Povzbudenie - MUSK



Na trhu som vďaka poslednej krabičke krásy objavila novú slovenskú značku prírodnej kozmetiky Musk. O to viac som sa potešila, keď som ich stretla na predajnej akcii "Sashe v Tržnici" aj osobne. Za nápaditým stánkom v podobe koryta ( snáď sa to tak volá, ak nie ospravedlňujem sa) stáli naozaj dve usmievavé osôbky, na ktorých bolo vidieť, že to čo robia, robia naozaj s láskou.
Dnes som sa preto rozhodla zrecenzovať ich novinku, ktorú predstavili práve na tejto akcii. Tou sú tuhé šampóny na vlasy. Vzhľadom k tomu, že sa jednalo o moje prvé bližšie stretnutie šampónu tejto konzistencie (doteraz som ich len poznala ale nevlastnila). Tak som sa veľmi potešila infoške, že ich šampón pení. Predsa len väčšina týchto šampónov je známa svojím nepenením a pre človeka čo doteraz používal len klasické šampóny, tak je to prudká zmena že až. Šampón je teda aj vďaka zloženiu a efektu 2v1 tj. šampón a kondicionér peniaci. Do mojich rúk sa dostal tuhý šampón s názvom "Povzbudenie", ktorý má podľa mňa fantastickú vôňu pomaranča s pepermintom. Priznám sa, že v mojom prípade tam cítim prevládajúcu vôňu pepermintu, ktorá mi ale absolútne nevadí. Menšie balenie vraj vydrží cca 1-2 mesiace, popravde vlasy mám aktuálne po ramená a používam ho viac ako mesiac a stále ho mám pomerne dosť. Záleží však aj od toho ako často si vlasy umývate. Keďže moje vlasy sa až tak nemastia snažím sa šampónovanie vlasov redukovať na 1 max. 2x za týždeň. Zatiaľ sa mi to celkom darí. Čo som osobne rada, lebo popravde ako si verím tomu, že časté šampónovanie vlasov zhoršuje kvalitu vlasov a spôsobuje častejšie mastenie. Viem viem, boli rôzne články, pre a proti, mýty a fakty ale jednoducho ja som osobne na svojich jemných a suchých vlasoch videla, rozdiel rýchlejšieho mastenia.


Ako si s takým tuhým šampónom umyť vlasy? Postup je jednoduchý, nič zložitého. Vezmete ho do ruky (mne toto menšie balenie sadlo do dlane ako uliate a myslím si že s tým väčším by sa mne aj trochu horšie pracovalo) a parkrát si ním pošúchate po mokrých vlasoch. Následne ho rozmasírujete vo vlasoch tak ako ten klasický šampón. Tu by som hlavne chcela pochváliť to penenie šampónu, lebo úprimne si neviem predstaviť ako si len tak "nasucho" masírujem vlasy na hlave :D heh tak toto teda vyznelo.
Osobne vidím plusy (teda okrem toho, že majú x-krát lepšie zloženie ako tie bežné šampóny) aj v ich uskladnení pri cestovaní a pod. Viete ho vložiť do hliníkovej krabičky, ktorú má Musk taktiež v ponuke alebo ho zabaliť iným spôsobom, keďže stále má svoju tuhú konzistenciu. Rozdiely pri používaní som tiež pocítila. Okamžite pri prvom umývaní čo som postrehla, že mi ako to bývalo zvykom, pri sprchovaní prestali vypadáť vlasy. Dosť často mám totiž pri umývaní taký blbý zvyk prejsť si po vlasoch a tak stiahnuť tie čo už boli vypadnuté alebo sa chystali v blízkej dobe vypadnúť. Hlavne som ich vždy mala fúru v dlani ak som to spravila. Teraz keď tak by som tých pár pramienkov spočítala na jednej ruke. Druhú vec ktorú som ja po čase pocítila, že mám vlasy na pocit pevnejšie a nie sú až také elektrizujúce ako som ich mávala. Takže v tomto prípade musím povedať, že moje 1. stretnutie s tuhým šampónom aka šampúchom, chválim na výbornú. Postupne prechádzam skoro na všetku kozmetiku (okrem dekoratívnej) prírodnú a zatiaľ v tom vidím len samé pozitíva.


"Prírodný tuhý šampón na báze tenzidov z kokosového oleja doplnený o zložky vhodné pre podporu rastu vlasov
POVZBUDENIE je prírodný tuhý šampón s obsahom bio arganového oleja, pepermintovým hydrolátom a vôňou pomaranča s pepermintom. Šampón je obohatený o kofeín, ktorý podporuje rast vlasov."
www.musk.sk

+
zloženie
penenie
vôňa
konzistencia vďaka ktorej má ľahké uskladnenie
ideálna veľkosť aj do malej dlane :)
-
žiadne

Ak by vás zaujímali recenzie aj iných produktov tejto značky, okrem vyššie spomínaného šampónu a mydielka čo som minule recenzovala v rámci krabičky krásy. Neváhajte navštíviť aj tento článok od šikovnej blogerky Daniely z blogu Flung out of space ;)

Menovky: , ,