Color of the Year 2016

zdroj : www.pantone.com

Ako ste si už mohli podaktorý všimnúť aj tento rok už pantone zverejnil tohto ročnú farbu roka. Pre zmenu však nebola jedna ale hneď dve :) (údajne 1.x v histórii) Konkrétne sú to "Rose Quartz" teda staroružová a "Serenity" - svetlo modrá. Tento rok sa nám preto bude niesť jednoznačne v pastelových farbách.
Čo na to hovoríte? Páči sa vám táto kombinácia?
Osobne sa mi táto kombinácia páči aj keď už nejaký ten rok ružovú na sebe veľmi nemám. Nejak mi jednoducho nesedí k mojim ryšavo-červeným vlasom. O to viac sa mi však páči ak vidím nejakú ženu, slečnu, dámu, ktorá ju naozaj vie skvele skombinovať.  Trochu mi však táto kombinácia farieb pripomína narodenie bábätka (chlapec či dievčatko, kto vie :).
Vzhľadom k tomu, že v mojom šatníku niečo také ako "Rose Quartz" a "Serenity" nie je, rozhodla som sa vám priniesť aspoň menšiu koláž toho čo ma zatiaľ na internete v tých alebo veľmi podobných odtieňoch zaujalo. Aby som vás neklamala, stihla som si medzi tým zaobstarať jedny skvelé tenisky na jar od Novesty v svetlo modrej farbe (a to som ešte ani netušila že bude farbou roka:) ale na tie je ešte čas, predsa len je trochu zima :)
Ako ste na tom vy máte doma niečo v týchto farbách alebo sa chystáte si tieto farby do šatníka zaobstarať?



shoes - novesta/ lipstip -sephora/ bracelet, skirt, dress, handbag - ZOOT/ midi skirt -chicwish
glasses - F&F home/ croptop -topshop/ satchel - yoox/ neklace - sashe LK minilab

Menovky: , , ,