Nohy v teple s HestySocks


Patríte k tým čo majú večne studené nohy? Ja veru áno. Preto väčšinu roka (okrem leta samozrejme) si svoje nôžky držím v teple pomocou ponožiek. Je to viac-menej taký môj zvyk.
Ako aj to, že s holými nohami nedokážem zaspať. V tomto prípade si aj dokonca v lete občas natiahnem na svoje popolušie nôžky nejaké tie tenšie ponožky. Áno, presne tak! Patrím k tým čo spia s ponožkami a veru nehanbím sa za to. Internetom totižto kolujú rôzne názory na spanie v ponožkách. Ako som však už načrtla, mám pomerne malé nohy (príroda mi nenadelila, bohužiaľ), preto je moje večné trápenie ako v hľadaní topánok, tak aj v hľadaní ponožiek. Vždy som totižto ulietavala na tom, že keď už tie ponožky nosím, nech ich aj poriadne vidieť a nech mi zlepšujú deň. Medzitým dokonca prišiel aj trend nosenia ponožiek do oxfordiek alebo lodičiek, či letných sandálok. O to viac som bola rada a o to viac som mala zas ten istý prekliaty problém. Áno aj ponožky vám môžu byť veľké. Hold, človek čo má veľkosť nohy 35 by si tak mohol hľadať všetko na nohy v detských oddeleniach. Povedzme si ale úprimne, nosili by ste vy nejaké detské princezničky na nohách? :) Teraz si asi väčšina z vás hovorí... Čo, však jedno číslo sem-tam? Veru nie, ak chcete aby vaše ponožky bolo vidieť napr. v tých spomínaných oxfordkách, nechcete mať predsa pätu ponožky na úrovni členkov ak nie aj vyššie. Je to jednoducho neestetické. Roky som sa preto trápila všemožným spôsobom ako ich nosiť tak, aby nebolo až tak vidieť že sú mi veľké. Ponožky som si rôzne zahýbala, prala na vyšších teplotách a neviem čo všetko možné.... Veľa ponožiek som nakoniec aj tak vyradila z tohto dôvodu len na nosenie doma alebo počas zimy keď ich nevidieť. Potom ale nastala menšia zmena, cca v roku 2016 som začala registrovať 1. výrobcov slovenských ponožiek. Následne sa boom rozšíril a aktuálne ich máme na trhu niekoľko. Niektorý z nich ale mysleli aj na nás malonohých a začali vyrábať aj ponožky s číslovaním od 35, lebo však ponožky máme väčšinou na nejaké rozpätie veľkostí. Ja som sa nesmierne potešila ale zatiaľ som tieto značky len s obdivom sledovala. Aké super dizajny majú, ako na trhoch vyzerajú a tááák. Koncom roku 2017 ale nastal zlom. Mám svoje 1. slovenské ponožky, ktoré mi sedia a ospevujem na instagrame odkedy ich vlastním. Dôvod je ale na to jednoduchý. Ja ich proste milujem ♥ To je hádam to najpríjemnejšie a najpohodlnejšie čo som za svoj 27 ročný život na nohách mala. (Maxík sa neráta :)

***

Ako ste už asi postrehli, tieto moje ponožky sú od značky Hesty Socks, ktorá funguje na trhu ešte pomerne krátko. Ponožky ale majú rýdzo slovenské od dizajnu až po konečný produkt, z kvalitnej česanej bavlny. Tá vám zabezpečí to aby ste mali (ako sa hovorí) svoje nôžky v teple ale zároveň vám dýchali. Predsa len nikto sa nechce s obavami vyzuť niekde na návšteve a mať nohy ako v saune, no nie? Ich zimná edícia ma dostala naozaj do kolien a aj keď už máme po Vianociach svojho Mikiho a Rudolfíňa nosím s veľkou radosťou. Pokojne aj doma počas chladných večerov ale je fakt, že sa už neviem dočkať teplejších dní kedy konečne vyskúšam aj moje obľúbené čičmanské z ich kolekcie Ľudovie a budú mi veselo vykúkať z topánok. Viete ako, farebné ponožky sú cool ešte viac ak ich vidí aj okolie a bolo by škoda taký pekný vzor schovávať do čižiem. Na záver mám jeden tip pre tých čo sú už aj romantično naladený a kupujú si na Valentína darčeky Hesty Socks má totižto limitu ♥ ponožiek ONA a ON. Ak máte teda svoje polovičky prudko romantické a radi nosia farebné ponožky, tak toto je ideálny darček na Valentína :)





Menovky: , ,