii fialová a ja, a išlo sa fotiť. Samozrejme by som to nebola ja, keby som celý look neozvláštnila aspoň rúžom. V konečnom dôsledku tak vznikol outfit netradično-romantický, elegantný so štipkou extravagancie (to je ten kúsok môjho pojašeného JA). Mne to samozrejme nedalo a eleganciu s extravaganciou som podtrhla perlami z mojej ponuky, a handmade náušničkami od jednej šikovnej kočky. V konečnom dôsledku sa mi nakoniec tá fialová aj zapáčila. Uvažujem silno nad tým, že jej otvorím dvere do svojho šatníka. Mala by som?
***
 A... Kto vlastne tá Vivien je? Je to jedna mladá talentovaná návrhárka, ktorá sa nebála a pustila sa do toho čo ju baví. Začala šiť lokálnu etickú módu pre urban princezné a každodenné víly. Hlavne jej to ide skvele a jej módne kúsky s vôňou kvetov, jemnosťou víl a noblesou princezien sú naozaj krásne a vhodné pre všetky romantické duše. Trošku viac som ju vyspovedala, ešte počas minuloročného handmade adventného kalendára na svojej stránke, tak by ste mali záujem môžete si o nej prečítať viac tu. Keďže však pripravujem ešte dve fotenia s jej vecičkami, začala som uvažovať nad tým žeby som opäť spustila na tomto blogu rozhovory s dizajnérmi. Tam by som ju predsa len vyspovedala ešte trošku viac. Čo na to hovoríte? Zaujímalo by vás to? Tiež som zvedavá, čo hovoríte na tento dnešný outfit. Vedeli by ste si takúto fialovú kombináciu na sebe predstaviť? Ak áno tak vám prezradím nakoniec ešte niečo :) Viete čo je na tom celom outfite super? Tieto kúsky sú ušité z naozaj kvalitných materiálov, sú pohodlné a hlavne blúzka a sukňa vás aktuálne vyjde menej ako 100€. Na dizajnérske kúsky je to naozaj super cena. Hlavne ak sa človek zamyslí nad tým, že oba kúsky sa skvele vedia kombinovať aj samostatne a máte doma naozaj originál, ktorý nevyjde z trendom skončením roka či dvoch. Keďže viem, že mnoho ľudí nenakupuje v obchodných centrách len počas výpredajov, tak ako ja :D Tak si myslím, že to čo si kúpite za 100€ v tom fast-fashion obchode je lepšie investovať na niečo krajšie a kvalitnejšie, ktoré s vami bude roky. V prvom rade si s tým kupujete kvalitu, originalitu a tiež aj tú pridanú hodnotu dizajnéra. Aby ste ma chápali, ak by sa vám aj niečo s kúskom stalo (nešikovne si blúzku poškodíte, či vám odpadne gombík) a bez obáv kontaktujete toho dizajnéra s radosťou vám pomôže s opravou. Pri takýchto ľuďoch to nie je ako "bežne v obchodoch". My dizajnéri vnímame predaj našich výrobkov inak a nikdy to u nás nekončí LEN kúpou. Práve preto ak si kupujete akýkoľvek kúsok od človeka, čo tvorí s láskou a chuťou kupujete si niečo viac ako len kúsok.











photo by Zuzana Madarászová

 skirt & blouses- Vivien Mihalish  /  pearls neklace - LukZu design / shoes - Deichmann /
glasses - Izipizi via Zoot 

Menovky: , , ,