DIY sunglasses with F&F


Po dlhej dobe som späť ale o tom možno v inom článku. Dnes som vám priniesla prvú časť jednoduchého DIY návodu ako si oživiť bežné okuliare na jedinečný kúsok. Znova som sa dostala k menšej prerábke a tentoraz vďaka F&F.
Dostala som sa ku síce už aj tak krásnym unisex okuliarom, ktoré som prerobila podľa svojej malej fantázie. Veď niekedy stačí naozaj málo a máte svoj jedinečný kúsok, ktorý zaručene nik nebude mať. Tak je tomu aj v tomto prípade. Chcela som ale naďalej zanechať určitý nádych unisex dizajnu a práve preto vznikli tieto krásky. Dúfam, že som zámer splnila. Poďte teraz späť k postupu....

Čo budete potrebovať:
-okuliare s hrubšími bokmi (skvelý výber za super cenu nájdete v F&F)
-nožnice
-kúsok látky podľa svojej predstavy
-lepidlo mod podge (presne to čo je na foto)
-štetec alebo menšiu hubku (komu sa s čím lepšie pracuje)

Samotný postup je naozaj jednoduchý stačí si naniesť lepidlo pomocou štetca na boky okuliarov. Postupne prikladáte vystrihnutý kus látky k natretej časti.  Pri niektorých vzoroch, ako som napr. mala ja, odporúčam si látku nachystať vopred. Nech vzor sedí podľa vašej predstavy.


Kedže okuliare nemajú boky úplne rovné, je potrebné si podľa potreby niektoré časti látky nastrihnúť. Výhodou je aj mať vopred vystrihnutú menšiu časť látky. Manipulácia pri lepení je potom jednoduchšia. Pre tých čo sa im tak či tak lepí ťažšie mám ešte jeden tip pre uľahčenie práce. Odskrutkujte si bočné časti okuliarov a až potom sa púšťajte do lepenia. Máte tak jednuchodší prístup ku každej časti.


Lepidlo je dobré nanášať ako keby ste robili servítkovú techniku tj. pretriete aj vrchnú časť látky. Lepšie sa zafixuje. Potom už len čakáte kedy obe časti uschnú....


Tadááá a máme výsledok :)  Čo hovoríte na túto rýchlu a jednoduchú prerábku? Už  sa chystáte prerobiť nejaké tie svoje okuliare či už nové alebo staré?




Mňa veru táto prerábka po dlhom čase "nakopla" a preto som sa rozhodla redizajnovať ešte jedny okuliare, ktoré mám doma. O tom však v ďalšom DIY  článku. Tešíte sa?
Zatiaľ sa majte a čoskoro sa vidíme :)

Vaša ZuZu

PS: o tieto sa bude čoskoro súťažiť, buď na FB alebo tu zatiaľ sa neviem rozhodnúť :D Prípadne ak vám páčia aj v pôvodnom dizajne zabehnite si do F&F aktuálna kolekcia je v predaji a v nej aj tieto unisex okuliare.

Menovky: ,