christmas days


Po dlhšom čase opäť tu. Ako môžete vidieť zas mám nestíhačky (Hah u mňa bežná  vec).
Samozrejme každý rok sa teším ako idú Vianoce a ako vám tu dám kopec DIY návodov, ktoré mi chodia hlavou. Zatiaľ ako môžete vidieť sa mi to ani jeden rok nepodarilo. Snáď o rok sa mi to podarí. Veď Vianoce sú jedným z mojich najobľúbenejších období. Tú atmosféru a všetko okolo toho zbožňujem a celý čas plynie tak inak. Len odkedy mám tie moje značky je to o kúštik chaotickejšie obdobie pre mňa ako v minulosti. Predsa len všetky tie akcie, trhy a bazáriky sú práve v tomto období a ja každým rokom od môjho tvorenia nestíham viac. Neviem nikdy kde mi hlava stojí, vkuse tvorím a ak netvorím riešim poštu, prihlášky, papierovačky, platby za akcie a xy ďalších vecí. Neviem čím to je ale ja si proste svoj život akosi nedokážem zorganizovať. Sranda je však v tom, že iným poradiť alebo pomôcť zorganizovať čas viem perfektne. Len ja sa v tejto mojej handmade tvorbe ako si strácam spolu s inými vecami čo sú priamo k nej naviazané. Snáď raz aj to dokážem, zorganizovať si poriadne svoj vlastný život aby som nebola v neustálom zhone. Avšak keďže aj teraz som v tomto neustálom kolotoči, som tu len takto nachvíľu aby som vám napísala pár riadkov. Aby som si tento môj malý blogový svet nezanedbávala a aby som vám dala rýchle infoše. Napríklad také, že ak by ste chceli, tak túto sobotu sa vidíme na bazáriku v Starej Tržnici (BA) donesiem aj nejaké tie handmade kúsky zo značky Handmade by ZuZu ale aj nejaký ten nadbytočný materiálik, či oblečko čo mi stojí v skrini.  V nedeľu som opäť v Starej Tržnici ale pre zmenu na skvelej handmade akcii  od Projektu život. Viac ako 100 kreatívnych predajcov, určite sa zastavte. Noooo a o týždeň som v sobotu v KC Dunaj ( BA) v rámci Dizajn Marketu ale pre zmenu s tou mojou novšou značkou LukZu design. Čiže ak chcete vidieť moje perličkové a čipkované kúsky naživo, tak o týždeň v sobotu šup do  KC-čka. 😀Nooo a potom si snáď konečne vydýchnem a začnem si moje milované vianočné obdobie užívať naplno. Aktuálne to je tak na 50% ale s radosťou oznamujem, že som stihla napiecť už svoje prvé koláčo-kekse z gaštanového pyré podľa receptu od Angie a tiež som s hrdosťou dokončila svoju novú a zároveň ďalšiu kolekciu pre LukZu design. Síce nafotená ešte nie je ale čoskoro sa dočkáte.. zatiaľ nepoviem viac. Len dám malú nápovedu bude sa niesť v čiernobielom prevedení. Veď to je nehynúca klasika, no nie? :) Jaj a mám ešte pár drobností ale o tom možno inokedy, no na nový rok plánujem veľké zmeny.

K foteniu len toľko ak sa spoznajú 3 kreatívne duše môže to dopadnúť aj takto. Síce ako možno niekto postrehol nie som kvetinový fanatik ale mala som chuť nafotiť niečo a zároveň aj keď kvetinkám v hlave veľmi neholdujem obdivujem tvorivé žienky, ktoré takéto kúsky vyrábajú. Tak keď ma oslovila Patrícia, žeby som sa jej hodila do jedného konceptu fotenia a poslala mi foto hneď som vedela, že to bude niečo zaujímavé. Oslovila som šikovnú Sašku, ktorá robí tieto krásne doplnky či by nám niečo vyrobila na fotenie a bolo. Som rada keď môžem takto spolupracovať s viacerými kreatívnymi ľuďmi naraz a vďaka tomu dávať aj do popredia našich handmade tvorcov. S Paťou sme sa spoznali prvý raz na fotení a veru patrí k tým ľudom, s ktorými som si počas fotenia sadla, tak snáď ešte niekedy dáme spoločne nejakú kreatívnu spoluprácu. Odkazy na tieto dve tvorivé žienky nájdete pod foto 😉


photo by Patrícia Beličková, hairpieces - Sasha-M

Menovky: ,