sobota, 23. apríla 2016

Keď nestíhaš, čo potom... + giveaway


Sú dni keď naozaj nič nestíham...a variť to už vôbec. Vlastne všeobecne nie som fanatik do varenia narozdiel od môjho drahého. Práve preto keď sa dá snažím sa tomu vyhnúť ale sú dni keď to jednoducho bez toho nejde.

Aj vďaka tomu som mala možnosť vyskúšať jednu skvelú vecičku (aspoň podľa mňa). Jedná sa o parný hrniec ale nie ten bežný. Je zaujímavý tým, že je do mikrovlnky. Je malý, praktický a vhodný presne pre tých ľudí, čo väčšinou nemajú čas riešiť "vyváranie". Niekto si možno pomyslí variť v mikrovlnke? eee... ale na druhej strane keď sa zamyslíte, je to omnoho lepší variant ako nejaký McDonald´s (áno občas aj ja zhreším ale naozaj len občas) prípadne iné rýchlo pripravované jedlo. Už len to, že sa jedná o jedlo pripravované za pomoci pary je super. Napríklad si predstavte takú zeleninku, jednoducho pripravovanú na pare za pomoci jednej mikrovlnky a takého parného hrnca.
Podľa mňa super, pretože hlavnou výhodou je práve cena. Predsa len klasické hrnce sa predávajú v desiatkach eur. Sú pomerne veľké pre jednu alebo dvojčlennú domácnosť. Hlavne čo sa týka skladovania a práve preto vidím, ja osobne, v tomto parnom hrnci väčšie výhody :) Síce drahý na mňa pozeral s obavami, čo to zas mám. Predsa len on je ten typ človeka, ktorý dokáže v kuchyni stráviť hodiny a doslova sa s jedlom vyhrať. No moja šálka kávy to naozaj nie je. Pre mňa musí byť varenie pomerne rýchle a hlavne jednoduché.


Áno možno si niekto naozaj povie, že som sa zbláznila lebo tu ospevujem parný hrniec ale zamyslite sa. Máte život v neustálom zhone, ste radi ak vôbec niečo stíhate a nie to ešte doma kuchtiť špeciality. V tom prípade sa vám tento pomocník do domácnosti naozaj hodí. Ušetríte si čas aj peniaze, lebo stravovanie vonku je nie vždy najlepšou voľbou a v niektorých lokalitách aj cenovo náročnou. Ak sa samozrejme nechcete stravovať hocičím. Táto vychytávka je jednoducho pre ľudí, ktorý toho času majú pomenej a hlavne sa nechcú stravovať 7 dní v týždni len studenými šalátami alebo obedovými menu-čkami. Avšak uprednostňujú trochu zdravšiu a hlavne chutnejšiu stravu, lebo varenie na pare má svoje výhody. Vďaka kratšiemu cyklu varenia v jedle ostáva viac vitamínov, chuti a vône, dokonca aj farba sa viac zachová. Z čoho som však ja bola celkom prekvapená bolo to, že naozaj jedlo pripravené v parnom hrnci je šťavnatejšie.


Asi ste teraz čakali nejakú famóznu fotku s jedlom pripraveným v tomto hrnci. Avšak fotky som vám sem z môjho osobného varenia nepridala. Mrzí ma to ale ja aranžovať veru jedlo neviem. ( foodblogerka zo mňa nikdy nebude :) Zistila som, že neviem ani veľmi fotiť proces od chystania až po samotné varenie. Preto som to poňala radšej takto.

 ♥ALE MÁM PRE VŠETKÝCH JEDNU SUPER SPRÁVU♥

Ak vás táto praktická vychytávka zaujala určite čítajte ďalej. V spolupráci s Buymania sme si pre vás pripravili súťaž o jeden takýto parný hrniec.
Podmienky sú naozaj jednoduché:

  1. sledujte môj blog - či už na GFC, bloglovin alebo FB nechávam to na vás, len do komentára dajte meno pod akým sledujete
  2. dajte like na FB stránku Buymania - do komentára meno pod akým ste ho dali
...a už len stačí dúfať aby sa na vás usmialo šťastie.

Mimochodom tento eshop má v ponuke aj iné vecičky a na rozdiel od iných eshopov so širokým sortimentom je naozaj prehľadný. Výhodou je, že všetko nájdete na jedno mieste :) čo mám ja osobne rada...Ja si už teraz brúsim zúbky na túto super nádobu na cesty a oddeľovač žĺtkov.  Pri pečení to je môj večný boj. Drahého zas asi poteším nejakým kúskom zo sady Take Tokio. Vzhľadom k tomu, že mi stále nadáva, že nemáme poriadne dosky doma a tú jedinú čo bola veľká, ako tak schopná som mu ukoristila na moje fimo tvorenie :D
Na záver už len prajem chutný sobotný obed. (ak teda nemáte už to, ja si ho ešte len idem dať)

Zaujalo vás niečo na tejto stránke? Ako ste na tom vy a parný hrniec - áno či nie? :)

POZOR SÚŤAŽ UKONČENÁ!
Výherca: Sweet Lollipop Queen

11 komentárov:

  1. Gfc ervulenka
    Fb Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. GFC jako Lenca
    FB Lenka KLimova
    Bezva soutěž.
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzera to sikovne :)
    Sledujem na fb ako Mirka Axerka Čarna
    Gfc ako Axerka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten vypadá skvěle! :)
    GFC - Diary of Girly Things
    FB - Jana Pelíšková
    diaryofgirlythings@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. gfcc nikola benkova
    fb Nika Benko
    nikolanikibenkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. GFC: Chiara Nemethova
    Fb: Chiara Némethová
    chiara.nemethova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak to je krása! Po parním hrnci pokukuji už dlouho, stále se odhodlávám, zda bych ho využila, ale ted jsme se dali s přítelem na "o něco lepší stravu", tak by byl skvlý pomocník!!
    GFC+FB: Andrea Lekešová
    andrea.lekesova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj :) sleduji tě přes GFC: lucinkaa005. Na fb jsem dala like jako: Lucie Boudná.
    e-mail: lucinkaa005@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. GFC Nikola Guzmicka
    FB Nikolka Guzmická
    nikky33@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. GFC Teri Vopatová
    fb: Teri Vopatová
    email: Terinkav.7@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Blogger Widget