summer is coming - sunglasses collection

Slnečné okuliare...veľké , malé, retro, mačacie, s čírymi sklami, s tmavými sklami, s farebnými sklami, vzorované alebo jednoduché, wayfarer, pilotky, či lenonky.... je ich naozaj neskutočné množstvo.


Určite aj vy vlastníte aspoň jedny, vo svojej zbierke doplnkov. Či nie? :)
Ja teda určite áno a k momentálnemu dňu presne 7 ks krásnych okuliarov, ktoré naozaj zbožňujem. Ďalšie dvoje sú ešte na ceste ku mne (jemine ja som maniak).
Dnes by som vám chcela ale predstaviť svoju aktuálnu zbierku okuliarov a zároveň priblížiť tie, ktoré mi nedávno dorazili. Bohužiaľ kvôli počasiu som ich nestihla zatiaľ vyvetrať. Veru veľká škoda.


1. pilotky - Vždy som túžila vlastniť takéto okuliare, avšak na menšiu hlavu sa celkom ťažko hľadajú. Tieto boli jediné, ktoré mi zatiaľ sadli. Síce svojimi rúčkami sú trochu zaväzujúce ale v rámci môjho šatníka sa celkom ľahko kombinujú. Aztécky vzor bol hitom už minulý rok, dúfam teda že ich využijem aj tento rok.

2. lenonky - Sú mojim druhým favoritom, po ktorom som dlhšie túžila. Dostala som sa k nim až minulý rok. Keď som našla tieto krásky v ideálnej hnedej farbe, ktorá sa naozaj hodí ku všetkému. Preventívne som jedny stratila v obchodnom centre ale keďže som s nimi nesmierne spokojná, utekala som si kúpiť tie isté :)

3. retro číre - Tiež jedna z klasík, ktorá sa hodí skoro každej tvári. Zaujímavým je na nich číry rám. Vďaka nemu sa takisto jednoducho hodia ku všetkému. Výhodou sú sklá, ktoré nie sú až také tmavé ako sa zdajú. Sklá sú v skôr hnedom odtieni. Zatiaľ sú mojimi TOP.

4. retro bielo-zlaté - Sú netradičné, síce ťažšie kombinovateľné  a nie každej tvári sadnú ale ja ich zbožňujem. Nosím ich síce pomenej a sú prvé a posledné čo som kúpila v GATE vo výpredaji. No nechať ich tam ak stáli necelé 2€ to sa jednoducho nedalo :)


5. ružové ala wayfarer - Dostala som ich od svojej maminy ako darček ešte v čase mojej puberty. Boli časy keď som ich milovala a nosila stále, aj časy keď som ich mala uložené na dne krabice. Priznám sa, že aj teraz ich nosím pomenej ale vrátila som sa k nim späť. S výrazným ružovým ránom a tmavými sklami sú pomerne dosť zaväzujúce. Vo svojom šatníku ich však viem skombinovať, aj keď sú naozaj výrazným doplnkom. Zatiaľ boli jediné čo mali aj obal, čo som naozaj ocenila.

6. diora zrkadlové strieborné - Tieto boli mojim posledným úlovkom spolu ešte s jednými, ktoré vám predstavím ako posledné. Po prvý raz som si okuliare vyberala cez eshop a bola som naozaj milo prekvapená. Všetko bolo prehľadné a veľmi ľahko sa mi vyberali tie správne, ktoré mi aj sadli. Tieto konkrétne viete násť priamo TU. Jedná sa o tohtoročný hit a vyzerajú naozaj štýlovo. Výrazný zrkadlový odraz, vďaka ktorému vám nik neuvidí do očí, im dodáva ten správny šmrnc. Veľký plus bolo pre mňa aj priložené púzdro.

7. wayfarer čierne s modrými sklami - Patria tiež medzi môj posledný úlovok a spoločne s predchádzajúcimi boli kupované cez eshop okuliarewayfarer.sk (majú tam naozaj široký výber týchto okuliarov) .Tento typ okuliarov mám osobne veľmi rada. Je to pre mňa taká klasika vo všetkých tých typoch okuliarov, s ktorou sa nedá nič pokaziť. Samozrejme ak nemáte na nich niečo naozaj výrazné, čo neladí s celkovým outfitom, ako napríklad ja s týmito zrkadlovými modrými sklami :)



Tak toto je moja malá zbierka okuliarov, ktorá sa nachádza u mňa. Verím tomu, že do konca leta sa určite ešte rozšíri. Pre zaujímavosť, väčšina mojich okuliarov je práve z obchodu C&A, keďže majú podľa mňa najširší výber za prijateľnú cenu. Hlavne majú v ponuke aj okuliare na menšiu tvár, čo je pre mňa veľké plus. No a posledné dvoje ako som spomínala mám z eshop-u okuliarewayfarer.sk. Priznám sa  bola to moja prvá skúsenosť objednávky okuliarov cez internet. Na moje prekvapenie veľmi pozitívna, vzhľadom k tomu že majú pri nich udávané aj rozmery. Naozaj mi to veľmi pomohlo pri výbere. Po tejto skúsenosti, určite nebudem mať obavy si objednať okuliare už aj z eshop-u :)

Ako ste na tom vy, koľko okuliarov sa máte doma a aké sú vaše obľúbené?

Menovky: ,