utorok, 3. novembra 2015

My first giveaway

A je to tu! Rozhodla som sa spraviť moju prvú súťaž aj tu na blogu.

Mojou "šikovnosťou" som nejak prešvihla svoje výročie blogu (haha to sa len mne môže stať). Tak som sa rozhodla aspoň dodatočne spraviť menšiu giveaway pre všetkých verných čitateľov tohto môjho blogu. Aby to bolo trochu zaujímavejšie, prvú súťaž som urobila  trochu hm, tajomne. Naplnila som krabičku, ktorá bola pôvodne od blogerky Vladies. Tak isto som vyhrala túto "tajomnú" krabičku od nej v giveaway, preto som sa z nej rozhodla urobiť tzv. putovnú. Tiež je na oko veľmi pekná a bolo mi ju ľúto len tak vyhodiť(recyklácia sa vo mne nezaprie, heh). Asi sa pýtate, prečo ju nazývam "tajomná"? Jednoduchý dôvod, jej obsah je tajný. Čo v nej je, zistí až tá osoba, ktorá ju vyhrá :) Moju výhru ste mohli postrehnúť aj instagrame, kde som hodila foto výhry.
Osobne mám rada prekvapenia, preto som sa rozhodla takýmto spôsobom prekvapiť aj niekoho iné. Snáď obsah niekoho poteší a zároveň budem rada ak sa krabička využije na nejakú tú giveaway s prekvapením :) (nie to však podmienka). Teraz však späť k pravidlám....

Pravidlá sú veľmi jednoduché:
  1. sledovať verejne môj blog
  2. napísať do komentára svoj e-mail, prípadne ak nechcete kvôli spamom kontaktovať ma do 5-tich dní od vyhlásenia výhercu
  3. napísať do komentára, čo by podľa vás v krabičke mohlo byť alebo by vás v nej potešilo

ďalšie bonusové komentáre na zvýšenie výhry (tie sú voliteľné):
Súťaž trvá od dnes do 15.11. a následne vyberiem niekoho náhodne cez random generátor :)
Samozrejme súťaž platí pre SR aj ČR.

POZOR! Súťaž ukončená výsledky vyhlásené v článku.



52 komentárov:

  1. littleworld76@gmail.com

    že by náušničky?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja viem, že na to je krabička malá, ale bodaj by tam bol jeden z tvojich dokonalých čipkovano-korálkových náhrdelníkov!!! sú božské, dokonalé, nádherné...!!!
    sledujem a môj mail je: kejmy.do.it (zavináč) gmail (bodka) com ;).

    Kejmy <3.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. sledujem aj na instagrame - @lady_kejmy ;).

    Kejmy <3.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. GFC: Ev
    Mail: hellomynameisev@gmail.com

    Úplne najviac by som sa potešila, keby tam bolo niečo z tvojej úžasnej tvorby ❤

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nějaká bižuterie, mýdlo nebo sladkost :)
    blanka.skulavikova@seznam.cz

    FitBlanka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. GFC Kateřina Výmolová
    vymolovak@gmail.com
    Že by něco handmade originální, vytvořené tvými ručkami?

    OdpovedaťOdstrániť
  7. GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Miluji překvapení! :D Mohlo by tam být něco kosmetického. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. sleduji pod svým jménem :)
    Nějaký límeček by tam mohl být :)
    aneta.cernovska (zavináč) gmail.com
    sleduji i na IG jako any_cern

    OdpovedaťOdstrániť
  9. GFC: Klára Odehnalová
    Mohla by tam být nějaká super handmade kosmetika, nebo nějaký šperk?:)
    theclairebiebs@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. + Instagram: clairestpink
    theclairebiebs@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. + Facebook: Klára Odehnalová
    theclairebiebs@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. GFC: Julie Kročová
    juliekrocova@seznam.cz
    Tak já tipuju nějakou drogerkovou kosmetiku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. GFC: Dany Čuks a mail: danycuks@gmail.com
    A OMG! Ja dúfam, že tam je nejaký z tvojich náhrdelníkov, ktoré obdivujem na tvojej FB stránke <3

