Prečo tak málo?

V poslednom čase som sem veru veľa nechodila. (Sľubujem, že sa polepším :) Dôvodov bolo viacero ale ten hlavný vám idem v skratke vysvetliť.
Je prostý a jednoduchý. Ako vždy ja šikovná som si "pribalila" ďalšiu robotu navyše. Tým myslím okrem práce na TPP, živnosti tj. mojej handmade tvorby pod značkou "handmade by ZuZu" a celého procesu pri nej (čiže od výroby až po fotenie, upravovanie, predávanie, nahadzovania tovaru) a predávania bazárových kúskov na FB.
Pridala som si na moje plecia tvorbu novej značky, výrobkov ktoré ma síce baví tvoriť ale vôbec nesedia do mojej predstavy kam by sa handmade by ZuZu malo uberať. Tvorby som sa však nechcela vzdať kdeže po prvom šperku, ktorý bol na svete mali kúsky celkom pozitívny ohlas a taktiež ma táto tvorba oslovila.
Preto dnes pomaličky prichádzam na trh konečne s "novou" značkou :)

"LukZu design"

Tak to je ona moja úplne nová handmade značka. Síce je ešte "v plienkach" ale usilovne sa na nej pracuje aj keď to na povrchu nevidieť. Postupne príde na trh úplne prvá kolekcia a naplánované sú už ďalšie dve. Len ten čas nejak nie a nie sa rozmnožiť :) Preto som síce v poslednej dobe všade len tak sporadicky. Avšak nespím iba ma nevidieť, potichučky pracujem a plánujem. Riešim všetky tie prvotné záležitosti okolo, pomaličky škrečkujem peniažky na materiál a teším sa na moment, kedy sa dostane v plnej kráse na svetlo sveta.  Posielam Vám zatiaľ aspoň menší náhľad mojich troch šperkov, ktoré uvidíte v pripravovanej prvej kolekcií. To sú oni:



No čo hovoríte? Budú mať šperky úspech? :) Ja teda dúfam, že áno.
Zatiaľ ma aspoň môžete sledovať na FB fanpage - https://www.facebook.com/LukZuDesign
Postupne však tovar pribudne k predaju na Sashe - http://www.sashe.sk/LukZu

Menovky: