blue flowers


Ako ste už z fotiek pochopili, tento outfit vznikol počas mašírovania po Dobrom trhu a vystihuje práve to čo ja osobne nazývam "pohodlie v móde".
Síce milujem pocit, keď outfit má svoj šmrnc nejakou tou inakosťou, ALE sú dni kedy je pohodlie (v preklade rozumej, nebojím sa či sa zašpiním alebo niekde zachytím s tými krásnymi šatičkami) nadovšetko. Pevne verím, že aj vy tieto dni poznáte a vtedy netúžite byť ako vystrihnuté z módnych časopisov (aj keď takéto niečo sa mi ešte nestalo :D ). No a vtedy volím presne túto kombináciu. Čo značí nejaké to oversize tričeno a počas teplejších dní túto hádam 100 ročnú suknicu. Dobré anóóó, nemá 100 rokov ale je so mnou veru večnosť. Dokonca už na nej vidieť čo-to odžité ale to vidím zatiaľ len ja. Ako sa poznám, keď by ste to mali vidieť už aj vy, tak potom veru príde čas záchrany v podobe nejakých ozdôb na schovanie toho čo by ste vidieť nemali :D Áno mám občas k niektorým kúskom "vzťah". Neviem či citový ale nosím ich ako sa hovorí až do zodratia. Takýto vzťah som mala k mojim deravým teniskám, ktoré dodnes majú svoje miestečko aspoň na instagrame. Nech im je kontajner ľahký. (prasknutú a zodratú podrážku už neviem zachrániť :( Či vy to viete? Ak áno dajte tip do budúcna ocením). Aj k milovanej kabelke, ktorú mamka xy -krát opravovala a takto by som mohla pokračovať do večera/rána v menovaní kúskov. Podstatné je, čo som tým chcela poukázať. Moje pohodlie v obliekaní sú moje milované kúsky, ktoré so mnou žijú niekoľko rokov. Síce toto F&F tričeno je ešte také fresh, keďže som si ho zaobstarala na bazáriku, ktorý pravidelne raz štvrť­ročne organizuje Petra Weingart vo svojom naozaj krásnom showroome. Viem však už teraz, že bude patriť k mojim milovaným kúskom. Info pre tie z vás čo tento bazárik, talentovanej žienky zaujal... Najbližšie by mal byť teraz niekedy v máji, treba sledovať jej FB page. Popravde ja som minule bola konečne 1.x a fakt som ostala milo očarená. Keby som mala viac peniažkov asi si toho ulovím viac. Keďže Petra spolupracuje s viacerými sty­lis­t­kami, vždy jej prinesú ne­jaké tie pekné kúsky a je si z čoho vyberať. Pre tie vyberavejšie tam však objavíte, aj oblečenie jej značky, ktoré má naozaj krásne. Ja sa už teším na ten ďalší a pripravujem si peniažky na nové úlovky :)  Teraz ale späť k téme "pohodlie v móde". Samozrejme na trhy a akcie (pokiaľ nepredávam) patria k môjmu pohodlnému look-u aj akékoľvek tenisky a niektorý z mnohých batohov, čo doma mám. Farovitom tejto sezóny je u mňa tento metalický. Takéto batohy sú totižto pre mňa niečo ako Hermionina kabelka. Dám do nich aj nemožné, ako keby mali naozaj nejakú tajnú dieru. Hlavne v lete, ak so sebou pravidelne nosím fľašu s vodou. Pitný režim je totižto v týchto teplách dôležitý. Občas do nich natrepem aj stredný nákup a taaaak. Naozaj neviem ako ich vyrábajú tak čarovné, ale práve to na nich oceňujem. Všetok k životu potrebný obsah (v preklade - čo mi ženy so samozrejmosťou potrebujeme k životu) na ramene alebo chrbte a ruky prázdne. Proste ideálny spoločník k pohodliu. Čo myslíte? Mne to nakoniec nedalo, tak som sa aspoň trochu dodala tú inakosť a to mašličkovou čelenkou, ktorú som dostala od Le BonBon ako prekvapenie. Som si síce asi ubrala ešte o 5 rokov menej ako mi tipujú ale nevadí. Už si na ten to môj mladistvý vzhľad nejak zvykám. Či sa s ním skôr snažím zmieriť? Hmm, asi skôr to... Tak vy moje stelesnenie pohodlia v jemne letnom outfite poznáte a teraz ste na rade vy. Napíšte mi čo vás napadne keď sa poviem "pohodlnosť" v móde. Prípadne máte aj vy svoje obľúbené kúsky, ktoré sú vašou istotou a dlhoročnou stálicou v šatníku? Som zvedavá :)






photo by Zuzana Madarászová

 top - bazár Petra Weingart  /  headband - Le BonBon Bijouxshoes & backpack - Deichmann / skirt - old New Yorker (podobnú čiernu sukňu nájdeš aj tu) / glasses - Izipizi via Zoot 

Menovky: , ,