Halloween party with F&F



Kedže sme mali tie dušičky a s tým aj toľko ospevovaný halloween, rozhodla som sa vám priniesť aj minulo-týždňový workshop, pokiaľ ho máme ešte tématický. Tentokrát som sa pre zmenu nezúčastnila ako návštevník ale ako jedna z tých čo sa podieľala na akcii. O čo presnejšie išlo?
Šikovná Veronika spoločne s ostatnými žienkami z F&F (všetky vidíte na foto) naplánovali malé kreatívne vyžitie pre detičky. Event sa konal v podobe troch menších workshopov- zdobenie koláčikov, tvorba tričiek a kreatívnym tanec. Mňa oslovili za tvorivú časť a spolu s deťúrencami sme tvorili vlastné tričká, ktoré si mohli ľubovoľne pomaľovať a ozdobiť výšivkami, ktoré sú aktuálne tak trendy. Samozrejme si ich potom mohli zobrať so sebou.  Aj keď to zo začiatku nevyzeralo, že ich moje mačacie prevedenie teší, postupne sa deti osmelili. Na moje potešenie, niektoré nakoniec odchádzali vo svojich výtvoroch aj domov. (krásny pocit keď vidíte tie veselé očká) Veronika mala zas na starosti podľa mňa tú najlákavejšiu časť a to zdobenie koláčikov, ktoré sama napiekla. (mimochodom boli vynikajúce mňam, ešte teraz sa zalizujem keď na ne pomyslím) Tento kútik bol naozaj najviac navštevovaný a ani sa tomu nečudujem. Byť dieťaťom tiež som tam stále. Tu si mohli vyzdobiť chutné cupcake-y podľa svojej fantázie. K dispozícii mali rôzne potravinové gélové farbičky, fondán alebo chutný krém. Samozrejme nesmeli chýbať aj strašidelné cukríky v podobe rôznych červíkov alebo tematické zapichovačky s tekvicami a netopiermi.  Veľmi obľúbenou činnosťou bolo aj namáčanie marshmallow do čokolády a následné zdobenie pomocou rôznych cukrových posýpok. (heh keď tak kukám na tie foto dostala som chuť). Janka zas mala na starosti kreatívny tanec, vďaka čomu nám počas celej akcie hrala super hudba a deti sa spoločne s ňou skvele vyšantili a vytancovali. Farebné stuhy na paličkách boli skvelým lákadlo nie je len pre deti ale aj pre mňa. Vlastne aj ja som občas svojim spôsobom také malé dieťa. Práve preto som si aj tento event nesmierne užila a bola som rada, že ma Veronika oslovila. Popravde bola to moja 1. skúsenosť s nejakým worshopom a ešte k tomu s deťmi. Preto som veľmi rada, že všetko dopadlo ako malo a všetci sme sa príjemne zabavili. Síce náročný ale to o príjemnejší deň v skvelej spoločnosti, presne tak by som ten môj deň dovolenky z bežnej práce popísala. Stála mi tá dovolenka za to a pevne verím a dúfam, že si to ešte niekedy zopakujeme ;) Mimochodom na záver sme mali krájanie výbornej štrašidelnej torty, ktorú môžete na foto vidieť. Tá bola tiež výborná a ako inak autorkou bola Veronika ak by ste chceli mrkni na jej blog má tam viacero super receptíkov a možno nám aj pridá recept na tú super tortičku :)































 photo by Lindia.sk


Menovky: , ,