Grape festival



Pokiaľ ma sledujte aspoň na jednej sociálnej sieti, viete že tento rok som bola 1.x vo svojom živote na festivale. Áno naozaj 1.x počas svojich 27 rokov. Asi sa to zdá niekomu divné ale hold nikdy mi to nejak nevyšlo.
Hlavným dôvodom ale bol môj nezáujem prežiť čo i len noc v stane. Pri tejto predstave ma vždy až zamrazilo ak mi niekto povedal, že ide stanovať na festival. Stanovačky to naozaj nie je nič pre mňa a nikdy nebude. Pokojne ma nechajte spať v aute, hromadnej doprave, hotely, motely a neviem v čom ešte. Do stanu ma však naozaj nedostanete. Mám voči nemu určitú nedôveru počas búrok a garancia, že mi doňho nič nevlezie v mojich očiach nie je ani nebude. Práve preto som sa o to viac potešila keď som dostala  možnosť v spolupráci s F&F prežiť jeden deň na Grape festivale. Na môj 1. festivalový zážitok bol jeden deň podľa mňa tak akurát. Čo myslíte? O to väčšia sranda bola, že ten zážitok som mala práve na moje meniny. Hm, žeby to takto F&F chcelo? :D Tak som to poňala ako takú menšiu meninovú zábavu :) Dokonca som sa snažila aj spraviť niečo tematického na svojej tvári. Tento rok mal totižto Grape opäť dresscode a bol na tému "Kmeň". Udial sa hádam môj 1. experiment v podobe "maľovania" na tvár. Viem, viem chcelo by to prax ale podľa mňa aj toto bol úspech. Moje make-upové kreácie sú totižto väčšinou priam až na bode mrazu a občas ešte nižšie. Preto očakávam pochvalu :)  Doladila som si k tomu obľúbené kúsky z F&F. Nahodila na seba nejaké tie DIY doplnky, lebo #recyklujmespolu a kreativitu treba občas vypustiť. Potom už len šup ho do Piešťan na letisko za zábavou. Plánovala som si to naozaj užiť, vychutnať koncerty a celkovo atmosféru. Poviem vám bolo skvele. Síce mala som aj pár šedých chvíľok kedy som uvažovala nad tým, že už asi trochu starnem. Predsa len tento festival je viac prístupný aj z finančného hľadiska mladším generáciám. (V preklade aj pubertáci pod 20 sa tam veru nájdu.) Jednoducho treba rátať s tým, že občas to tam človek pocíti. Viete keď vidíte to"dieťa" opité už o štvrtej poobede, tak sa nad tým trochu zamyslíte... Aspoň teda ja som sa. Možno som divná a možno fakt starnem. No celkový dojem bol super a koncerty sme si užili. Korben Dallas bol mega a stihla som aj kúsok Genius Locci. Baby si vychutnali Puding Pani Elvisovej. Konečne som zistila, kto sú Metronomy a čo za hudbu majú (hanba mi). Zbehla som aj navštíviť baby z handmade zóny a pokecať s nimi. Hlavne som tu bola s dvomi skvelými blogerkami Veronikou a Tímeou. Áno vieeem niečo tu chýba. Fotky! Tých naozaj teraz nemám veľa, lebo sme si to s babami užili viac offline ako online, no spravili sme vám aspoň pár záberov našich outfitov. Tie moje si pozrite pod článkom a keby ste chceli vidieť ako sa zladila Veronika čekujte tu a Tímea zas tu. Baby to podľa mňa dali na jedničku. No a to by sme neboli "správne blogerky", ak by sme trošičku nepomohli F&F s hľadaním zaujímavých outfitov na Grape festivale počas piatka. Ak ste zvedavé čo sa im páčilo, tak klikajte nižšie na príspevok. Nájdete tam obľúbené piatkové outfity podľa F&F. K záveru len toľko, že sme nakoniec stihli aj kúsok z Tom-a Odell-a a búrke sme sa vyhli presne včas. Dúfam, že o rok zlanárim niekoho na ospevovanú Pohodu na ten jeden deň, nech sa vyhnem tomu stanovaniu :D Vy sa mi medzi tým pochváľte ako ste prežili Grape a čo takého ste tam stihli zažiť? Lebo akosi sa mi neporadilo stretnúť nikoho o kom som vedela, že sa na Grape chystá. Čo vám poviem v tomto som asi expert...







fotky - iphone a asus zenfone 2 laser

clothes a backpack - F&F, shoes - eBay

Menovky: , ,