inspiration for Christmas gifts





Hohohooo...Vianoce pred dverami a tento rok som aj ja splynula s davom blogeriek a som si pre vás na poslednú chvíľu pripravila tipy na darčeky alebo eshopy, z ktorých viete potešiť darčekom niekoho zo svojich blízkych. Snažila som sa vyberať, tak čo by potešilo mňa alebo mojich blízkych. Myslím,  že tu objavíte aj niektoré univerzálne vecičky, ktoré potešia obe pohlavia ale aj rôzne vekové kategórie. Tak snáď vám aspoň nejaké tipy pomôžu, ak si stále trápite hlavu čo komu kúpiť.
Ako ma už poznáte a vidíte na obrázku, tak som primárne vybrala lokálne kúsky, a dva eshopy na ktorých ulietavam a nájdete tam podľa mňa všetko možné aj nemožné. Začnime ale pekne postupne... :) Prvú spomeniem kozmetiku, tou podľa mňa nemôžete až tak trafiť úplne vedľa. Veď skoro každý z nám dáva, keď už nič iné nevymyslí, tie otrepané boxy z veľkých potravinových a drogériových reťazcov. Niektoré sú fajn, no väčšinou na regáloch nájdete tie "najotrepanejšie". Tá prírodná a lokálna je viac zaujímavá a efektná. Ja som dnes vypichla tri značky Musk, Navia a Mylo. Tieto sú moje také každodenné trio. Na trhu však nájdete mnoho ďalších lokálnych výrobcov kozmetiky. Dokonca niektoré značky robia aj vianočné balíčky. Kryt na mobil a nie len tak hocijaký?! A prečo nie mobil má už predsa skoro každý v rodine. Síce tieto sú trochu limitované typom mobilu ale tak nedať to sem, ak sú tak krásne a ešte aj s dizajnmi od rôznych slovenských kreatívnych ľudí? Bola by to škoda. Projekt novej značky "my máme" od Kristíny Farkašovej sa proste vydaril. Predsa len zvečniť na kryte jej tričká, alebo osloviť Bumpkin Tattoo, či Dominiku Žákovú a mnoho ďalších, aby niečo od nich bolo zvečnené na kryte? TOP nápad. Chceli by ste potešiť pre zmenu ženu s veľkým Ž, v tom prípade síce siahnete možno trošičku hlbšie ale tak sú Vianoce. Spodné prádlo od Créeme by ju mohlo potešiť. Hlavne ak je organické v neutrálnom odtieni, čiže pod každé oblečenie a ešte k tomu slovenské. Nápad a myšlienka naozaj krásna, dokonca ak doslúži, je vyrobená tak aby sa dala separovať. Ak by ste zas chceli potešiť muža s veľkým M (koľký z vás čakali že napíšem niečo iné? :D ), tak mám dva tipy, aj keď trochu viac univerzálne aj pre iné pohlavie. Stará dobrá klasika, ak je klasik samozrejme, motýlik a traky. Tento set sa predsa zíde vždy a šVecičky dokonca robia aj pre dámy a detičky, keby ste chceli aplikovať trend family look-u. Páni to však asi ocenia viac. Či?  Druhý typom sú opäť klasika ale vianočná, a s trochou šmrncu, a to ponožky. Nie však hocijaké ale slovenská značka Hesty Socks. Ja som sa napríklad zamilovala do ich vianočnej kolekcie a folkovej kolekcie. Myslím si, že taká klasika ako ponožky pod stromčekom aspoň pre niekoho z obdarovaných musia byť. Keď sú ešte takéto krásne farebné a vzorované, tak sa im podľa mňa každý poteší. No nie? :) Ako môžete na foto vidieť vybrala som vám sem aj vankúš. Asi sa pýtate, prečo? Podľa mňa je to jeden z tých darčekov, ktoré nepokazia ani neurazia. Viete vankúš bude vždy fajn darček tiež pre kohokoľvek. Veď je to vankúš, niečo čo potrebujete aby ste sa na gauči cítili pohodlne a pri spaní mali čo objímať. To čo vám rozžiari posteľ ako dekorácia nech nie je nudná a pôsobí upratane. S vankúšmi od značky Love Colors, ktorú som sem vybrala, by ste potešili od dieťaťa až po dospelú slečnu. Priznám sa, ak by som bola bez priateľ beriem si minimálne dva do svojej postele. Teraz by mi to už ani náhodou neprešlo. Predsa len ružovučké rozkošnosti by mi v posteli veru nedovolil. Vlastne som sa zmierila s tým, že mi ich nikde nedovolí. (oh aby som už mala ten svoj ateliér). Ďalším univerzálnym darčekom je súprava na ručné vyšívanie s motívom z krásnych slovenských regiónov od Vyšima, ktorý je podľa mňa vhodný aj pre zahraničných priateľom. Ja som volila Nitru, lebo mi je k srdcu najbližšie. Máme tu aj nákupné tašky s ľudovým motívom od Slovakia Gift. Opäť niečo vhodné ako pre mamu, otca, tak aj pre babku, či seba. :) K záveru už len tip na dva eshopy. Jeden pre všetkých čo milujú krásne a unikátne dizajnové produkty z papiera, diáre, notesy, pohľadnice, organizačné a baliace potreby, ale i tvorivé darčeky s osobným prístupom. Prípadne ak chcete niekoho takého, čo presne takéto produkty miluje odporúčam navštíviť. V tomto eshopíku naozaj nájdete rôzne krásne (ako to môj drahý volá) serepetičky. Ja som dnes vypichla len tento závesný kalendár. Hodil by sa mi totižto do práce. :D No ak by som sa na eshope zdržala dlhšie myslím, žeby som mala problém zostaviť túto koláž. Bola by si asi celá len od Jollity, haha. Druhým eshopom je zas tak známy Zoot, z ktorého som vybrala tieto tri kúsky ktoré sú zamerané práve na všetky ženy, manželky a sestry. Nájdete tam však omnoho viac. Výhodou je, že vám výrobky vedia pomerne dosť rýchlo pripraviť na výdajne, kde si ich môžete osobne pozrieť,vyskúšať a následne sa rozhodnúť, či ich beriete. Podľa mňa je to presne jeden z tých eshopov, kde nájdete naozaj čokoľvek od domácnosti, kuchyne až po oblečenie a doplnky. Jednoducho raj pre "pohodlných" ľudí, ktorý chcú všetky darčeky nakúpiť z pohodlia domova a na jednom mieste. To je na dnes z mojich tipov na vianočné darčeky všetko. Dúfam, že som vás aspoň trochu inšpirovala a možno vyriešila nejaké ten váš problém čím niekoho obdarovať. A vy mi môžete dať typy na podľa vás neokukané, zaujímavé darčeky :)



zástera, kozmetická taška, tričko - Zoot / ponožky - Hesty socks / mydlo - MusK /deodorant - Navia / balzamy na pery - Mylo / spodná bielizeň -  créeme / kryty na mobil - my máme / vankúš - Love Colors / tašky - Slovakia gift / obraz na vyšitie - Vyšima / set motýlik & traky - šVecičky / kalendár - Jollity

Menovky: , ,