Havlíková prírodná apotéka - Krásne ruky


Viem viem, trvalo mi večnosť kým som sem hodila ďalší článok a ešte k tomu recenziu ale sľubujem, napravím sa.
Len tým, že pracujem na tom konečne spojiť všetko na jeden web kde budem mať aj blog aj handmade a kvôli tomu všetko presúvam na wordpress, tak je to trochu o nervy. Samozrejme to by som nebola ja, keby to všetko prebehlo hladko a bez problémov. Dnes som vám ale chcela napísať ďalšiu z recenzií prírodnej kozmetiky. Minule som vám sľubovala recenziu produktu od Havlíkovej prírodnej apotéky, tak som sa rozhodla konečne to reazilovať. Jedná sa o plnohodnotných produkt a to presne krém na ruky. Ako ste sa mohli už v niektorých mojich predchádzajúcich recenziách dočítať, mám všeobecne problematickú a citlivú pokožku. Mojim večným problémom však vždy boli ruky. Vzhľadom k tomu ako často pracujem s rozličnými chemikáliami a lepidlami pri svojej tvorbe. V minulosti mi ku zdraviu rúk neprospeli ani akrylové nechty. Všetko sa mi to rokmi odzrkadlilo až tak, že z času na čas zasiahli (zasiahnu) nejaké tie kožné problémy (neviem či sa jedná o ekzém alebo vyslovene nejaký vnútorný problém, či alergická reakcia). Na doktorov veru slabosť nemám a preto som odmietla chodiť po vyšetreniach ako pokusný králik. Rokmi som zistila čo mi vadí a svojim spôsobom to vyvoláva a čo mi zas už daný stav zhoršuje. Jediné čo som mala problém, bolo nájsť vhodných krém na ruky. Taký čo nezanecháva pocit mastnoty na rukách. Upokojí moju pokožku, keď už sa mi tento problém znova prejaví a tiež krém, ktorý mi dostatočne hydratuje moje extrémne suché ruky. Už pred pár rokmi som si povedala, že nemá zmysel hľadať takéto niečo v bežnej drogérii. Popravde jediný čo mi ako tam vyhovoval z drogérie bol práve ten čo sa predáva v DM-ke ako cestovné balenie, krému na ruky. Ten je taká moja posledná cestovná záchrana, ak potrebujem rýchlo vysušené ruky hydratovať. Avšak potrebovala som už dlhšie niečo stále, väčšie balenie a jednoducho výrobok, ktorý mi vydrží viac ako ledva 2 týždne. Skúšala som teda rozličné produkty zo slovenskej kozmetiky. Výhodou bolo, pri nich práve možnosť vzoriek, napr. takto som zistila, že krém od Dulcie je síce super ale nie to čo  potrebujú moje ruky. Popravde už som bola pomaly aj celkom zúfalá, keď som vďaka  Patrikovi ešte na jeho blogu Made by Boy objavila českú značku "Hlavíka". Vtedy ale ešte nebola až tak dostupná na Slovensku. Následne som ich zažila naživo na jednom ročníku Interbeauty. Tam som prišla na to, že niektoré produkty mi od nich vyhovujú, len som aktuálne bola švorc a cca o rok som zistila, že už sú aj na mojom obľúbenom shop-e BioBeauty odkiaľ zvyknem objednávať viacero prírodných značiek. Neváhala som a pri prvej príležitosti som si povedala, že vyskúšam okrem už odskúšaných vzoriek aj niečo iné od nich a bolo to práve tento krém na ruky. Však risk je zisk :) no nie? V tomto prípade to bol veľký zisk veru. Tento krém spĺňal všetky mojej požiadavky.


