nedeľa, 6. decembra 2015

Christmas giveaway 🎄 🎅

Zo soboty na nedeľu nám chodil Mikuláš :) Ako ste ho prežívali vy? Dostali ste niečo? Ja som to veru tento rok nejak trochu v tom zhone zanedbala a my sme doma žiadne topánočky neplnili. Kedže sa mi môj drahý priateľ vždy smial načo to robím keď bývame sami len so psíkom, tak som vedela že sa to nejak riešiť nebude. Na toto si on naozaj nepotrpí, preto som aspoň v rýchlosti potešila sama seba :)
V dm-ke som objavila krásne vianočné vykrajovátka za bodíky, ktoré tam poctivo zbieram a v Pepcu som sa ulakomila na dvoch krásnych sobíkov v podobe vianočných ozdôb na stromček. Áno naozaj som zaťažená na všetko s parôžkami :) mám veru doma peknú zbierku jelenčekov a sobov♥.


No a kedže som už v takomto predvianočnom režime a nedávno nám skončila jedna giveaway. Rozhodla som sa v tomto sviatočnom období zas niekoho obdarovať :) Tentokrát vám však s radosťou prezradím čo bude výhrou. Pravdaže tým že som duša tvorivá a uletená, tak samozrejme aj niečo na tvorenie tam nesmie chýbať, okrem mnoho iných vecí. Veď sa sami pozrite...

Vianočný balíček obsahuje:
sadu čiernozlatých náušničiek, roztomilo balené bomby do kúpeľa (joj prečo ja nemám tú vaňu), rôzne washi pásky aj s vianočným motívom :), dva ozdobovače papiera, darčekové vianočné kartičky a rozkošný vianočný mini svietnik, ktoré mu som jednoducho neodolala, voňavé srdiečko, krásna zlatá hviezda v podobe sviečky, nejaké tie gumičky a pár vzoriek

Pravidlá sú zas a opäť veľmi jednoduché:
  1. sledovať verejne môj blog
  2. napísať do komentára svoj e-mail, prípadne ak nechcete kvôli spamom kontaktovať ma do 5-tich dní od vyhlásenia výhercu
  3. napísať do komentára, na čo sa najviac počas Vianoc tešíte :) 

ďalšie bonusové komentáre na zvýšenie výhry(tie sú voliteľné a píšte ich prosím do samostatných komentárov):
Aby sem to možno aj stihli s darčekom pod stromček tak súťaž bude trvať do 20.12. tj. nedele a v pondelok bude výsledok vyhlásený tu na blogu :) Samozrejme sa môžete zapojiť zo SR aj ČR.

POZOR! Súťaž ukončená výsledky čoskoro v článku.


PS: kedže som článok písala ráno a potom som musela ísť niečo vybaviť a dostala som k nemu až teraz podvečer, tak sa už len písomne chcem s vami podeliť o to že nakoniec Mikuláš dobehol aj k nám :) v tejto tme to však už neviem odfotiť :( ale radosť preveliká vzhľadom k tomu, že môj chlap naozaj na takéto veci nie je...hehe a dostala som aj vianočnú ružu ♥

65 komentárov:

  1. Ahoj, to jsou krásné ceny, taky moc ráda tvořím.
    Sleduji jako Lenca - GFC.
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ...a na co se nejvíce těším? Až přijede sestra s rodinou, sejdeme se celá rodina, prostě si užijeme co nejvíce pohody...

      Odstrániť
  2. to DM ma take pekne formicky?
    www.donnaiveh.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veru áno :) už aj mamku som popohnala nech si ich vyberie za tie bodíky čo tam spolu zbierame...

      Odstrániť
  3. sleduji jako caty.
    lindik1@gmail.com
    a instagram linda.kolarova
    :) nejvíce se těším, že budu pohromadě s rodinou po půl roce cca a na vánoční atmosféru.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. sleduji jako caty.
    lindik1@gmail.com
    a instagram linda.kolarova
    :) nejvíce se těším, že budu pohromadě s rodinou po půl roce cca a na vánoční atmosféru.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. gfc: simona sakacova
    simonasakacova@gmail.com
    najviac sa tesim na vianocnu pohodu a ako budeme spolu s rodinou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. 1. GFC: Stripy blonde
    2. E-mail: detnaw92@gmail.com
    3. Nejvíc se těším, že ten krásný vánoční čas strávím s rodinou a přítelem, to mě nejvíc potěší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Instagram: stripyblonde
    E-mail: detnaw92@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. FB: Martina Neradilová
    E-mail: detnaw92@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Bloglovin: stripyblonde
    E-mail: detnaw92@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Sleduju GFC pod Terulle Turynová
    terkaturynova@seznam.cz
    Nejvíc se těším na vánoční klid a čas s rodinou, např. zdobení stromečku společně.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Sleduju GFC pod Terulle Turynová
    terkaturynova@seznam.cz
    Nejvíc se těším na vánoční klid a čas s rodinou, např. zdobení stromečku společně.
    + Sleduju na instagramu pod teterulle

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Sleduju GFC pod Terulle Turynová
    terkaturynova@seznam.cz
    Nejvíc se těším na vánoční klid a čas s rodinou, např. zdobení stromečku společně.
    + Like máš na obou stránkách pod Terulle Turynová.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ahojy sleduji i přes fb i GFC (Dita S)
    dituse@gmail.com
    O svatcích se těším hlavně na to, až se pořádně vyspím 😃

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ahoj, sledujem cez GFC ako Nat, mail natalia.gazova(zavinac)gmail.com
    Teším sa (okrem iného) na vianočnú kapustnicu :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. A na insta sledujem ako posty_od_naty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Sledujem pod menom "MichaelaM"

