S/S 2016 F&F

Ahojte,
dnes sme prichádzam zas s novinkami v oblasti módy. Minulý týždeň som mala po 1.x možnosť vidieť novinky zo značky F&F a preto som sa rozhodla aspoň pomocou fotiek vás preniesť na túto akciu.
Na moju veľkú radosť mi nedávno prišiel skvelý mailík spolu s pozvaním na tento plavkový event. O to viac som sa tešila, že sa jedná práve o F&F značku, ktorú už roky obľubujem a pomerne dosť kúskov sa v mojom šatníku nachádza od nich. (väčšiu prevahu má už len second hand :) Ako som už spomínala jednalo sa o predstavenie novej kolekcie plaviek a zároveň kúskov, ktoré sa hodia na sezónu jar/leto 2016. Super je, že všetky kúsky už máte dostupné aj v predajniach, preto ak vás niečo z fotiek zaujalo stačí navštíviť najbližšie F&F. Za seba vám musím povedať, že som mala problém si vybrať. Toľko krásnych plaviek pokope som už dávno nevidela. Od farebných potlačí, cez pásiky až po kvetinové a jednofarebné kúsky. O to horšia bola pre mňa úloha vybrať si jedny z nich a napísať dôvod prečo práve tieto. Také okno som ešte v živote nemala ako vtedy  čo sa písania týka :D Nakoniec som stavila na trochu uletené, tak ako som ja, plameniakové plavky (posledná foto). Tá potlač s farebnou kombináciou naozaj nemala chybu. Škoda, že vrch je len tento trojuholníkový, ktorý sa mojej postave nehodí. Spodnú časť si však určite plánujem zaobstarať, keďže F&F mám vždy dvojdielne plavky v ponuke samostatne. To je podľa mňa veľkou výhodou. Predsa len nie každý má postavu ktorej sedí set. Ja som presne ten typ, čo s tým má večný problém. Dosť bolo už vykecávania a poďte si pozrieť fotky...






keď som uvidela detskú kolekciu skoro som odpadla, prečo takéto kúsky neboli keď ja som bola malá ... jednoducho cute



♥ no nie sú úžasné...ja som sa proste zamilovala ♥

Ak ste zvedavé aké plavky si vybrali ostatné blogerky, pozrite si článok na F&F blogu :)
No čo hovoríte. Páči sa vám aktuálna kolekcia F&F? Vedeli by ste si u nich vybrať plavky?

Ja teda rozhodne áno a celkovo som ich farebnými kúskami očarená.

Menovky: ,