Full time fashion blogger part. II

Dnes som tu zas už s toľko spomínaným tričkom :) Ako som písala v predchádzajúcom článku, neodolala som a aj ja som  si vyrobila vlastné tričko na www.shirtinator.sk. S napätím som očakávala kedy tričko dorazí a ako bude vyzerať v realite. Vzhľadom k tomu, že už sa z neho vytešujem doma, priblížim vám dojem z celého objednávania a kvalite tovaru.
Informovať a komunikácia zo strany eshopu za mňa na jedničku.
Pre mňa osobne bolo aj veľké plus kuriérska spoločnosť DPD (po xy zlých skúsenostiach s niektorými kuriérmi, si to poctivo sledujem na eshopoch).
Dodanie a výroba trička bola naozaj rýchla na to, že objednávku som robila v nedeľu a v piatok doobeda som už tričko obdivovala v práci.



Vybrala som si tričko so 100% organickej česanej bavlny Single Jersey. Predsa len som trochu viac náročná na materiály, hlavne alergie tak som nechcela riskovať. Tiež veľkú rolu zohral strih a veľkosť trička. Keďže mne je niekedy aj XS veľké. (to ako za trest) Keď mi teda v piatok dorazilo bola som veľmi milo prekvapená. Veľkosť sadla ako uliata, materiál bol naozaj príjemný na dotyk a potlač presne taká ako som si ju navrhla. Síce som čakala  trošičku väčšiu potlač  ale po oblečení a premyslení som zhodnotila, že naozaj takto je to lepšie :) Viac menej som si uvedomila po pozretí objednávky na stránke, že to tak naozaj bolo na obrázku pri objednávke. Čiže len taká moja nevšímavosť :) (to je u mňa bežné).



Tričko sa mi nesmierne páči a rozhodla som ho nafotiť v jednom outfite, avšak teraz sa asi pýtate kde sú fotky. No veru nie sú, nastal problém s mojim notebook-om a tým pádom som momentálne v režime "mobil net". Je to pre mňa utrpenie, keďže môj starúšik telefón už pomaly dosluhuje a hlavne nie je možné aby som doňho naťahala akékoľvek fotky z fotoaparátu. Tým pádom teda prinášam aspoň pár fotiek trička len tak nafotené :( Ihneď ako notebook spojazdním, čo dúfam, že bude čoskoro (sakra moje účtovníctvo O.o odteraz si robím zálohu zo všetkého a ihneď, musím si aj kúpiť externý disk), tak pridám spomínaný outfitový článok. Zatiaľ som teda celkovo vo veľmi núdzovom režime. Mrzí ma to.
Na margo toho som ho aspoň takto na rýchlo skombinovala so sakom a výrazným náhrdelníkom. Je to moja najobľúbenejšia kombinácia rýchleho outfitu k tomu rifle s vysokým pásom a ide sa :)
Čo hovoríte vy na tričko? Dali ste si už vyrobiť niekedy tričko s vlastnou potlačou?
Počuli ste už o stránke shirtinator?

Menovky: , ,