    Na Vianoce sa teším celý rok, pretože sú to moje obľúbené sviatky. Zbožňujem tú vianočnú atmosféru (ktorá u mňa začína hneď na začiatku decembra :D), vianočný punč a varené víno, pečenie koláčikov s mojou milovanou babkou a niekedy aj s maminou, sledovanie vianočných filmov v posteli s horúcou čokoládou v ruke, balenie darčekov počas toho, ako mi hrajú moje obľúbené vianočné songy.. A čo ma najviac teší, ľudia sú viac šťastnejší, viac sa usmievajú a to je v tomto uponáhlanom svete veľmi cenná vec :)
    Inak tie vykrajovátka som chcela ja a keď som prišla do DM-ky, tak mi slečna oznámila, že už nemajú :(

    miselka710@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. GFC: Kateřina Tollingerová
    Mail: Katytoll@seznam.cz
    Já mám vlastně nejradši tu atmosféru před Vánocema:)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Hezká soutěž :)
    GFC: Veronika Čechová
    mail: veru.cechova@gmail.com
    Nejvíce se těším na pohodu, spoustu cukroví, kapra se salátem a hlavně volno :D

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Gfc ervulenka
    Ervulenka@seznam.cz
    Na volno a sváteční atmosferu

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Fb Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Těším se na tu vánoční pohodu s rodinou, cukroví, vánoční písničky, zdobení stromku a celý vánoční den :) letos to pro nás jako rodinu bude dost těžké, ale Vánoce mám moc ráda i přesto:)
    Sleduju přes gfc pod svým jménem.
    indrakova96@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Na insta jako monnis96
    indrakova96@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  23. A na fb jako Monika Indráková :)
    indrakova96@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  24. jeeej neskutočne pekná giveaway
    sledujem pod tymto učtom
    teím sa stran na kapustnicu :D a ked dam moje darčeky ostatným alebo na tu vonu a silvester

    OdpovedaťOdstrániť
  25. GFC: KLára Odehnalová
    klarka.tao@seznam.cz
    Nejvíce se těším na tu vánoční atmosféru, pohodička,prázdniny, celá rodina se uvidí dohromady, to je to nejlepší:)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. GFC Kateřina Výmolová
    vymolovak@gmail.com
    Těším se na klid!

    OdpovedaťOdstrániť
  27. GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Na tu atmosféru, pohodu, pohádky a čas s nejbližšími. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Ségra si taky byla pro ty vykrajovátka z DM a je z nich úplně nadšená. Mají to pěkně udělané. Jinak já mám nejradši tu sváteční pohodu. Jídlo, pohádky. :-)
    alice.ruz@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Ahoj :) gfc: Patricie Houžvová, mail: patricie@houzva.cz a těším se na svou rodinu.. :) To je pro mne nejvíc.

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  31. GFC? Zuzana Zelienková
    zuzka.zelienkova@gmail.com

    Najviac sa teším nato, že budem konečne so svojou rodinou :-) keďže sme sa s manželom presťahovali do Čiech.

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Sleduji
    gfc: Kačka Valová
    asi se nejvíce těším na čas strávený s rodinou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Sleduji i na FB: Katka Valová a na instagramu: katka.valova.153

    OdpovedaťOdstrániť
  34. promiň zapomněla jsem email: katyvali@seznam.cz :D

    OdpovedaťOdstrániť
  35. GFC - Diary of a Girly Things
    diaryofagirlythings@seznam.cz
    Na tu krásnou atmosféru, klid a pohodu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  36. FB - Jana Pelíšková
    diaryofagirlythings@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Bloglovin' - Diary of a Girly Things
    diaryofagirlythings@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  38. GFC - Natalie D.
    112Natty112@gmail.com
    Na tu atmosféru, klid a prostě jen být doma a nic moc nedělat :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Sleduji tě i na bloglovin - Natty - dontcarebedifferent.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  40. GFC Simona J.
    Na Vánoce se těším letos moc, hlavně na to že si na chvili zastavím a sednu :D
    simonaa13@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  41. gfc: Swea Wialt
    email: s-wea@email.cz
    Ahoj, krásná soutěž, děkujeme! Nejvíce se těším, až uvidím mamčinu reakci pod stromečkem. Mám pro nic totiž nachystané dva lístky na koncert skupiny Chinaski, kterou má hrozně ráda. Sama by na ně nikdy nešla, protože by řekla, že za ty peníze koupí něco nám a že ona nic nepotřebuje. Takže jsem jí je koupila sama a hrozně se těším, až to zjistí :-).

    OdpovedaťOdstrániť
  42. GFC: Dominika Gresh
    dominikagresh@gmail.com
    Keďže som ešte študentka, tak sa najviac teším na prázdniny. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  43. FB: Dominika Grešová
    dominikagresh@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  44. gfc tento ucet
    n.princess(zavinač)azet.sk
    najviac sa tesim na pokoj svaty lebo na vianoce a 25 su jedine dni kedy nerobim haha

    OdpovedaťOdstrániť
  45. GFC: Mycakestyle1
    kostkova.pavla@centrum.cz

    Těším se, že se po dlouhé době zase sejdeme pohromadě. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  46. IG: Mycakestyle1
    kostkova.pavla@centrum.cz

    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  47. FB: Pavla Kostková
    kostkova.pavla@centrum.cz

    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  48. BL: adriannecs
    kostkova.pavla@centrum.cz

    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  49. Ahoj:)
    IG: vaja7
    Najviac sa teším na to, keď budeme všetci spolu.
    wendi@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  50. fb vaness ka
    (nejvíc se těším na to, až pojedeme na hory)
    gunarova29@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  51. instagram _vanessg
    gunarova29@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Blogger Widget