"Je vyvinutý pre každodennú starostlivosť o pokožku rúk a ramien. Vybraný komplex olejov a extraktov, poskytuje optimálnu výživu rukám so suchou pokožkou, popraskanými miestami a zádermi. Bio olej zo slnečnice sa ľahko vstrebáva, dodá pleti potrebný vitamín E. Extrakty z materskej kašičky, rakytníka a medovky majú zjemňujúce, regeneračné a upokojujúce účinky. Olej zo semien maku premastí suché miesta, glycerín prírodného pôvodu dodá vyváženú hydratáciu. Krém zanecháva ochrannú vrstvu na pokožke."
www.havlikovaapoteka.sk


Čiže moje celkové pocity z tohto krému sú TOP. Jednoducho mi sadol ako uliaty. Skvele hydratuje a denne si ho ani až tak často nemusí natierať. Pokiaľ naozaj nepracujem s niečím, čo mi vysušuje ruky viac ako bežne. Vôňa by mohla byť pre niekoho príjemná aj nepríjemná zároveň. Neviem, ktorá zložka to je ale okrem toho, že teda pri krémovaní rúk cítite vôňu citrusov (ja si nemôžem pomôcť ale pripomína mi to najviac pomaranče), tak má aj svoju netypickú arómu dosť pripomínajúcu bylinky. Po chvíľke vyprchá a nie je ani až tak intenzívna, takže ak by aj niekomu nesadla dalo by sa to "predýchať". Cenovo je to podľa mňa taká stredná cesta sú aj drahšie aj lacnejšie krémy. No ak chce človek niečo kvalitnejšie a prírodné predsa len s tým musí rátať. Ja som napr. kúpila 50 ml balenie na spomínanom eshope BioBeauty za 9.80€ a keď u šikovnej Bašky vychytáte aj nejakú akciu dá sa zaobstarať aj lacnejšie :) Vydrží vám však pomerne dlho, ja som aktuálne v polovici balenia a to ho používam viac ako mesiac skoro každý deň minimálne 1-2x za deň. Ak však chcete niečo praktickejšie do kabelky je potrebné siahnuť po menšom 30 ml balení.O tomto krémiku na dnes všetko a ešte som sa rozhodla napísať pár viet o vzorke, ktorú som dostala ako darček k objednávke.

jednalo sa o Hlavíkov prírodný zázrak:
Popravde aj keď je táto masť určená na veľmi suchú, problematickú a ekzematickú pokožku, čo je presný opis mojej pleti. Nesadol mi, ako vôňou tak aj konzistenciou. Trochu mi pripomínal čínsku mastičku, čo som ako dieťa používala pri bolesti hlavy, až na ten chladivý účinok čo masť mávala. No zaujímavé bolo na tom, že pleti ako takej vyhovoval asi tak isto ako minule spomínaná "Krásna slečna". Bola hydratovaná a dokonca moje podráždené okolie pod očami, krásne upokojil a zregeneroval. (Totižto občas mám pri odličovaní make-up a hlavne ak mám namaľované oči, podráždenú spodnú časť a vyskúšala som už naozaj xy odličovačov od extra jemných až po neviem akú špeci pokožku. Uvažujem aj nad tým vyskúšať ich elixír na intímnu hygienu, vraj je super na odličovanie.) No svojou hustotou nebol pre mňa veľmi praktický pre ranné hydratovanie. Vždy som si nabrala krému viac ako by bolo potrebné a jednoducho sa dlho vstrebával do pokožky. Prešla som teda na večerné nanášanie, čo bolo lepšie a do rána som mala hebunkú pleť. No popravde ak by som si mala vybrať po odskúšaní týchto dvoch vzoriek, mne osobne viac vyhovovala už vyššie spomínaná "slečna" . Keďže efekt bol skoro rovnaký, aj keď tento krém má viacero využití oproti nej. Ja som však primárne hľadala denný krém na hydratovanie pleti a tento mi jednoducho nesadol.



+
hydratuje pokožku
upokojuje a regeneruje podráždené miesta a zádery
rýchle a ľahké vstrebanie
nezanecháva nepríjemný "film" na rukách
pevný obal

-
pre niekoho možno netypická vôňa

Ako ste si mohli všimnúť na titulnej foto v objednávke som mala aj tuhý šampón od Ponio ale na recenziu si ešte budete musieť počkať. Aktuálne totižto testujem svoj 1. tuhý šampón od Musk, ktorý svoje šampóny predstavili na Sashe v Tržnici a ja som im neodolala. Predsa len mydlo od nich bolo super, tak som musela vyskúšať aj tento šampúch. Na záver mi môžete napísať či vy osobne Havlíkovú prírodnú apotéku už poznáte alebo o nej počujete 1.x? Prípadne aký produkt od nich zaujal vás?

Menovky: , ,