Ako sa fotili moje výrobky so Satty a Drew


Naplánované fotenie pomaly mesiac dopredu - fotenie sobota poobede - miesto  Šamorín - povôdný cieľ niekde pri vode.
***
Realita sobota ráno zamračené však ešte neprší, nevadí to dáme aj v zamračenom počasí - ideme sa líčiť, už trochu popŕcha- nevadí to prejde hádam...ou...začalo liať - telefonát zo Šamorína- u nich to vyzerá tak isto.
                                                       

Dohodnuté, že si zavoláme keď tam prestane pršať a bude ešte vôbec nejaké svetlo.
Hurá telefonát. Rýchlo vyrážame z Bratislavy. Na polceste zas dážď a telefonát. Uff no čo nejak to skúsime dať aj tak, však sa neotočíme na polceste späť už aj nalíčené. Udájne ak bude možné kvôli svetlu, padá do úvahy altánok v parku. Bohužiaľ nič iné.
No dobre no, čo iné mi zostáva?! Ah jaj prekliaty deň a prekliate počasie. Vždy keď ja vymyslím fotenie tak musím počas dňa spŕchnuť.
                                                       

Fotenie prebehlo na dané podmienky podľa mňa super. Však posúdte sami.
                           
Fotky sa mne osobne veľmi páčia, začo ďakujem dvom šikovným dievkam a to Satty (fotografke - údajne amatérska ale podľa mňa je šikovnica:) a Drew (modelke a zároveň vizážistke). Dúfam už len, že nabudúce aj počasie bude spolupracovať :) Viac fotiek aj moju tvorbu nájdete TU-TU-TU!!!
Vaša ZuZu

Menovky: ,