OOTD - black&white with denim


Po dlhom čase sa mi podarilo aspoň niekoho splašiť na fotenie nejakého toho outfitu. (hurááá)

Lebo však ako viete aj "obuvník chodí bosý". V mojom prípade je to skôr tak, že síce mám chlapa čo ho baví fotiť ale evidentne nie moje výmysly outfitov a mňa :) Radšej si bude fotiť prírodu, kvetinky a podobné vecičky. No čo už, tak som sa teda po dlhšom dohadovaní (lebo však jasné, že každý je zaneprázdnený v tom bratislavskom zhone) dohodla so šikovnou Zuzkou, ktorú som vám už v nejakom tom článku spomínala (šikovnica ohľadom retušovania fotiek). Kedže sa rozhodla naučiť aj fotiť trochu profesionálnejšie, tak som jej s radosťou zapózovala na chvíľu pred objektívom. Však sama sa ešte len učím, tak prečo nie :) Spojili sme príjemne s užitočným a fotenie sme uskutočnili v Bory Mall, ktoré mám ja osobne na skok a veľmi som si obľúbila tento obchodný dom. Je taký megalomanský, aspoň pre mňa, fakt aj keď je tam viac ľudí tak mám stále pocit, že sa niekde strácajú, nikde žiadne plnky a tlačenice. To ja naozaj nemusím. Teraz však bol o to krajší, že v ňom bola už cítiť tá vianočná atmosféra - svetielka, stromčeky, jednoducho Vianoce. Čas nakúpiť darčeky a aj preto som tento outfit poňala úplne easy. Stará dobrá čiernobiela kombinácia s denimom, to je niečo pre mňa keď si idem len tak narýchlo vybehnúť na nákupy. Jednoduché chelsey boty aby ma nohy neboleli. Tieto som si vybrala vďaka výhre s kabelkou od Deichmann-u a som naozaj veľmi spokojná. Samozrejme by som to nebola ja keby aspoň niečo nebolo na mne iné ako na bežných ľuďoch, preto som topánky doplnila o skvelé ponožky s potlačou New York-u. Tie však poriadne vidieť až keď si sadnem, nech na mňa toľko ľudia nepozerajú, veď aj bez toho sa každý obzeral, že čo to tam fotíme (hehe). Dosť bolo vypisovania, obzrite si foto a zhodnoťte ako to išlo podľa vás Zuzke. Ja som osobne bola milo prekvapená z fotiek nato koľko som sa mrvila a nejak nedokázala obstáť. To dievča podľa mňa má potenciál, čo myslíte? :)








vest & jeans - secondhand, sweater - H&M, shoes - Deichmann, handbag - handmade od www.sashe.sk/Hela503 , bracelets - moja výroba a Pandora

Photo by Zuzana Madarászová

Menovky: , , , ,