Blue coat


Kto sa so mnou stretáva osobne vie, že tento kabátik počas zimy 2017/2018 je jeden z mojim najvernejších kabátov. Kto ma dokonca aj ako tak sleduje na sociálnych sieťach, vie že som ho ulovila na tak známej "Zóne bez peňazí", ktorá sa každoročne koná vo viacerých mestách, vždy poslednú novembrovú sobotu.
Spôsob ako tento projekt funguje ste sa mohli dočítať ešte v mojom dávnejšom článku. Od tej doby sa ale držím pravidla, a každý rok tam zanesiem kúsky zo svojho šatníka, ktoré sú síce ešte nositeľné, avšak nemajú svoju hodnotu "predaja". Sú to veci, ktoré by niekoho chudobnejšieho potešili avšak na nejakom blšáku by sa pravdepodobne nepredali. Presne, tak tomu bolo aj počas poslednej Zóny bez peňazí, tentokrát som sa dokonca prekonala a rovno som nazbierala dve veľké tašky vhodné na takéto darovanie. Ako správny secondhandový maniak však nikdy neviem odolať a idem sa pozrieť aj na kúsky, čo tam nechali iný... lebo nikdy neviete, aké poklady niekto doniesol na takúto akciu. Napríklad v roku 2016 som takto našla úplne novú knižku Kuchyňa lidla, ktorú som strašne chcela ale nestihla som nazbierať včas body na ňu. Držím sa ale zásady - maximálne naplniť jednu plátenú tašku, ktorú nosím vždy v kabelke. Viac ani náhodou. Tento rok som to ale 1.x porušila, lebo tento krásny kabát by som do tej tašky veru nevopchala :) Áno, je na ňom síce vidieť že bol nosení ALE je stále použiteľný a podľa mňa svojou modrou farbou očarujúci. Zamilovala som si ho a som šťastná, že svoj druhý príbeh píše práve u mňa. Inak, občas rozmýšľam nad tým, kto dané oblečenie z druhej ruky mal pred vami... Vy nie? Teraz je môj a pevne verím, že ešte pár rokov spolu napíšeme nejaký ten príbeh. Toto napríklad mám ja celkom rada na blšákoch a burzách, veľakrát sa rozprávate a kupujete od človeka, ktorý bol majiteľom danej vecičky. Preto som sa o to viac tešila keď moja maličkosť 1.x zorganizovala v spolupráci so Satori Stage bazárik. Spoznala som mnoho žienok a veľa príbehov oblečenia. Zároveň som videla ako sa "píšu ich nové príbehy". Neviem to opísať ale je to čarovný pocit, hlavne pre niekoho komu pracuje fantázia ako mne :) Postupne mi ale vznikla v hlave myšlienka prepojiť to ešte viac s tou módou, ktorú tak milujem a klasický bazárik spraviť niečím výnimočným čo ešte v Bratislave nemáme na pravidelnej báze, lebo bazárikov ako takých je tu pomerne dosť. Len tak pre zaujímavosť spomenie tak známy Burzoblšák alebo bazáriky, ktoré sa pravidelne konajú v Starej Tržnici.  Presne preto vznikol Bloger Bazár, ktorý má svoje čaro presne v tom čo ma vždy pri secondhandových kúskoch zaujíma a predstavujem si vo svojej fantázii. Viete od koho presne dané kúsky sú...napríklad taká vaša obľúbená blogerka? Hm? Veľakrát majú baby aj na blogoch články s danými outfitmi a občas sa s nimi aj nejaká tá príhoda/príbeh spája. Bloger Bazar je aj v tom podľa mňa to pravé orechové a som šťastná, že tento rok máme už v poradí 3. bazárik a dokonca sa nám podarilo tentokrát zaplniť rovno dva termíny 10.3. a 14.4. V každom prípade, sa konečne na oboch stretnete aj so mnou ako predávajúcou. Rozhodla som sa totižto okrem oblečenia konečne rozpredať aj svoju značku handmade by ZuZu. Tak čo s kým sa vidíme? Mimochodom ak by ste o akcii chceli vedieť viac a zistiť koho môžete stretnúť 10.3. sledujte facebook event.  








photo by Zuzana Madarászová

 coat - Zóna bez peňazí / tight - PokoLoko / shoes - Deichmann / dress - H&M (podobné zamatové šaty) /handmade bag - C&A /glasses - Izipizi via Zoot /pearls neklaces - LukZu design / bow - recycled DIY 



Menovky: , , ,