things to do today

Mnohé z vás to určite poznajú. Ten pocit, že nič nestíhate... Doma prevláda chaos a miestami panika. Domáce práce sa hromadia, do toho ešte mnoho iných povinností a kôš na špinavé prádlo na vás kričí  "ešte niečo tam prihodíš naozaj sa rozpadnem". Tie čo takéto niečo nepoznáte obdivujem vás. (Ak máte zaručené typy sem s nimi) Ja však patrím presne k tým ľuďom, čo si akosi pri viacerých povinnostiach nevie zosynchronizovať deň, tak aby som na jeho konci nemala pocit vyhorenia. Bohužiaľ. Práve preto sa mi viackrát stávalo, že som jednoducho mala vždy zhon, stres a mnoho iných vecí išlo bokom na úkor toho čo ma termínovo tlačilo. Nehovorím, že to už tak nie je :) a netrúfam si ani povedať, že sa dostanem až na takú úroveň aby som všetko zvládala s prehľadom. Minimálne som sa však rozhodla (po dvoch zabudnutiach zaplatiť si fa za mobil, ako ja toto dokážem ah) využívať len jeden diár kde budem mať označené všetky potrebné akcie a udalosti + pár poznámok k blogu a hlavne začnem používať tzv. "things to do list". Prečo? Práve preto lebo ma už nebavilo, že ma vždy počas dňa osvietilo (a vo svojom vnútre som zhíkla) načo som znovu zabudla. Ja som jednoducho hlava deravá aj keď len (ako to vraví moje okolie) 25 ročná, povinností je neúrekom. Možno to sami poznáte, že zábudlivosť nie je ani tak o veku ako o tom koľko toho máte naloženého na pleciach. Jednoducho čím viac povinností tým väčší stres a tým jednoduchšie je zabudnúť aj na tú najpodstatnejšiu vec.

Práve preto som sa dnes rozhodla podeliť sa s vami o tieto "things to do" listy, ktoré ma takpovediac oslovili. Síce ja používam len ten taký klasický čiernobiely. Práve kvôli tlačiarni a tiež má pre mňa najviac riadkov na úlohy, spolu s možnosťou odškrtávania :) a preto je pre mňa momentálne top.  Avšak ak by som si mala vybrať z niektorých farebných, týchto pár by bolo aktuálne mojich TOP TO DO LIST-ov, ktoré sú free na stiahnutie. Myslela som aj na vás, preto ak by sa vám niektorý zapáčil, stačí kliknúť na obrázok a dostaneme sa priamo k možnosti stiahnutia :)

Máte ten istý problém ako ja, naplánovať si deň tak aby si ste všetko stihli? Či ste na tom práve naopak a všetko máte naplánované a zvládate to s úsmevom na perách?

zdroj: www.timvandevall.com



zdroj: iwantthat.co.za



zdroj: totallythebomb.com



zdroj: apairandasparediy.com

zdroj: www.myloveforwords.com


zdroj: en.paperblog.com