interbeauty 2017 + svadobný veľtrh


Po dlhšom čase som sa rozhodla opäť navštíviť interbeauty a dať mu ešte šancu. Tentokrát som sa ale rozhodla pozrieť výstavu, ktorá sa koná vždy začiatkom nového roka cca niekedy počas februára.
Vzhľadom k tomu, že je spojená aj so svadobným veľtrhom, tak ma zo zvedavosti lákala táto výstava už dlhšie. S mojim drahým som však ísť nemohla, to by chudáčik neprežil. Ešte by si myslel, že mám potrebu sa už vydávať a to veru zatiaľ nie. Tak som teda spracovala moju milú kolegyňu a hor sa kochať. Popravde však jediné čo ma najviac očarilo bol program na ktorým sme teda náhodou natrafili.  Keďže samozrejme Zuza šibnutá si myslela, že 10. február je až tento víkend čo bude.... samozrejme, že nebol všakže :D čiže naša návšteva výstavy bola štýlom uvidíme koľko bude roboty v piatok a podľa toho pôjdeme po práci kuk alebo nie. Našťastie sme išli a ja som aspoň na chvíľku vypadla zo stereotypu (ďakujem Miška ♥) Lenže tým pádom som nemala ani páru na aký program tam ideme. Nevadí aj tak som si to svojim spôsobom užila. Priestory sme však mali obehnuté cirka za takú pol hodinku. Stretla som tam dve šikovnice z handmade sféry. Videla pár naozaj krásnych tortičiek aj keď niektoré by som skôr nazvala tortiská také boli veľké. Bol tam jeden salón od ktorého sme brali šaty na fotenie. Vidieť ste ich mohli TU.  Obchodík Mia Bella, ktorý už dlhšie sledujem na facebook-u. Tým to však asi aj pre mňa skončilo. Z interbeauty som mala aj tentoraz zmiešané pocity. Keby tam nebol ten NYX, tak nenakúpime vôbec nič. A keby tam nebolo aktuálne vyhlasovanie súťaží v líčení a bodypaintingu tak sa asi nezdržíme. Ja neviem či som tak náročná ale fakt za tých 6€ by som tam čakala viac toho. Svadobné šaty by som si napr. na takejto akcii asi nevybrala. Dokopy sme asi tak na jednej ruke zrátali, ktoré nás trochu zaujali viac ako len slovom pekné. Wau efekt sa nedostavil vôbec... (asi by som bola zlá nevesta:) Obrúčky som len tak zo zvedavosti kukla. No mala som pocit, že pozerám do kopy sena. Stále som videla pred očami to isté. Môže to byť však tým, že už asi rok mám vyhliadnuté tie podľa mňa najkrajšie obrúčky na svete a našla som ich na Sashe a tam je teda pre mňa teda latka naozaj vysoko. Čiže sme si vychutnali spomínaným program, ktorý bol zaujímavý. V líčení mali kočky dve témy "Frida Kahlo" a "bábika" a veru bolo tam mnoho make-upov aj celých outfitov nad ktorými som žasla. Žienky to poňali naozaj super.... osobne mám rada takéto tematické líčenia a nápady celého outfitu. Vidieť na tom ako sa v človeku prejavuje kreativita. Ďalšie vyhodnotenie, ktoré sme videli bolo vyhlásenie víťazov v ozdobách na telo a bodypaintingu. Zas niečo čo ma dostalo, fakt super nápady a prevedenia. Kukli sme si ešte jednu svadobnú prehliadku, za mňa trochu trapas lebo ako aby modelka mala krikľavo-žlté lodičky pod svadobnými šatami (pozn. mám rada netradičnosť ale vôbec jej k tomu neladili) alebo dokonca nohavice. No neviem ale prišlo mi to celé nedotiahnuté aj keď modely šiat boli pekné. Tie ste mohli postrehnúť v mojom instastories ak ma sledujete. Konečný verdikt tejto akcie je za mňa asi slabý priemer. Chcelo by to ešte vychytať nejaké veci a lepšie vyberať firmy, ktoré sa tam prezentujú, prípadne nespájať viacero veľtrhov dohromady. Nech to už naozaj má grády aby si tam nevesty našli naozaj všetko na jednom mieste a bolo by z čoho vyberať. Myslím, že organizátori by nemali núdzu na zaplnenie priestorov ak by to takto spravili. Lebo napríklad v dolnej časti veľtrh dieťa a rodina, úplne zbytočný, dávala by som ho pri inej príležitosť. To je však len môj osobný názor. Mám však aspoň skúsenosť do budúcna a viem, že sa mi to nevyplatí za to vstupné, navštíviť takúto výstavu. Vzhľadom k tomu, že som nešla s cieľom na akcii fotiť, tak ja osobne som pridávala len pár vecí na instastories cez mobil. Našla som však jedného milého fotografa, ktorý dal fotky presne z toho dňa čo som tam bola fotky verejne do plénu. Čo ma veľmi teší a svojim spôsobom mu zato ďakujem. Tak aby ste si aj vy niečo z tejto výstavy pozreli dávam vám sem pár foto čo som vybrala mojim "odborným" okom, žeby vás mohli zaujímať :) Ostatné, ak by ste chceli, si môžete pozrieť na jeho fb stránke.
























photo by Vlado Mikloš 



Menovky: , ,