All blue


Dnes som vám priniesla, ešte pár záberov z outfitu, ktorý som si na chate veľmi obľúbila. Možno sa niekomu bude zdať nudný, možno nie. No pokiaľ idete do hôr/na chatu na pár dní, nie je to najľahší oriešok obliecť sa tak aby ste vyzerali aj dobre, aj komfortne a aj tak aby na vás či už v blízkej dedine/meste alebo chatovej oblasti nepozerali ako na blázna z veľkomesta. Hlavne cez leto je to pomerne sranda.
Síce nám na našej dovolenke počasie neprialo ale verte či nie zažila som už za pár rokov v týchto končinách aj tých 20-25°C. To vám poviem, na turistiku po lese a okolí žiadna sranda. Práve preto som sa pre istotu vybavila aj jedným letnejším outfitom, ktorý sme nakoniec museli fotiť vnútri kvôli neutíchajúcim dažďom. Nevadí aj tak sme pri tých tmavých interiérových podmienkach čosi vykúzlili. (vopred sa aj ospravedlňujem za danú kvalitu fotiek, na fotenie v interiéry a ešte k tomu tak tmavom, zatiaľ nemáme vybavenie s drahým...tak snáď raz) Tentokrát som teda volila neutrálnejšie tóny, predsa len nik by netúžil 24/7 od seba odháňať už beztak dotieravý hmyz, ktorého je v lese neúrekom. Presne preto som tentoraz siahla po veľmi pohodlných šortkách modrej farby a voľnejšiemu topu v tom istom odtieni. Výhodou bolo, že oba kúsky sú ako z príjemných materiálov, tak aj pohybovo absolútne neobmedzujúce. Čo bolo v tomto prípade pre mňa osobne najpodstatnejšie. Celé som tom doplnila kardigánom v béžovej farbe na oživenie a zároveň aby mi náhodou počas chatovačky nebolo zima. Predsa len noci a rána sú občas chladné. Čo je podľa mňa pre tento outfit výhodou, že sa dá skvele skombinovať s akoukoľvek obuvou. Či už sú to sandálky ak ostávate na chate alebo pri ohníčku. (môj prípad:) Prípadne k nemu doladiť nejaké zaujímavé gumáky ak by ste sa rozhodli vybehnúť do lesa obzrieť hríby, či k potoku. Jednoducho outfit príjemný a pohodlný ako na dni strávené na chate, tak aj na menšie prechádzky strávené po lesoch a horách.

Papradno
V minulom článku som vám toho veru veľa nenapísala o lokalite, kde sme vlastne mi chatovali. Dnes vám to teda nahradím. Papradno táto posledná obec na ceste, ktorú nájdete v okrese Považskej Bystrice je kúsok (asi tak 2-5 km?) od miesta kde sme chatovali. Presnejšie niekde medzi Papradnom a osadou Podjavorník sa rozprestiera po rôznych stranách chatová oblasť, v ktorej sme sa nachádzali aj my. Neďaleko sa nachádzajú jedny zo známejších pohorí, ktoré sa rozprestierajú až za spomínanou osadou (kde dokonca máte lyžiarsky vlek a hotel) a to Javorníky-veľký a malý. Bohužiaľ, zatiaľ sa nám z dvoch pokusov ani raz nepodarilo zdolať tieto vrchy. Raz sme sa stratili a druhý raz sme sa na túru ani nevybrali lebo liaho ako z krhli.  Avšak sú pomerne známe svojim výhľadom ale aj hraničnými tabuľami, ktoré nás delia s Čechmi. Táto lokalita je naozaj bohatá na kopce, turistiku a hríby :). Každému, kto tu ešte nebol odporúčam zavítať niekedy. Aj keškári (geocaching) ako ja si prídu na svoje.



photo by Oknaj Lehcim, Nikon D3200

top, short, cardigan -  F&F / shoes - eBay 

Menovky: ,