inspiration


Hm, inšpirácia... je veľa možností čo vás môže inšpirovať. Okolie, ľudia, práca, príroda, niekedy aj dobrý článok alebo myšlienka niekoho iného.... Možno sa zamýšľate nad týmto nadpisom a fotkou, ktorá je pri ňom a možno nie :) a vlastne nie je to jedno? Mne teda nie, rada počúvam druhých aj keď niekedy to tak možno nevyzerá ale je to naozaj tak. Som len občas tvrdohlavá v názoroch a tiež keď pracujem jednoducho vypínam sluch pre okolitý svet. Inak však počúvam a čítam rada, naozaj. Tak ak sa vám chce môžete napísať, či ste sa aspoň na sekundu nad kombináciu nadpisu a fotky zamysleli.

O tom som ale že vôbec nechcela písať. Dnes som chcela len dať pár riadkov o inšpirácii. O tom čo koho môže inšpirovať a čo takpovediac inšpiruje mňa. Vlastne viem ja čo ma inšpiruje? Hm, ako-kedy.... Tu ma však inšpirovali žienky, ktoré svojim spôsobom obdivujem. Joj píšem ja ale zmätočne. Idem pekne po poriadku, ak vás to teda zaujíma (snáď hej). Celé LukZu desing, začalo vďaka šikovnej fotografke Bibiane Ružičkovej (dodnes jej ďakujem) inšpirovala ma aby som vyrobila svoj prvý čipkovaný náhrdelník. Vtedy som ešte nemala ani páru, že ma to začne tak baviť a vznikne nová značka. Vďaka nej to celé začalo a prišla prvá kolekcia, ktorej mi spravila krásne fotky. Požiadala ma ešte o vytvorenie jedného perlového náhrdelníka vo väčšom formáte. Ten mal nakoniec tak pozitívne ohlasy, že som sa rozhodla ho vyrobiť ešte raz. Ďalšou mojou inšpiráciou bola moja kamarátka Drew, s ktorou ako ste mohli postrehnúť spolupracujem pravidelne na rôznych veciach. Ona došla s návrhom červeného perlového náhrdelníka a tiež so záujmom o moju doteraz jedinú čiernu čipku čo čakala doma v šuflíku na svoj deň D. Tak vznikli práve tieto dva náhrdelníky, ktorými je hrdou majiteľkou ona. Boli to viac-menej moje také prvé pokusné. No a naraz prišla ďalšia talentovaná žienka a to fotografka Zuzana Grebáčová. Ozvala sa mi so záujmom o fotenie kolekcie "candy cotton", keď som hľadala nejakého fotografa/ku na spoluprácu, lenže som už mala dohodnutého fotografa. Keď som ale videla tie jej krásne fotky, uuu, vedela som že to nemôžem nechať plávať len tak. Tušila som, že to bude super fotenie a podľa predstáv. Hneď ma napadlo ako super by sa s ňou mohol nafotiť ten jeden dodatočne vyrobený veľký perlový náhrdelník. Len čo fotiť jeden šperk, to nikoho neláka popravde nemá to ani význam všetko chystať a plánovať len kvôli jednému náhrdelníku. V tom ma však osvietila múza a spýtala som sa Drew či by bola ochotná využiť svoje dva hotové náhrdelníky na fotenie aby som ich mohla mať v kvalitnej foto aj pre svoju prezentáciu. Súhlasila a tak sme to nakoniec všetko dohodli. Tri náhrdelníky, troje šaty a všetko krásne zladené. Fotky podľa mňa vyšli geniálne a som vďačná, že ma takýmto spôsobom inšpirovala nafotiť tieto náhrdelníky práve Zuzka. Som tiež rada, že ma Drew a Bibiana inšpirovali vyrobiť takéto niečo :)
Toto bola moja dnešná inšpirácia a vy sa inšpirujte ako sa dajú tieto šperky využiť na svadbu alebo spoločenskú udalosť. Inšpiráciu na bežný deň prinesiem zas inokedy, dohodnuté? ;)
Aká býva vaša inšpirácia a čo vás inšpiruje najčastejšie?








THANK YOU ♥
Photo by Zuzana FOTO Grebáčová
model & make-up Drew
wedding dresses Svadobný salón Wedding Elegance 
green formal dress Borka dress

Menovky: , ,