DIY CORK COASTERS

Čauky mňauky vospolok :D

Dnes som sa Vám rozhodla priniesť čo  to z môjho domáceho tvorenie tj. tvorba vecí pre mňa :)
Na to mi veľa času väčšinou nezostáva....

Tentokrát som sa inšpirovala internetom a zároveň naposledy videného postupu u jednej blogerky (bohužiaľ zabite ma...už si nepamätám, ktorej keď tak nech sa ozve do komentáru doplním).
Postup som poznala už dlhšie len nebolo kedy ho zrealizovať ale po zobrazení toho postupu znovu som si povedala, že ich už konečne vyrobím.
Tak som si nakoniec vyrobila svoje vlastné podložky pod poháre.
Postup som ani nefotila. Keďže je tak jednoduchý a na internete známy, že sa mi to zdalo zbytočné. Stačia vám k tomu len korkové podložky, akrylové farby, lepiaca páska, štetec a kus fantázie :)
.....a hor sa do zdobenia :)

Moje dopadli takto:






Veselé jarné pastelové farby a netradičné uletené vzory - to som proste JA a moja tvorivá časť:)
Čo na ne hovoríte, páčia sa? Chystáte sa aj vy vyrobiť si niečo podobného?
Ja osobne som z týchto mojich neskutočne nadšená a už sa teším kedy ich použijem aj pri nejakých hosťoch.

Pekný zvyšok víkendu (snáď aj krásne slnečného)
Vaša ZuZu

Menovky: , ,