piatok 15. mája 2015

"Spring collection"


Ahojte
tento článok som sa chystala už napísať dlhšie, avšak nikdy nebolo dostatok času. Nieže by som sa topila v objednávkach (bohužiaľ to nie) ale nejak si posledné dni neviem svoj život a povinnosti rozumne rozložiť. Naozaj by to už chcelo harmonogram :) vráťme sa však späť k tomu čo som naozaj chcela.Týmto žurnálikom by som Vám chcela všetkým predstaviť moju najnovšiu dokončenú kolekciu "Spring". Prečo práve tento názov? Chcela som v kolekcii ostať vernú angličtine a zároveň nájsť slovo, ktoré tieto výrazné a hlavne farebné šperky vystihuje.
Zas a znovu ako je u mňa zvykom sa jedná z časti o recyklovanú kolekciu. Šperky sú tvorené zo zbytkov pravej kože a v každom kúsku je zakomponovaný minimálne jeden kameň, ktorý bol vyradený zo zlatníctva, či už sa jedná o kamienky z brúseného skla alebo aj rôzne iné. Vzhľadom k tomu, že týchto kamienkov som doma mala predsa len pomenej sú doladené s rôznymi inými kupovanými kamienkami. Aby šperky dostali určitý odlesk boli zaliate živicou, tak isto pre bezpečnosť aby náhodou niektorý z kameňov neodpadol.

Čo to o mojej novej kolekcií ste sa už dozvedeli teraz len prikladám fotky :)

Čo sa fotiek týka chcela by som ešte hlavne poďakovať dvom naozaj šikovným ľuďom, ktorý toto celé zrealizovali. Vznikli z toho naozaj krásne fotky, z ktorých som očarená aj ja sama. Touto cestou preto ďakujem fotografovi Milanovi Strapkovi z VISUALS a modelke zároveň aj vizážistke Drew Ondrišovej (vižáz: TU a model: TU). Vlastne to ona celé hlavne spískala, začo jej neskutočne ďakujem :)









Ak by ste mali náhodou záujem kúpiť si z niektorých šperkov stačí nazrieť do mojej predajnej galérie na SASHE :) Na oficiálnom eshop-e sa zatiaľ len pracuje. Je to prácnejšie ako som čakala.

35 komentárov:

  1. krásne fotky ZuZu :) a šperky sú úžasné :)

    LaBlanche

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To jsou nádherné fotky a slečna je moc pěkně nalíčená :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Slečna sa veru líčila sama :) je naozaj šikovná

      Odstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nádhera! páči sa mi hlavne fialový náhrdelník :)
    letná giveaway
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) samozrejme pokiaľ by bol záujem sú aj na predaj :D

      Odstrániť
  6. ty šperky jsou dokonalé, kouknu na eshop;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásné fotky, krásná slečna a krásné šperky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. moc moc krásné :)
    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY!:)
    Budu ráda, když se zapojíš!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovedaťOdstrániť
  9. fotky sú nádherné, aj t si na nich krásna :) páči sa mi tvoj nápad na recyklované šperky, navyše tak vôbec nepôsobia, ako väčšina recyklovaných vecí :)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ale musím trošičku poopraviť na fotkách nie som ja ale kamarátka vizážistka a modelka v jednom :D čo sa týka tých šperkov veľmi pekne ďakujem, je veru pravda že sa snažím aby aj recyklované veci vyzerali fresh a šli trochu s dobou a módou. snáď sa mi to zatiaľ darí spĺňať :)

      Odstrániť
  10. Och, to je nádhera, krásné fotky a výrobky též!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. No, tak to je bomba, fakt paráda, je vidět, že když se spojí parta skvělých a šikovných lidí, tak výsledek stojí za to :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Si veľmi šikovná, naozaj ťa obdivujem :) všetky šperky sú krásne, ani neviem vybrať taký, čo by sa mi páčil najviac :)
    enjoy little cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeej tak to teda ďakujem si ma potešila :)

      Odstrániť
  13. Úplne krásne fotky a šperky sa mi tiež veľmi páčia :-) Michaela www.imperfect-woman.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ty šperky jsou opravdu nádherný! Obdivuji, že je to i nádherně nafocené :)

    OdpovedaťOdstrániť