Fur waistcoat



Ako to vyzerá keď v Bratislave napadne sneh? :D


Hahaha presne takto....
Keďže sme aspoň jeden víkend mali celkom prijateľnú zimu a udržateľný sneh, rozhodli sme sa s jedným veľmi šikovným fotografom čo to nafotiť.
Vznikol z toho tento celkom zaujímavý zimný outfit ako môžete vidieť na fotkách. Nie nebojte sa nebola som pod svetríkom "len tak". Mala som pod ním jedny zimné mini šaty, ktoré sú fakt mini a väčšinou ich do práce nosím ako top, spolu so šortkami. K tomu ešte semišovú košieľku, na ňu môj najobľúbenejší secondhand-ový úlovok v podobe svetríka a ešte milovanejšiu vestičku od mamky. Bez obáv nie je to pravá vestička z kože, ja som výhradne za umelé huňaciny. Zvieratká mám veru rada v živom stave. Celý outfit som doplnila o veľký šál so sammydress (odtiaľ objednávam dosť často a som veľmi spokojná), čierne nadkolienky a tieto roztomilé tak isto secondhande rukavičky. Zbožňujem ich práve z dvoch dôvodov, sú skvele infantilné (také veci ja môžem) a sú veľmi praktické.
Ak chcete ťukať do mobilu alebo len jednoducho nie je taká zima, necháte si prstíky odokryté. Ak je však čas guľovania alebo veľkej zimy odopnete jednoducho tieto rozkošné pandy (ak teda niekto nevedel, že sú to samozrejme pandy) a máte z rukavičiek palčiaky. No nie je to rozkošné? :)
Síce z fotiek si niekto pomyslí, že predsa som musela umrznúť ale vôbec to tak nebolo. Predstavte si, že sama som bola pomerne prekvapená keď mi bolo miestami aj celkom teplo. Bola to naozaj príjemne strávená sobota a k záveru fotenia nám začalo aj snežiť. Dokonca som videla aj dve krásne labute a niekoľko kačíc. Čo som ešte v Bratislave veru nevidela (zoo sa neráta:) a bolo len neuveriteľných -4°C, nebojte postupne teplota stúpala k plusu.
Osobne mám veľmi rada presne tieto správne zimné dni keď je tak akurát, príjemné bezvetrie, navôkol kľud a pokoj, len zasnežená príroda a poletujúce vločky.

Ako ste na tom vy a fotenie v zime áno či nie? Máte tak isto svoje obľúbené zimné kúsky?








scarf - sammydress(similar here)/ waistcoat - jarmok Levice/ gloves & sweater - secondhand /
high socks - výmena/ shoes - Gate

photo by Jozef Hasilla

Menovky: , , ,