pondelok, 20. apríla 2015

My new ♥ love

Ahojte,
dnes len tak v skratke. Ovplyvnená dvomi faktormi som neodolala a išla nakúpiť.

  1. Keď som videla outfit Vladies neodolala som a povedala som si, že tie boty proste musím mať ♥ jednoducho láska na prvý aj druhý aj tretí aj 165 pohľad....
  2. Došli mi do schránky zľavové kupóny na blízke obchodné centrum a čo nevidím, aha hľa tu je aj zľava do Gate-u
No a nechoďte potom na nákupy :) Kedže sa veľmi nerada "opičím" (v dnešnej dobe trochu ťažšie zrealizovať) a tenisky ma očarili práve tým, že mi dizajnovo pripomínali Vans-ky, hľadala som ich práve v čiernej farbe. Výsledok našla som ich, svoje nové lásky. No nezaľúbte sa ♥♥♥
Ako správny shopoholic som neostala len pri teniskách. V OC som strávila večnosť, avšak po uvážení som si ani po zľavách nič nekúpila (odkedy chodím hlavne do secondhand-u som nejaká náročná) okrem týchto skvelých gumičiek, ktoré som už obzerala dávnejšie na internete. Musím povedať, že už som pochopila a podľahla ich čaru. Sú naozaj skvelé, vlasy ma už tak nebolia keď ich mám zviazané v cope. Čarovná to vec. Domov som teda odchádzala veľmi spokojná :)






tenisky: Gate, gumičky: H&M

19 komentárov:

  1. Nedávno som si kúpila tmavomodré Vansy, ktoré sa veľmi podobajú na tie tvoje ^^ A takéto gumičky patria momentálne medzi TOP 3 na mojom wishliste - už sa neviem dočkať, kedy si ich kúpim, pretože vyzerajú fakt super!
    Inak máš veľmi pekný blog - dávam Ti odber ;)

    www.hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) veru gumičky som si zamilovala po prvom použití veru.... aj keď majú svoju nevýhodu, že sa rýchlo rozťahajú, stále však skvele držia na mojom drdolíku a tiež sa dajú aj potom na viackrát obtočiť

      Odstrániť
    2. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
  2. kamarátka si kúpila asi presne také isté topánky z Deichmannu a tiež sa nevie vynadívať :D Tiež sa mi páčia, taká klasika, a milé :)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som tiež dosť náročná odkedy som začala chodiť do sekáču :D v tých "našich" obchodoch ma už dlho nič neoslovilo.

    LaBlanche

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Love this! ♥
    You are making me jealous, pretty!

    adoorablee.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja som v SH ešte nič neulovila :( takže u mna vedú skôr internetové bazáre
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. internetové bazáriky sú tiež super aj keď v poslednej dobe je to už dosť plné klamárok, česť výnimkám....

      Odstrániť
  6. Topánky sú krásne, tiež zháňam takúto "klasiku" a vôbec ma nenapadlo hladať v Gate :D A gumičky sú tiež super, ale ja si ich tam neviem nikdy uchytiť :D
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tenisky sú pekné a hlavne sa dajú všelijako kombinovať :)

    theVandasdiary

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tenisky jsou krásné a ty gumičky chci taky :D
    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY, tak budu ráda, když se zapojíš:)
    www.lovies47.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Presne tieto tenisky chcem! :D mala som také lesklé, ale už sú dosť rozbité xD
    Original copy blog

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tenisky sú fakt nádherné. Mám rada takéto plátené. :)) Gumičky sa mi zdajú trochu uletené, no verím, že v nich vlasy dobre držia a potom z toho nebolí hlava - ja, koniec koncov, skoro vôbec nenosím vlasy v cope, takže už keď si dám normálnu gumičku, prežijem to... :))

    DominicaLand

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. farbami síce sú uletené ale ako v jediných bola čierna (už som ju aj stratila) a vlastne tým, že mám ryšavo červené vlasy tak tie zvláštne oranžové mi v nich celkom zaniknú :) a pri mojej láske k drdolu sú tieto gumičky pre mňa jedna radosť veru :)

      Odstrániť
  11. Tenisky sa mi páčia, mám rada takýto jednoduchý štýl ale tie gumičky, no ja som im neprišla akosi na chuť. Doma mi jedna leží a vôbec ju nepoužívam. Dostala som ju ako darček no ale mne sa nosí zle.

    OdpovedaťOdstrániť

Blogger Widget