flowers shoes 3x outfit

Keď už sme mali tento víkend také škaredé počasie a ako tak pozerám von oknom ani tá nedeľa nebude nič moc. Na fotenie outfitov akosi nebol čas a ani fotograf. Rozhodla som sa vám priniesť trochu inšpirácie iným spôsobom :)

Kto sleduje môj instagram, vie že nedávno som spravila jednu výmenu na facebook-u, z ktorej sa neskutočne teším. Áno zvyknem aj takto nakupovať :) V tomto prípade sa jednalo o tieto krásne topánky, ktoré predávajúcej nesedeli (no lebo čína, tam je to číslovanie úplne inak) Teraz sa asi mnohý zarazili prečo by som chcela čínske topánky, že? Ako som už viackrát spomínala, mám neskutočne malé nohy. Pripadá mi to ako za trest. Shopolička s malými nohami, haha. Pri zimnej obuvi alebo teniskách, či balerínach to našťastie nie až taký problém, ako pri lodičkách alebo letných sandáloch na opätku. Niekto si pomyslí, že však čo v dnešnej dobe už mnoho obchodov ponúka aj veľkosť 35. Je to síce pravda a celkom pekná pravda, že už konečne obchody myslia aj na "popuškyne" nohy. Avšak pri mojej dĺžke chodidiel cca 22,1 cm a ešte ako za trest úzkej, sa viac ako polovica bežne dostupných veľ. 35 vyzúva. Práve preto mám lodičiek v mojom botníku naozaj pomenej a keď už tak poväčšine sú práve z tej číny. Tam majú aj ich čarovnú veľ. 35 ktorá je podľa anglického číslovania UK2 a má vnútornú dĺžku okolo tých 21,5-22,2 cm (záleží od výrobcu). Presne tá mi vždy sadne ako uliata :)  Podľa fotiek som nejak usúdila, že to bude opäť tá čina. Tak som tentoraz zariskovala a dala som sa do výmeny topánok. Keď došli myslela som, že odpadnem boli krajšie ako na foto, naozaj. Ostávalo ich len vyskúšať a s malou dušou dúfať, že ich nebudem musieť posúvať daľej. Veru sadli ako uliate ♥ takže už vieme ktoré topánky budú moja tohtoročná jarná láska. Práve preto som vám aj s nimi priniesla malú inšpiráciu ako by som ich napríklad skombinovala ja.
Tak si pozrite moje tri kombinácie a užívajte si zbytok nedele aj keď možno miestami škaredej a upršanej. No nevadí nedeľa je predsa na oddych, tak oddychujme keď to už aj počasie od nás chce :)  Jaj a ak sa vám chce môžete zhodnotiť tieto moje tri nápady na outfit. Tiež mi napíšte svoj názor na topánky z Číny. Prípadne ak niekto má dobré typy eshopov/obchodom na topánky aj menších veľkostí (u nás je to asi podľa usúdenia veľ. 34) sem s nimi budem rada lebo zatiaľ som vážne ešte na Slovensku topánky pod dĺžku 22,5cm nenašla....
...možno aj toho sa ja raz dočkám :D


dress: H&M / clutch bag: výmena / necklace: made by jasika 

handbag: C&A /  coat: H&M (z druhej ruky)/ dress: second hand / necklace: eBay

skirt: Pepco / top: anna.k atelier & boutique / necklace: second hand / earring: výhra u Vladies / handbag: lilitC / jacket: C&A

Inak nedá mi to, ešte jedna vec. Všimli ste si, že do dvoch outfitov sa mi podarilo nakombinovať handmade kúsky? :) Na tie som veľmi hrdá, hlavne na tú kabelku. To mám byť ja a náš Maxík :) Ja viem je infantilná ale to som proste ja, jednoducho mi tam sedí a už sa neviem dočkať, kedy konečne presne v tejto kombinácii vybehnem von. juu

Menovky: , ,