christmas party with F&F


Ešte pred Vianocami som mala možnosť sa zúčastniť skvelej vianočnej party vďaka v F&F, ktorá sa niesla v téme 90-tych rokov.
Táto téma mi vlastne pripomenula celé moje detstvo keďže ja som hrdý ročník 90 a  vďaka nej som si pripomenula mnoho vychytávok minulosti. Zistila som však, že doma teda veľa kúskov ala 90te roky nemám, no nakoniec som ako tak dala dokopy prijateľný outfit a hurá sa zabávať. Celá party bola naozaj super, vyrábali sme si spoločne tak známe a tohto roku celkom vychytené chokers, ktoré boli pre 90te roky tak typické a samozrejme nesmela chýbať skvelá čokoládová fontána a chutná cukrová vata v troch farebných prevedeniach. Jednoducho žúr ako sa patrí :) Najväčšou atrakciou však aj tak ostával photobox z ktorého sme mali podľa mňa najviac fotiek a popravde aj najbláznivejšie, však pozrite sami. Ženám jednoducho k zábave stačí jeden photobox a rôzne doplnky na fotenie (ideálne vianočné alebo silno späté s módou :) Bola som naozaj rada za tento príjemný deň a hlavne za možnosť popri toľkých povinnostiach a práci pred Vianocami trochu sa odreagovať. Ďakujem F&F aj za možnosť zas spoznať ďalšie skvelé žienky/blogerky osobne, ktoré sledujem v tomto našom online svete. Je to naozaj milý pocit stretnúť sa takto naživo s týmito v mojich očiach talentovanými ženami :)









Menovky: , , ,