Arborétum Mlyňany

Je už piatok, víkend pred nami a ja som sa dostala konečne k dopísanú článku ešte z poslednej aprílovej soboty. Vtedy som po prvýkrát zavítala do tak známeho arboréta v Mlyňanoch.
Síce tam všetko nebolo až tak rozkvitnuté ako to väčšina ľudí opisovala ale tešila som sa, že vôbec niekde po dlhom čase som. Dokonca aj s mojím drahým, čo sa teda nestáva často :D Výnimočne som sa "vyštafírovala" a išlo sa. Sranda bola ale tá, že ako správny alergik som sa nechala nahovoriť a išli sme práve sem. Na moje prekvapenie, sa však alergia výnimočne neprejavila. Vďaka tomu sme po dlhom čase zažili zmenu a príjemne strávený víkend. Predsa len takéto dni si celkom cením. Vzhľadom k tomu, že zladiť môj harmonogram predajných akcii s prácou môjho drahého čo robí každú druhú sobotu je niekedy celkom zaujímavé. Napríklad aj prvý májový víkend sme mali obaja pracovný. Ja som od štvrtku "džemovala" na Májovom džeme v Bratislave v rámci Majálesu a on v sobotu pracoval. Čiže víkend v čudu a nedeľa len taká oddychovka. Pre zmenu v lese, kedže nás čakalo milé prekvapenie v podobe dobrého počasia. Jednoducho tie naše víkendy, hlavne v poslednej dobe moje, sú nabité stále viac. Predsa len je sezónna akcii a rôznych handmade trhov. Čo vám poviem, život handmade výrobcu nie je až taký ružový ako to na prvý pohľad vyzerá. O to viac keď máte popritom aj prácu na full time. Nevadí nevzdávam sa a bojujem ďalej. Snáď sa mi moje plány a sny raz splnia.

A jeden sen som si už splnila a to kúpou tzv. "culottes" nohavíc. Po našom slangovom kulotky :) Priznám sa, že som dlho váhala či s mojou výškou 162 cm po nich siahnuť. Nakoniec som však týmto kráskam z F&F, a ešte k tomu v tejto super farbe, neodolala. O to viac som sa tešila keď som ich mohla konečne vyvetrať. Poviem vám, že neľutujem. Pre mňa sú to jedny z najpohodlnejších nohavíc aké doma mám. Hlavne tým, ako sú zároveň aj elegantné sa dostali do mojich prvých priečok obľúbencov. Aj keď na mne trochu pripomínajú sukňu, ktorá nemá špecifickú dĺžku, vôbec mi to nevadí. Vedela by som si ich asi predstaviť viac s vysokými lodičkami, vďaka ktorým by tá moja výška nebola až tak viditeľná  ale zas tým, že som vedela kam ideme nechcela som, aby moje nohy utrpeli šok z celodenného chodenia. Aj tak to bolo únavné po dlhej dobe toľko nachodiť. No a keďže ja som tvor zimomravý volila som v tento deň klasické tričko s golierikom a semišovú bundičku. Chladnejší vetrík stále pofukoval a bolo ho ešte miestami cítiť. Na čo som však naozaj hrdá je, ako skvele som vyriešila svoje trápenie s mojimi vlasmi. Nejak sa mi nepozdával ich stav, chcelo to umyť ich ale čas na to nebol a výnimočne som nebola ani s výsledok suchého šampónu spokojná. Môj problém som preto vyriešila klobúčikom, za ktorý som bola v konečnom dôsledku šťastná. Slniečko pripekalo na môj vkus trochu viac a aspoň mi nehrozil úpal, s čím mám ja osobne dosť často problém. Doladila k tomuto celému doplnky v podobe náhrdelníka  a nových okuliarov, a šup ho užívať si príjemný slnečný deň v arboréte.

PS: tie brýle a nohavice sú jednoducho božííí ♥♥♥









culottes, shoes - F&F / hat - similar/ sunglasses - okuliarewayfarer.sk / jacket - C&A /
top - secondhand / necklace - eBay / handbag - Deichmann

Menovky: , ,