nedeľa, 23. augusta 2015

I love SH and my diy remakes

Dnes som tu s mojimi poslednými úlovkami zo second handu. Jednoducho tým, že som "naučená" recyklovať, mám slabosť na tieto obchodíky. Hlavne na veci za doslova pár €, ktoré sú väčšinou jedinečné. Málokedy nájdete na ulici totožný kúsok, hlavne ak si svoj kúsok ešte pretvoríte do svojej finálnej predstavy. Že? :)
Tentokrát som neodolala týmto trom úžasným tričkám, doslova za babku. Klasické vzorované tielkom z H&M, ktoré ma očarilo hlavne vzorom a materiálom. Jednoduchý, ľahký, saténový top z Topshop, ktorý je doplnený o výrazný zips na zadnej strane. Trojicu uzatvára letná šifónová košieľka z BIKBOK, ktorá je skôr ako crop top so štýlovým viazaním. No a nekúpte to, proste sa nedalo :)

Ďalšie v poradí bolo pôvodne tričko s krátkym rukávom (zabite ma zas nemám foto before iba after, ja viem hrozná som)značky
Levi´s za skvelých 0,50€. Áno dobre čítate.... osobne si na značky nepotrpím ale toto sa mi naozaj páčilo nápisom aj farbou. Je však pravdou, že odkedy mám ryšavé vlasy ružovej sa trochu snažím vyhýbať, nejak mi to k sebe neladí. Keďže materiál bol klasická bavlna a štipka elasténu dalo sa mi na ňom celkom fajn experimentovať. Čiže som to využila naplno a z trička obyčajného tj. klasické s krátkym rukávom, vzniklo niečo nového a to ružový crop top bez rukávov. Vzhľadom k tomu, že pôvodná veľkosť bola L, tak sme ho za pomoci mojej šikovnej maminy zúžili a na spodnej časti ukončili aby neostalo len tak odstrihnuté ako rukávy. Tie som ale tak plánovala :)


Druhým mojim DIY nápadom zo SH boli pôvodne šaty, ktoré ma neskutočne oslovili farbou a materiálom. (áno ja viem priznávam sa - som shopoholic a keď uvidím niečo čo musím 100% mať, jednoducho tomu neodolám) Keď som šaty zbadala jednoducho som vedela, že z nich musím mať krásnu midi sukňu, boli na ňu ako stvorené. Zas nemám fotku pôvodných šiat ja hlava deravá. Spolu s mojim plánom prišlo dlhé a poctivé páranie, aby bola moja plánovaná sukňa ukrátená o čo najmenej centimetrov z dĺžky. Predsa len hore čo to na zahnutie a gumičku. Keďže však sa jednalo o veľmi hladkú, kĺzavú a zároveň jemnú látku, musela som ísť na to veľmi opatrne. Preto som si v tomto prípade netrúfla sadnúť za šijací stroj ani za pomoci asistencie mojej mamky :) Nechala som túto prácičku radšej na ňu. Výsledok vidieť na fotke a musím vám povedať zamilovala som si ju. Moja prvá midi sukňa na svete. To však ešte neviete, že zo šiat čo to ostalo a tiež z toho bude jeden DIY kúsok ale o tom inokedy...


Čo hovoríte na tieto menšie prerábky? Áno či nie? Navštevujete aj vy SH alebo si dotvárate oblečenie podľa svojich predstáv? 

Vaša ZuZu




16 komentárov:

  1. ja hovorím veľké áno sekáčom. .aj keď som si dala prísľub že to trošku obmedzím.. no piatok som podľahla pokušeniu a kúpila som si blúzku a nohavice.. a to všetko ma vyšlo len 2 eurá. A tiež si prerábam, trošku opravujem.. alebo len zašijem chýbajúce gombíky či keď je niečo vypárané. Som s toho nadšená, aj keď veľa ľudí odcudzuje obnosené veci... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to som rada, že nie som jediná :) heh, ten pocit nepodľahnúť veľmi dobre poznám... zatiaľ sa mi to nepodarilo skôr keď prechádzam okolo električkou si vždy poviem, nie dnes tam nejdem pozrieť, lebo ak som už tam nedá sa odolať :D a našťastie odkedy som pracujúca tak sa s odsudzovaním nestretávam, skôr to tak bolo u mňa ešte v školských časoch. Po pravde teraz mi je to aj jedno a s hrdosťou poviem, že to je zo SH :)

      Odstrániť
  2. levis tricko oj oj!
    jasne chodim do sekacikov stale
    www.donnaiveh.com

    OdpovedaťOdstrániť

  3. Ahoj .. Máš pekný blog :) Chceš vzájomne nasledovať cez GFC? Daj mi vedieť :)

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pekne prosím smutne koukám prezraď mi kde sú v Blave dobré sekáče. Tie ktoré som obehla boli nič moc :(

    Veronika
    livingbypanicca.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v rámci BA odporúčam sekáče Textile House, majú tam pomerne dobrý výber, len si treba nájsť ten vhodný, kdeže ich tu je viacero a niektoré sú lepšie iné zas slabšie ale človek nikdy nevie, sama mám pár kúskov aj z tých ich "slabších", lebo tam bol práve ten kúsok krásny a vhodný pre mňa schovaný v mnohých iných a na pohľad neočarujúcich vecí... sekáče sú podľa mňa práve o tom hrabkaní sa a hľadaní toho svojho jedinečného, to je samozrejme pre každého niečo iné :)

      Odstrániť
  6. veru škoda, že si neodfotila aspoň tie šaty predtým, než si ich prerobila na sukňu :-) sukňa inak vyzerá bohovsky!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no veru áno :( ale tak tá moja hlava deravá, vieš ako.... napadlo ma to až keď som sukňu fotila :D

      Odstrániť
  7. To Levis triko je fakt super :3
    Mne sa málokedy podarí nejaký pekný úlovok zo sekáča :/
    Original copy blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ono to Levis tričko prvotne nevyzeralo až tak vábne ale neskutočne ma oslovil ten nápis a tá ružová tak som hneď vedela, že ho proste chcem a prerobím ho :) v sekáčoch je práve to čaro, že treba hľadať a hľadať... a niekedy vidieť vo veciach na prvý pohľad "nenositeľných", určitú predstavu ako ich inak zúžitkovať :)

      Odstrániť
  8. Ta košile vypadá bez těch rukávu úplně skvěle :)!!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) je naozaj super hlavne na tieto horká...

      Odstrániť

Blogger Widget