Jarná krabička krásy - BioBeauty


Dnes som opäť prišla s nejakou tou menšou recenziou prírodnej kozmetiky slovenských značiek. Presne tak, opäť som neodolala krabičke krásy. Milujem tieto krabičky plné prekvapenia, keď neviem čo ma v balíčku čaká a ešte viac teším z daného obsahu keď ho rozbaľujem.
Vy ste už však obsah mohli vidieť na mojom FB, spravila som vám opäť menší náhľad v podobe videa a dnešným dňom som stihla skoro všetky produkty otestovať. K tomu dátumu ich mám aj všetky vlastne minuté ale samozrejme ja "inteligent" zabudla som na tento článok ako aj fotky, ktoré som preň robila. Tak tu máte recenziu jarnej krabičky krásy na jeseň :D Ja viem som expert.



Začnem teda 1. a zároveň plnohodnotným produktom, tým bol dvojfázový odličovač s Q10 od TVOJa kozmetika:
Z tohto produktu som mala zmiešané pocity, dôvod bol jednoduchý on totižto obsahuje šípkový olej. Tomu som vo poslednej recenzii veru neprišla na chuť, keďže šípkový olej je hlavne pre zrelšiu pleť, čo v mojom prípade nie je. Tak sa priznám k odličovaču som bola trochu skeptická. Poviem vám ale, že na bežné každodenné očistenie tvári je super. Make-up som s ním zatiaľ neskúšala odličovať ale plánujem. Vraj je vhodný aj na citlivú pokožku a očné okolie. Za pokožku vám hovorím 100% super, žiadne začervenia ako občas z niektorých odličovačov zvyknem mať. Oči alebo teda presnejšie ich okolie som si veru netrúfala odlíčiť ním. Niežeby som mu nedôverovala ale keďže mám tak problematické celkovo tie moje oči, vyhýbam sa už čomukoľvek. Dokonca som prestala aj pri líčení používať špirálu (ešte, že máme to leto a viem to zakamuflovať okuliarmi, neviem čo urobím cez zimu, áno je jeseň a vynašla som sa chodím s okuliarmi ako ste si na mojich posledných outfitových príspevok mohli všimnúť :). Pozn. Ak mi viete dať typ na dobrú špirálu bez chemikálii a veľmi citlivé oči sem s ním.  Dodám ešte to, keďže už predsa len prešla nejaká tá doba. Oči som si do dnes netrúfla s ním odlíčiť, no celodenný zafixovaný make-up áno. Odličovač ho bez problémov dá dole a pokožka ostáva naozaj hydratovaná a hebká. Áno poradí si aj s vodeodolnými produktami. Je síce atypickej arómy (sama som si na ňu nezvykla) avšak stojí mi to zato ju ako sa hovorí prežiť na tú chvíľu.



opäť sa tu nachádzala značka MUSK v podobe vzorky mydla "Som nahý"
Toto mydlo je presne to, ktoré by sadlo naozaj každému. Je to prírodné mydlo s kakaovým maslom bez pridania farbív, esenciálnych olejov a samozrejme bez alergénov. Vďaka tomu je vhodné aj pre tú najcitlivejšiu pokožku. Asi sa čudujete čo také mydlo potom obsahuje, keďže zatiaľ som spomenula len kakaové maslo, ktoré dodáva mydlu prirodzene sa vyskytujúci vitamín E a antioxidanty. Základ je však kombinácia olivového, kokosového a slnečnicového oleja. Po mojom odsledovaní som zistila, že svojou konzistenciu patrilo k tým čo držalo svoj tvar najdlhšie, keďže už možno sami viete, že niektoré prírodné mydlá sú mäkšie a tým pádom pri častom namáčaní sa začnú "rozpadávať". Toto veru nie a dokonca mám podozrenie, že ho skúsil aj môj drahý, ktorý teda týmto prírodným veciam akosi nevie prísť na chuť.



