my first wishlist


Ahojte, po dlhej dobe opäť spať. Neviem kedy sa mi podarí naozaj poriadne prispievať. Čo ma naozaj mrzí, keďže toto moje písmenkovanie mám naozaj rada a je to pre mňa taký relax. Len keď človek pracuje stále iba za monitorom nejakého zariadenia, tak si to vždy vypýta daň v podobe unavených a boľavých očí. Dnes som sa preto rozhodla spraviť vám len taký menší wishlist. Možno začnem aspoň takýmito článkami trochu vypĺňa svoje hluché obdobia písania :)


V posledné dni som trochu viac sliedila po nete, keďže aktuálne riešim dilemu prezentácie šperkov na trhoch a akciách. Určite to však poznáte, keď raz zablúdite na pinterest a podobné stránky zvedie vás to nakoniec úplne inde. Zavítala som teda aj do nábytku pre domácnosť. Predsa len už sa mi cnie za vlastným bývaním a chcela by som sa pustiť do zariaďovania prázdnych izieb. Ono totižto bývať v podnájme nie je vždy ideálne. Napríklad, tam kde teraz bývame je to pomerne na 1-izbáčik celkom ok rozmer. Zariadený je však veľmi neprakticky. Už dlhšie som uvažovala ako tam dostať stôl, ktorý by spĺňal dva účely. Mohol by byť kozmetický aj pracovný. Zistila som, že to je nereálne a vlastne ak by som tam vtrepala ešte aj nejaký stôl, tak už ten byt je taaak preplnení, že aj ja by som dostala klaustrofóbiu. Obdivujem môjho drahého, ako tam so mnou vydrží s toľkými vecami na tvorbu a pod. Jednoducho ten byt je pre mňa kreatívnu dušu, jedného normálneho chlapa a nášho psa malý. O úvere však zatiaľ môžem len snívať. Tak si občas do tých snov zabehnem a snívam. Ako raz budem mať v spálni veľkú izbu s pohodlnou posteľou z dreveného masívu a samozrejme tam budem mať raz svoj kozmetických stolík. Stolík kde sa budem môcť nalíčiť kedy sa mi zachce. Rozhodla som si dať teda aspoň taký menší wishlist vecí, ktoré by som mohla kúpiť aj do tohto nášho podnájmu aby som ho po toľkých rokoch skrášlila a zároveň by som to možno raz aj so sebou na začiatok zobrala do vysnívaného bývaníčka.




1. konferenčný stolík - V tom našom máme aktuálne dieru, ktorú nenápadko kryjem vždy nejakou dekoračnou misou a zároveň je na nás príliš veľký do tak malého priestoru a hlavne nízky. Hľadala som preto nejakú lepšiu alternatívu a našla som tento zaujímavý kúsok, ktorý by sa nám do bytu aktuálne skvele hodil. Výhodou je úložný priestor pod ním. Vzhľadom k tomu, že miesto na tvorenie nemám, vždy sa mi na stolíku povaľujú krabičky a nádoby s tvorivým materiálom. Toto by bolo super, aspoň by neboli tak na očiach.

2. taburetku alebo teda nejaký podsedák - Uvažovala som o nej už dávnejšie. Jednu som minule zahliadla aj v Pepcu ale zaváhala som (nechcelo sa mi ju trepať peši domov). Ono totižto ak príde náhodou návšteva v počte viac ako 1 je to celkom haluz. Lebo my ako hostitelia si nemáme načo sadnúť. Väčšinou preto nastáva ten blbý pocit, keď si sadáme oproti nim na zem a cítia sa divne. V malom byte sa ale nedá veľmi vymýšľa hlavne ak tam bývame toľký. Jedna malá taburetka by si však podľa mňa našla miesto.

3. lampa - Keď sme sa nasťahovali do podnájmu mali sme tam jednu stojacu lampu. Nápad to bol fajn, lebo v byte máme naozaj svetla pomenej a počas zimných dní sa tam určite lampa hodí. Avšak táto lampa mala svoje "odžité" (netuším, kto tam býval predtým). Tyč bola zlepená páskou, papierové tienidlo malo čo to za sebou lebo toľko prachu pokope som nevidela (pozn. ani to nešlo dať dole táka vrstva tam bola) a posledným gól bolo, keď sa zo spodnej časti stojana pri posúvaní sypal štrk. Áno dobre čítate štrk. Letela von s tým, že raz si tam dokúpime novú a majiteľke ju tam necháme.  Zatiaľ sa tak nestalo, no pri prezeraní stránky Favi, ma táto očarila a skvele by sa do bytu hodila.

