full time fashion blogger T-shirt



Ahojte,
konečne to vonku aspoň trochu vyzerá, že počasie sa umúdrilo a predsa len k nám dorazí tá jar. Aj keď je fakt, že minulý utorok to tak naozaj nevyzeralo (vid. moja instragramová foto z ranného venčenia). Avšak minulý víkend bolo počasie síce trochu pod mrakom ale na moje prekvapenie som zvládla byť konečne aj v niečom tenšom.(jupí) Preto som vám v tom to článku chcela priniesť môj outfit, ktorý som už mala dlhšie v hlave. Viac-menej asi odvtedy ako mi prišlo tričko od shirtinator-u. Vtedy však nastali určité problémy s mojim notebook-u. Tým, že som mala iné starosti som na tento outfit popravde zabudla a na von sa mi zdal ešte tenký. No a prečo píšem chcela, lebo  keď som sa už konečne dostala k foteniu tohto outfitu dopadlo celé úplne inak. Ja som však typ človeka čo sa nehanbí, preto vám sem tie fotky aj tak dám :D a očakávam, že sa objaví aj kritika :D (veď keď som videla výsledok na foto sama som bola kritická)
Prv vám však napíšem predstavu a plány ako to malo vyzerať a prečo to celé takto dopadlo.
Jeden krásny sobotný deň sme sa dohodli znovu so Zuzkou na fotení, dohodli sme si čas a všetko. To vás však nebude zaujímať tieto moje omáčky okolo, idem ja k pointe. Už som mala všetko pekne vyrátané ako to stihnem. Obúvala som si topánky a medzi tým okolo mňa pobehoval náš psík. No a čo sa nestalo, moje "zlatíčko" mi skočil na moju obľúbenú tutu sukňu, ktorá v tomto outfite skvele ladila. Viete si predstaviť čo také psie pazúriky vedia spraviť na tyle :( Neviem čo ma v tom momente pochytilo viac či hnev, smútok alebo panika. Čas sa krátil a ja som musela stihnúť mhd mala som na výber buď meškať na stretnutie alebo rýchlo nejakú sukňu zobrať, prehodiť a utekať na električku. No v mojom rýchlom zúfalstve s pocitom nejačať na nášho Maxíka, lebo to zjavne neurobil naschvál, som v panike zobrala prvú sukňu čo mi prišla pod ruku. A preto vidíte na mne to čo vidíte :) Asi rozmýšľate, prečo keď som taká dovrzaná som to sem vlastne dala. Hm, sama som rozmýšľala či sem fotky dávať alebo nie. No popravde asi  každá jedna z nás má jednoducho deň (aspoň jeden do roka:), kedy to proste vyzerá tak ako to vyzeralo vtedy u mňa. V mojom prípade prvotný šok spravil svoje a jednoducho mi to nevyšlo. Však čo aspoň viete ako sa to nerobí :D a že existujú aj dni keď to človeku nevyjde podľa predstáv.  Toto bol ten môj :)

 

 




photo by Zuzana Madarászová

blazer, necklace, ball keychain: z druhej ruky / t-shirt: shirtinator / skirt: secondhand + diy / handbag: C&A / clock: New Look

PS: Skúste si predstaviť, že namiesto tejto zlatej sukne by som tam mala tú moju spomínanú tutu suknicu. Takú tesne po kolená, v jemnej hnedej farbe.. žeby to spolu išlo, či? :)
PS2: Prípadne si len predstavte, žeby tie žlté pančuchy boli zamenené za nejaké telové alebo čierne...

Už ste mali niekedy takéto dni ako ja tento? Stalo sa aj vám, že jednoducho to čo ste si dali na seba z nejakých príčin jednoducho akosi neladilo k sebe? :)

Menovky: , , ,