nemohla chýbať ani tak známa Dulcia Natural, tentokrát so vzorkou balzamu po holení s aloe vera:
Tento balzam má mať spevňujúce a vyhladzujúce účinky. Z vlastnej skúsenosti, čo som ho testovala na podpazuší, ktoré mám najviac citlivé čo sa holenia týka je to super vecička. Naozaj rýchlo upokojí, stiahne a príjemne schladí podráždenú pokožku. Zaujímalo by ma aký efekt by to malo na nohách. Ono totižto balzam je pomerne výraznej oranžovej farby a stačí ho naozaj v malej vrstve. Inak vám pokožku trochu sfarbí do oranžova. Aspoň teda tú moju bledú po mojich prvých pokusoch sfarbil. Treba sa s ním naučiť pracovať. Pokožku som mala ale naozaj hydratovanú a žiaden pálivý pocit po holení nebol. Čiže ihneď po vstrebaní balzamu som si mohla bezproblémov dať deodorant. Jeho jemne sťahujúci efekt zacelí drobné rany, čím zabraňuje zápalu. Za mňa naozaj super produkt a určite zvážim kúpu plnohodnotného balenia. Myslím, že časom by ho využil aj drahý pri holení brady.



od 2SIS sme tu objavili zas ich novinku v podobe tuhéto šampónu "HONEY"
Tento "medíkový zázrak" ako je na stránke pomenovaný je určený pre všetky typy vlasov. Za mňa čo znamená jemné suché vlasy, so sklonom k štiepeniu mi nesadol. Je obohatený o výťažky z púpavy a chmeľu. Neviem čím to je a ktorá zložka mi vadila ale vlasy som po ňom mala ťažké a drsné na dotyk. Som však za vzorku vďačná a viem aspoň po čom siahnuť určite nemám. Pri tom napr. ich telové maslá zbožňujem. Pozitívom v tomto prípade bolo, že sa opäť radí k tým tuhým šampónom čo penia a rozčesávanie samotných vlasov bolo jednoduchšie. Tieto plusy mi však spĺňajú aj šampóny od iných prírodných slovenských značiek.



a 1.x som mala možnosť vyskúšať aj niečo od značky Navia, presnejšie sa jednalo telový šľahaný krém "bezstarostné ráno"
Tak tento krém je pre mňa niečo medzi nebom a zemou, jing a jang. Teraz asi rozmýšľate čo tu trepem. Jednoducho jeho vôňu som milovala a neznášala v jednom. Totižto všetky vône a podtóny z ktorých je zložený som milovala ale iba do momentu pokiaľ som neucítila rozmarín. Vôňu rozmarínu z duše neznášam. Tým, že nie je hlavou zložkou a ucítiť ho len ako letmý závan, tak som to dokázala predýchať. No aj tak, toto bol pre mňa taký mínus. V ostatných prípadoch si ho neviem vynachváliť. Skvele hydratuje a dokonca bol účinný aj na moje extrémne suché päty. Pri kontakte s pokožkou sa skvele rozpíja a pomerne rýchlo vstrebáva. Koža vám ostáva príjemná na dotyk, skvelou správou je aj to, že svojim zložením je vhodný aj pre alergikov alebo presnejšie celkovo citlivú pokožku a má dokonca všestranné využitie.



na záver samozrejme nesmela, chýbať vzorka novej vône vosku do aromalampy od Jemnô
Tú som ako vždy neotestovala, lebo stále som si nedokázala zaobstarať tú aromalampu. Pritom som ju tak strašne chcela. Hold som ja ale lenivec a zábudlivec, tak som tak dopadla. Tento produkt bol preto pridaný spolu s ďalším ostatnými voskami čo som za ten čas nazbierala do poslednej giveaway súťaže. Áno dokonca už aj skončila :) Naozaj sa hanbím zato, že tento článok vyšiel tak neskoro ale pevne verím, že vám aspoň pre budúcnosť pomôže pri rozhodovaní. Ja vám na oplátku zas sľubujem, že nabudúce sa polepším a keď sa mi podarí opäť raz zakúpiť si limitovanú krabičku krásy, tak článok spracujem o dosť rýchlejšie :)



Menovky: , ,