"Full time fashion blogger"



Veru ani ja som neodolala a rozhodla som sa zaobstarať si vlastné tričko so svojim dizajnom. Preto som navštívila už celkom známu stránku www.shirtinator.sk, na ktorej si môžete navrhnúť tričko podľa seba napr. vlastný nápis, text alebo si spraviť tričko s fotkou. Takéto tričko je podľa mňa aj celkom skvelý nápad, na obdarovanie niekoho z rodiny či už mamky, ocina alebo brata. Prípadne niekoho iného :)
Ja som sa však išla obdarovať samú seba (ah ja narcis) a rozhodla som sa spraviť si tričko podľa svojej "vlastnej" predstavy. Tých mám teda neúrekom v hlave. Keďže som už dlhšie poškuľovala po jednom tričku z eBay s nápisom "FULL TIME FASHION BLOGGER" ale nikdy som sa ho neodhodlala objednať, rozhodla som sa ho vytvoriť práve na tejto stránke a ešte doupravovať podľa svojich predstáv. Predsa len eBay je eBay a aj keď odtiaľ objednávam dosť často (väčšinou materiál), nie vždy je to podľa mojich predstáv a ideálnej kvality. (hlavne čo sa oblečenia týka -určite to
poznáte) V tomto prípade sa mi shirtinator zdal naozaj lepšia voľba.
Tak som sa teda do toho pustila. Najprv som si vo Photoshope s pomocou môjho drahého chlapa vytvorila dizajn nápisu, presne podľa seba. Následne šup na stránku  www.shirtinator.sk a vytvoriť si tričko. Na moje prekvapenie je postup naozaj easy a zvládla by ho podľa mňa aj moja mamka veru :). Minimálne ak by vyberala už z hotových motívov, ktoré stránka ponúka alebo pomocou možnosti napísania si vlastného textu.



Išla som si vybrať strih a typ trička. Vložila som si svoj obrázok, ktorý som si pripravila. Urobila ešte pár mini úprav priamo na stránke tj. zarovnala, zväčšila podľa predstáv. Voilá [vualá] tričko je hotové :) Naozaj stačilo len pár jednoduchých klikov.
Tričko podľa svojich predstáv som si hodila do košíka a dokončila objednávku. Už len v napätí čakať kedy dorazí a ako bude vyzerať v realite. (Neviem sa dočkať:)

Moje dojmy z tejto stránky sú zatiaľ pozitívne, lebo aj človek ktorý má viac kreativity si tu vie nájsť to čo by chcel. Na stránke je neskutočné množstvo možností a predlôh na tvorbu trička o ktorých som ani netušila, pokým som stránku nezačala skúmať viac. Samozrejme okrem tričiek sa dajú potlačiť aj rôzne mikiny a iné oblečenie pre ženy, mužov a dokonca aj deti. Milo ma prekvapilo že tam nájdete aj rôzne darčeky na potlač a tak isto tematické sekcie napr. ak by ste organizovali rozlúčku so slobodou (tie ma celkom zaujali hehe ale žiadnu neorganizujem:).

Máte už skúsenosti s touto stránkou? Aké tričko by ste si dali vyrobiť vy? :)


Menovky: , ,