    OdpovedaťOdstrániť
  14. gfc:Hizakisawaiii
    Minako-chan@email.cz
    Určitě nějaký doplněk ,ale mě udělá radost jakákoliv maličkost :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Mohla by v tom být nějaká dekorativní kosmetika, mono stín, možná, nebo štěteček na makeup? :)
    GFC: Katty
    mail: barneyisnotdead@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ahoj , sledujem cez GFC ako Nat, môj mail je natalia.gazova(zavinac)gmail(bodka)com. Neskutočne by som sa potešila niečomu handmade, čo vyrábaš, veľmi sa mi tvoje veci páčia :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. No a na ista ťa sledujem pod účtom posty_od_naty :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. marilynmolnarova@seznam.cz ... tipovala bych to na nějaké mýdelka,šperk nebo čokoláda ? :O

    OdpovedaťOdstrániť
  19. gfc: simona sakáčová
    simonasakacova@gmail.com
    mozno nejaka dekorativna kozmetika :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Podle me tam bude neco do vany, na nehtíky, balzámek na rty...Mě by potěšilo všechno:)
    Sleduju Kamila Ligasová bloglovin, email: kamcamahdalova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  21. GFC: Kath(erine)
    E-mail: katerinakrivkova@seznam.cz
    Mě by potěšilo cokoliv <š

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Na FB tě sleduji jako Kateřina Křivková

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Na instagramu tě sleduji jako katerinakrivkova

    OdpovedaťOdstrániť
  24. GFC: Vanessa Lalik, INS: Wanessen_lalik, FB: Wanessen Lalik, Email: Daemilalik@seznam.cz
    Potesila by ma kosmetika

    OdpovedaťOdstrániť
  25. GFC: Vanessa Lalik, INS: Wanessen_lalik, FB: Wanessen Lalik, Email: Daemilalik@seznam.cz
    Potesila by ma kosmetika

    OdpovedaťOdstrániť
  26. GFC: Vanessa Lalik, INS: Wanessen_lalik, FB: Wanessen Lalik, Email: Daemilalik@seznam.cz
    Potesila by ma kosmetika

    OdpovedaťOdstrániť
  27. gfc Kristýnka, mencovakristyna@email.cz nějaká dekorativní kosmetika? laky na nehty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. + ist yummylikeme :) mencovakristyna@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  29. + fb Kristýna Mencová :) mencovakristyna@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  30. GFC jako Lenca.
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  31. FB jako Lenka Klimova
    lencaklimova@seznam.cz
    V balíčku bude tvoje tvorba a nějaká mlska.
    Hezký den.

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Ahoj :)
    Sledujem ťa cez Blogger :)
    V krabičke je podľa mňa špirála, lak, možno make-up alebo nejaké drobnosti:)

    miselka710@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Ahoj ♥
    sledujem jako Kristýna Košuličová
    může tam být něco z kosmetiky :)
    krásná soutěž ♥
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Ahoj ♥
    sledujem jako Kristýna Košuličová
    může tam být něco z kosmetiky :)
    krásná soutěž ♥
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Ahooj,
    sleduji přes GFC jako KačaVal
    kaca.val.1996@seznam.cz
    Miluju překvapení <3 :) Určitě by mě potěšilo něco z kosmetiky. Třeba nějaký lak na nehty, rtěnka... cokoliv :)

    OdpovedaťOdstrániť
  36. sleduji na instagramu
    kaca.val.1996@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Likes na fb stránky Kača Val :)
    kaca.val.1996@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Sleduji i na bloglovinu :)
    kaca.val.1996@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  39. romankagonsenicova@gmail.com

    a ja tiež dúfam v jeden z tých krásnych čipkovaných náhrdelníkov

    OdpovedaťOdstrániť
  40. GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Nějaká bižu? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  41. FB: Zdeňka Martináková
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Instagram: denikaabomination
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  43. Myslím, že všetci dúfame v náhrdelník :))) GFC: Veronika Dedíková a mail veronikadedikova@gmail.com :))

    OdpovedaťOdstrániť
  44. GFC: Ella88
    doubleinfinity.ella@gmail.com
    Podle mě by tam mohl být nějaký šperk nebo kosmetická drobnost :)

    OdpovedaťOdstrániť
  45. sledujem po dtymo učtom
    micka185@azet.sk
    super giveaway milujem prekvapenia :)
    mohol by tam byt nejaky zaujimaví náhrdelník alebo nejake drobnosti s kozmetiky balzam alebo tak :)

    OdpovedaťOdstrániť
  46. nyka100@gmail.com sledujem :)
    Nejaky nahrdelnik? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  47. SLedujem pod týmto menom :)
    email: onkov.marcela@gmail.com
    Ja by som uvítala v krabičke nejaké naušnice :) alebo podobnú drobnôstku :)

    OdpovedaťOdstrániť

Blogger Widget