#FFSS2018


Vonku nás ešte trápi zima ale náš rozum prudko uvažuje nad prichádzajúcou jarou, pocitom kedy konečne zhodíme zimné kabáty a v našich skriniach začneme siahať po jarných kúskoch oblečenia.
Presne tak som to mala ja na nedávnom event-e, ktorý pre nás pripravilo F&F so svojou novou kolekciou pre jar/leto 2018. Poviem mala som čo robiť, keď som z event-u odchádzala von do tej zimy. Nebolo mi všetko jedno a hlavne som smútila, že na tú našu jar si ešte budem musieť počkať. Ja som sa ale rozhodla vás aspoň pomocou fotiek preniesť na túto akciu v krásnych priestoroch FACH Bratislava, aby ste mohli načerpať inšpiráciu, ešte predtým ako nám tá dlho očakávaná jar začne. Možno vám trochu tieto fotky pomôžu načerpať pozitívnu energiu do posledných zimných dní a spoločne sa nám ju podarí privolať :) Kto vie...
***
Na čo sa môžeme počas tejto jari a leta tešiť? Ani tento rok nás neopustia výšivky, pestré žiarivé farby či tak obľúbené kvetinové vzory a potlače. F&F sa ale hlavne inšpirovalo čarom exotických destinácii a preto v tejto kolekcii nemohli chýbať potlače s tropickými motívmi a pestrofarebné africké vzory. Áno ako napríklad to krásne červené kimono čo môžete vidieť na fotkách a nemohla som na ňom nechať oči. Taktiež ich môžete vidieť na ich aktuálnej ponuke plaviek, v ktorej ani tento rok nebudú chýbať jednodielne kúsky. Samozrejmosťou budú aj topy s odhalenými ramenami, či bohatý výber šiat v midi dĺžke. Netreba ani zabúdať na obuv a doplnky v podobe mojich milovaných klobúkov, pohodlných plátených tenisiek a plážových tašiek. Tie vás tentokrát očaria svojimi neprehliadnuteľnými detailami vďaka ktorým dostali moderný nádych. Krásne pastelové farby objavíte ako v dámskom oddelení, tak aj v pánskom a pánov, ktorý obľubovali havajský vzor poteším, lebo ten sa oficiálne vrátil opäť do módy. V F&F kolekcii v pánskom oddelení vládu košele s kvetovanou ale aj inou potlačou. Mysleli aj na tých, ktorý takýto štýl veľmi nesedí a preto milovníkom športového looku pripravili aj vojenské vzory. Kolekcia jar/leto je naozaj pestrá a zaujímavá, hlavne s porovnaním prijateľných cien, za ktoré F&F dané kúsky ponúka. Musím ich preto naozaj pochváliť, že každým rokom ma pozitívne prekvapujú viac a viac. Tento rok som si tam opäť našla svojich favoritov, ktorých dúfam že budem mať v šatníku. Mimochodom, okrem príjemnej atmosféry a super stretnutiami s ostatnými blogerkami, sme mali ešte lepší catering v podobe čerstvého ovocia, štiav a ešte chutnejších makróniek. (áno ja milujeeem makrónky :), ak ma chce niekto potešiť na sviatok nech mi nekupuje kvety ale makrónky ♥) To dotváralo ešte viac celkovú atmosféru, že som niekde na príjemnej jarno-letnej dovolenke. Teraz ma ale zaujíma váš názor. Čo hovoríte vy na novú kolekciu F&F? Vraj už sú niektoré kúsky aj na predajniach. Stihli ste si ich už obzrieť aj naživo a máte svojich favoritov? Ja som totižto za posledný mesiac ani nebola poriadne v obchodoch. Napíšte mi do komentára so zvedavá :)
  


















(spoločná foto so Zuzkou a šéfredaktorkou časopisu Beaty & Woman Danielou) 


(na záver ešte jedna spoločná foto blogerín z ľava - ja , Timea, Silvia - F&F, Lucia, Veronika a dole - Lenka a Simonka)

photo by Lenka Imrichová for F&F

my outfit : top - New Yorker (old, podobný oranžový sveter) / pants - F&F / shoes & handbag - Deichmann / earring - sammydress 

Menovky: ,