Drew´s Beauty - Kto to vlastne je?

Poďme pekne po poriadku. Dnes Vám niekoho s veľkou radosťou predstavím. Vďaka sociálnej sieti zvanej Facebook (ešte že existuje:) som raz spoznala toto šikovné dievča. Vtedy som ešte ani netušila, že budeme takto vo veľkom spolu spolupracovať a napomáhať si vo zviditeľňovaní :) Drew sa zaoberá popri svojej práci vizážistikou a zároveň je plus size modelka, čiže má aké-také skúsenosti z fotomodelingom. Jedného dňa sa mi na margo mojej handmade stránky ozvala, žeby ma rada nalíčila na nejaké to fotenie mojich výrobkov. Pravdaže som súhlasila :) No a dovtedy až doteraz spolu skvele spolupracujeme. Naposledy sme si preto vymysleli taký nápad ako si spoločne vypomôcť pre zmenu trošičku inak. Zaujali ma jej fotky, ktoré si robila sama, keď si fotila nový štýl líčenia. Boli iné, ja som iná, moja posledná kolekcia šperkov je iná, takže mi hneď skrsol v hlavne nápad. Jasné, že súhlasila čo ma veľmi teší. Na margo toho vznikli tieto skvelé fotky za pomoci ešte jednej šikovnej žienky a to Zuzany Madarászovej, ktorá ich upravila. Začo jej veľmi pekne ďakujeme :) Dosť už bolo rečí poďte si pozrieť fotky:









Čo hovoríte?
Už si viete predstaviť ako nosiť kolekciu Cold days?
Ak áno môžete si ju zakúpiť v mojej galérii na Sashe alebo sa mi ozvite cez FB :)

Zaujalo Vás líčenie našej Drew?
ŠUP ŠUP na jej FanPage - Drew´s Beauty. Určite ju každý palček poteší.
Potrebovali by ste nalíčiť na stužkové, svadby, plesy a pod? Stačí sa jej ozvať, ak sa Vám líčenie od nej páči. Líči naozaj za prijateľné ceny :)

Menovky: ,