DIY sunglasses part. 2


Ako som už v minulom článku spomínala posledné redizajnovanie okuliarov ma tak povediac "nakoplo" na ďalšie prerábky. Práve preto som neváhala a pri prerábaní F&F okuliarov som sa rozhodla upraviť si aj jedny staré, čo sa mi dlhšiu dobu povaľovali na polici.
Tým, že už mám dlhšie vlasy v ryšavo-červenom odtieni, tak som poslednej dobe s týmto ružovým rámom nebola stotožnená. Tak isto pri poslednom nosení som ich ja šikovná stihla obiť a vďaka tomu mi na nich ako päsť na oko svietila malá biela bodka. To ma nesmierne rozčuľovalo, vždy keď som nad nimi uvažovala, že si ich vezmem so sebou. Práve preto som sa rozhodla ich prerobiť podľa svojej fantázie a hlavne na trochu extravagantnejší kúsok. Osobne som s vždy túžila mať nejaké výraznejšie okuliare. K jedným takým som sa dostala, len nedávno mohli ste ich vidieť v poslednom outfitovom článku. Stále mi to však bolo málo a urobila som si vlastné trblietavé strieborné okuliare, ktoré naozaj nie sú pre konzervatívnych ľudí :)
Ak vás však predsa len oslovili tak čítajte ďalej ako si ich viete jednoducho vyrobiť...

Čo budeme potrebovať:
- nejaké okuliare staré alebo nové
- lepidlo mod podge (presne ako na foto)
- glitre podľa svojho vkusu
- plochý štetec


Do nejakej starej nádoby alebo plastového kelímku si zmiešate cca dve čajové lyžičky glitrov s približne jeden a pol lyžičkou lepidla. Osobne som to robila od oka, keďže zmes by mala byť také akurát tj. primerané množstvo glitrov s lepidlom. Oboch tak přiměřeně, čo podľa mňa najlepšie zbadáte až po zamiešaní.


Následne si už len vezmete štetec a pripravenú zmes pomaličky a postupne vo väčšej vrstve nanášate na rám okuliarov. Pre tých opatrnejších odporúčam si sklá okuliarov zalepiť páskou aby ste ich náhodou zmesou nezašpinili. Šikovnejší alebo  menej pedantný (viď. ja, pri prvom ma to prestalo baviť:) to môžu zvládnuť aj bez toho.




Dobrá rada nad zlato najlepšie je okuliare robiť po kúskoch a rozložiť si tak prácu na viac dní. Aby vám zmes lepidla a glitrov stihla dobre zaschnúť. Takže farbite minimálne na 2x, keďže okuliare nemôžete len tak hocikam odložiť. Pri nanesení počkajte aspoň 24 h. do úplného uschnutia. Keď budete mať celé okuliare hotové, dajte im ešte deň oddych. Pre istotu celkového zatuhnutia a potom hurá vyvetrať ich niekam von na slniečko. Ja už sa teším do akého outfitu ich použijem :D Je sa na čo tešiť.




PS: Malá rada nakoniec aby vaše nové okuliare dlhšie vydržali skúste sa vyhýbať s nimi vode. Predsa len lepidlo aj keď špeciálne a glitre nie sú až taký kamoši s veľkým množstvom vody.

Ako vám páčila dnešná DIY premena? Plánujete si aj vy podobné okuliare vyrobiť?
Jaj a aby som nezabudla, o okuliare z predchádzajúceho článku si môžete zasúťažiť na mojej FB page :) , tak neváhajte a zapojte sa....

Menovky: ,