4. nočný/odkladací stolík - Ten by sa nám v domácnosti hodil hneď k posteli, lebo večný môj problém je, že si nemám kam ukladať také veci ako mobil, pohár vody a pod. Myslím, že aj tento mini stolíček a možno aj dva by náš bytík zniesol. Hlavne super, že má šuplík kde si môžete schovať drobnosti ako napr. tabletky,  gumičku do vlasov, nabíjačku na mobil a pod.

5. zrkadlo a šperkovnica v jednom - Áno šperkov nikdy nie je dosť a to je presne môj prípad. Niektoré by si však zaslúžili byť aj schované. Vlastne všetky, viete aj bižutéria vám na vzduchu koroduje, preto by mali byť všetky vaše doplnky v podobe náušníc, náhrdelníkov, náramkov a pod. schované v krabičkách. V tom ideálnom prípade od seba oddelené. Priznám sa nemám to tak. Toto by však bol pre mňa kus nábytku priam ideálny. Už rok uvažujem nad tým dostať do bytu celopostavové zrkadlo. Síce na predsieňovej skrini ho máme ale tam je vždy taká tma, že sa ledva vidím aj pri zapnutej lampe. Občas by sa aj nejaké tie zrkadlovky outfitu hodili :) Práve preto by tento kúsok spĺňal 2v1, konečne poriadnu šperkovnicu a môj sen mať v izbe veľké zrkadlo. Tu by som už však musela veľmi hútať kam by som vopchala ale myslím, žeby som sa vynašla.

6. hodiny - To bola len láska na prvý pohľad a k ostatnému nábytku aj u nás aj vo wishliste by sa skvele hodili. Steny máme stále pomerne prázdne tak prečo nie...

7. policový regál - Nad ním uvažujeme už dlhšiu dobu. Ten čo tu je už pomaly dosluhuje. Dosť dlho sa mi páčil ten typický z Ikea, myslím že Kallax sa volal, ktorý sa dal variovať. Časom som ale prišla na to, že tieto regály sú pre mňa nepraktické, lebo tvar kociek je dosť obmedzujúci priestorovo a hocičo sa tam dať nedá. Našla som si teda regál trochu atypického tvaru podobného ako na foto. Dokonca je v ponuke aj väčšia verzia keď sú akoby dva vedľa seba. Jeden tak ako vidíte a druhý akoby dole hlavou. Je to zaujímavé a zároveň sú niektoré police dostatočne priestranné.



Na záver ešte trochu toho snívania. Ako by vyzeral teda môj kozmetický stolík? Jednoznačne by musel mať dostatok šuplíkov a zároveň by mal byť bez zrkadla. To by som si zabezpečila klasické ako na foto. Toto ma dostalo pekný dizajnom a vychytávkou v podobe odkladacie priestoru napr. na prstienky. Áno šperkovníc nikdy nie je dosť preto by som si na stôl dala tento roztomilý tanierik s dizajnom kaktusu, stojan na spôsob stromu a klasickú viac šuplíkovú šperkovnicu. Bez servítok ani na krok, hlavne pri mojom experimentovaní pri líčení nutnosť a obal na tie gýčové krabice sa zíde. Dózu s vtáčikom som vždy chcela mať, tak keď už by bol stolík, našla by si svoje uplatenie aj táto dózička. Na moje prekvapenie som všetky kúsky objavila na Slovenku, aj to veľmi ľahko. Práve vďaka novej stránke Favi.sk, ktorú som objavila. Je to veru praktická stránka, keďže mňa osobne nikdy nelákalo prehľadávať xy stránok obchodov s nábytkom a potom sortovať. Teraz to je skoro všetko pekne pohromade na jednom mieste a je to naozaj super. Nemyslíte? :) Mňa teda očarila natoľko, že tam určite ešte zavítam minimálne sa odreagovať, pokukať novinky a nasať inšpiráciu pre zariaďovanie môjho vysnívaného domčeka.

Menovky: ,