off shoulder dress

Dnešným dňom ešte posledný vyletnený outfit. Veru ako tak pozerám von oknom a počúvam padajúce kvapky po paratnej doske, uvedomujem si ten fakt, že tu je definitívne jeseň. Sakra veď toľko toho som počas leta nestihla.
Nevadí aj o rok tu bude a mi sa pomaly chystáme na dušičky, mikuláša, vianoce... ah jaj až mi z toho behá mráz po chrbte. Či? počkať počkať, to nebude skôr tým, že tu vylihujem v kraťaskoch a vôbec som v nich už nemala byť. Veď je jeseň, šup ho vytiahnuť flanelové pyžamo aby ma malo čo zahriať. (Poznámka autora tento text bol písaný počas včerajších neskorých hodín.) K tomu jednoduchý čaj, ktorý zásadne v sebe musí mať aspoň štipku škorice a šup ho pod perinu. Či von z periny? Sama neviem čo sa mi skôr chce. Hlavne by to chcelo ešte pár zmien ale základ je, že sa už aspoň niečo v mojom živote trochu pohlo. Áno konečne som sa rozhodla, ku kroku skrátiť si svoju pracovnú dobu. Dlho som sa k tomu odhodlávala ale viete ako.... kedy ak nie teraz? Stále by som to len posúvala a moje zdravie a telo by aj tak raz povedalo "Zuza dosť, nebudeš ma ty už ďalej mučiť." Tak som ho poslúchla trochu skorej, aby sa nepovedalo. Tak síce s nižším platom ale o to spokojnejšie. Tá úľava, ktorá zo mňa opadla. Veru neverili by ste, ani sama som neverila čo to somnou spravilo. Rána mám konečne bez naháňania. Poobedia bez pocitu, že som za deň nič nestihla. Aj keď popravde som naozaj nič nestihla, lebo prvé takéto dni som svoj nový voľný čas bohapusto preflákala bezdôvodným surfovaním po nete. No nevadí mi to, však mám tie dni kratšie všetky. Tak si to len spontánne užívam. Teším sa z maličkostí ako už dávno nie a konečne začínam prežívať život viac na plno. Veď peniaze nie sú všetko aj keď sú bohužiaľ k životu a určitému komfortu potrebné. Uvidím, čo vám budem písať na konci roka :) Či náhodou nebude zo mňa bezdomovec, hahaha.
Dnešným dňom teda hlásim, leto skončilo, jeseň začala a s ňou aj môj menší nový začiatok. Držte mi teda palce aby aj rýchlo neskončil ako tá naša jeseň.
***
K outfitu len toľko, celé leto som sa bránila tomuto hitu odhalených ramien a nakoniec som aj tak neodolala. Nebolo to ani tým, že tie šaty mali strih off shoulder ako skôr tými pásikmi a výšivkou (hlavne výšivkou). Keď som videla túto kombináciu jednoducho som neodolala. Bolo to ako blesk z jasného neba, že tieto šaty musím mať. Ďalej už nebolo o čom diskutovať a na stránke Sammydress išli rovno do košíka. Len škoda, že som ich objavila až koncom leta a kým dorazili, ostalo len pár dní kedy sa dali nosiť. Teším sa na ďalší rok kedy si ich naplno užijem ♥. Materiál je veľmi príjemný ale podobne ako pri minulých trochu krčivý. Ešte k tomu šatičky sú robené na spôsob oversize a ich tvar musíte spraviť vďaka opasku, ktorý k nim patrí. A celkovo ja osobne veľmi nie som stotožnená s holými ramenami práve, kvôli problému riešenia podprsenky a mojich malých pŕs. Musím uznať že pri nich som si na to svojim spôsobom zvykla alebo ramienka kamuflujem ruksakom a rozpustenými vlasmi :) Teraz asi krásne vidieť aký som ja maniak na šaty (že?) ale čo už keď sú pre mňa osobne najpohodlnejšie. Horšie je to so zásobou šiat na jeseň a zimu, tak som zatiaľ žiadneho favorita neobjavila vo svojom šatníku. Práve preto najbližšie uvidíte niečo nového, čomu som prišla na chuť tento rok :)










photo by Mishel Photo

dress - sammydress / shoes - Deichmann / neklaces - by me (handmade by ZuZu) / sunglasses - eBay

Menovky: , , ,