laterite jumpsuit





Taaaak po dlhej dobe som opäť spať. Konečne po všetkých tých akciách, povinnostiach a starostiach môžem vyhlásiť, že si začínam užívať Vianoce na plné obrátky.
Síce nemám napečené, upratané ani vyzdobené ale nevadí. Kúpila som si skvelé svetielka v Pepcu  a nejaké tie vianočné drobnosti s typickým motívom pre toto obdobie. Adventným veniec som stihla tento rok opraviť ešte predtým ako som na ňom zapálila prvú sviečku. No a vďaka môjmu Oknajkovi nám už aj stojí nachystaný strom na sobotné zdobenie. Jednoducho neriešim ani nestresujem a posledné dva týždne si dokonca doma púšťame aj nejaké tie vianočné pesničky. Darčeky nie sú ani pravdepodobne nebudú, tento rok bude akosi poskromný ale nevadí o to viac to bude o tých iných veciach a vôbec nám to nevadí. Však tieto sviatky nie sú o materiálnych hodnotách no nie? :) Hlavne, že budeme mať bruchá sýte a budeme s tými s ktorými chceme byť. Plánovala som vám robiť aj články s tipmi na darčekmi ako to robí väčšina, bohužiaľ čas mi nedoprial a takto neskoro by to bolo už asi pre väčšinu pasé, tak si túto úlohu nechám na tie ďalšie Vianoce (snáď o rok to už bude, s mojim písaním o čosi lepšie). Keďže mi však nevyšiel ani článok na súťaž (čo ma celkom mrzí) viem ako vám to o rok vynahradím a už si robím poznámky do môjho nového diárosu na rok 2017. Čakajte niečo prevratné ak mi to vyjde :) Tak si len nakoniec užívam, čas pohody a len tak píšem. No a konečne dávam von fotky outfitu, ktorý bol fotený ešte v začiatkoch zimy. Keď však naň takto spätne pozerám, pokojne by som si ho vedela predstaviť aj na nejakú tú vianočnú party. Tentokrát som sa totižto, trochu viac "vyfikla" a povedala som si, že to dá viac na dámu. Síce mi to málokto baští s tým mojim mladíckym výzorom. No nevadilo, mi to. Ani tie pohľady ľudí, ktoré išli okolo a obzerali čo to vlastne mám na sebe. Možno pre niekoho too much ale pre mňa to bolo tak akurát. Sama som neverila, že to takto nakoniec skombinujem ale keď som videla tento ružový kožúšok dokopy s tou bomberou a tehlovým overalom, neskutočne sa mi to zapáčilo. Pre väčšinu asi naozaj netradičná farebná kombinácia ale o to viac ma baví. Takisto som tým vyriešila dilemu chladných dní a pomerne letný vršok overalu som zahalila, tak aby mi nebola zima aj keď by som rozhodla pobudnúť dlhšie vonku ako vnútri. O to viac sa teda teším, že tento pre mňa neskutočný overal sa dá skvele kombinovať ako na jar/leto, tak aj na jeseň/zimu. V tomto prípade som sa trafila do čierneho, ako sa hovorí a patrí práve medzi moje aktuálne najobľúbenejšie kúsky.
Dosť bol však písania, veď po toľkej dobe aj celkom stačí na začiatok :D Radšej sa mi pochváľte vy ako ste na tom tohto roku? Máte všetko nachystané, nakúpené alebo ste na tom, tak ako ja a vôbec si z toho nerobíte vrásky?
Jedna vec ešte...keďže písanie tohto článku sa predĺžilo na neskutočné 3 dni a máme už piatok, všetkým by som vám chcela popriať krásne sviatky a príjemné prežitie Vianoc ♥










photo by Zuzana Madarászová

jumpsuit - sammydress /coat, bomber, handbag, shoes - F&F /  earring - sammydress


Menovky: , , ,